FP-pakket in onderzoek (FOE-22847)

FP pakketten ook direct te gebruiken bij onderzoek van tech

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 28 93,3%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 2 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .

DeletedUser8277

Guest
Hoi allemaal,

Wat mij persoonlijk een handige uitbreiding lijkt is het toevoegen van de optie zoals die er is in Grootse Gebouwen om via de + knop forgepunten pakketen te storten in een onderzoek. Het maakt het een stuk minder bewerkelijk en je timer wordt niet gereset als je een pakket van 10 er in wil stoppen.
Of ben ik de enige die deze optie mist?
Met vriendelijke groeten,

Thijsje1
 

DeletedUser

Guest
forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?8092-forgepaketten-sneller-besteden

forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?6545-idee-forgepunten-pakketen
 

Seconddream

Actief lid
Hoi allemaal,

Wat mij persoonlijk een handige uitbreiding lijkt is het toevoegen van de optie zoals die er is in Grootse Gebouwen om via de + knop forgepunten pakketen te storten in een onderzoek. Het maakt het een stuk minder bewerkelijk en je timer wordt niet gereset als je een pakket van 10 er in wil stoppen.
Of ben ik de enige die deze optie mist?
Met vriendelijke groeten,

Thijsje1

Dit gaat juist niet bij onderzoek aangezien je daar vaak keuze hebt, in welk onderzoek doe je de 10 punten, dit is ook de reden dat het daar nu niet mogelijk is.
Daar zou dus iets geheel anders voor ontwikkeld moeten worden om dit mogelijk te maken terwijl dit nog niet zo lang geleden onder de loep is genomen. Er zijn toen ook aanpassingen uit voortgekomen waar de GG een voorbeeld van is.

forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?8092-forgepaketten-sneller-besteden

forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?6545-idee-forgepunten-pakketen

Linkje 1 en linkje 2
Dat is wat handiger, een idee kan met het nieuwe systeem gerust nogmaals voorgesteld worden zodat meteen duidelijk is voor iedereen hoe de vlag erbij erbij hangt. In die verplaatste ideeën kan nu niet meer gereageerd worden ( en ook niet gestemd ) terwijl er soms best wat goeds tussen zou kunnen zitten. :)
 

DeletedUser6867

Guest
Ik mis de optie immers ook wel :)
Ik vind het best een goed idee :)
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor een Poll :)

Zodat die kan worden afgewezen zelfs met een meerderheid? Het is een voorstel voor een extra knop, dus volgens jouw eigen mededeling kansloos. Of zie jij nog een mogelijkheid om het te doen zonder knop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi allemaal,

Wat mij persoonlijk een handige uitbreiding lijkt is het toevoegen van de optie zoals die er is in Grootse Gebouwen om via de + knop forgepunten pakketen te storten in een onderzoek. Het maakt het een stuk minder bewerkelijk en je timer wordt niet gereset als je een pakket van 10 er in wil stoppen.
Of ben ik de enige die deze optie mist?
Met vriendelijke groeten,

Thijsje1

why not?
 

DeletedUser6867

Guest
Zodat die kan worden afgewezen zelfs met een meerderheid? Het is een voorstel voor een extra knop, dus volgens jouw eigen mededeling kansloos. Of zie jij nog een mogelijkheid om het te doen zonder knop?

Het kan er makkelijk worden in verwerkt net als het nu gaat met GG's FP gelijk erin te stoppen, Als je nu op de + toest klikt bij Grote gebouwen krijg je je nu ook de keuze om forge punten erin te stoppen met diamanten of forge punt pakket.
Dit moet ook toepasbaar kunnen zijn voor de tech.

Ook na overleg zal ik mezelf moeten terug roepen op het feit van geen extra knoppen.
Sommige ideeën zouden niet haalbaar zijn zonder toevoegingen van eventuele nieuwe menu's of knopjes of dergelijk.
Ik heb dit verkeerd begrepen en Inno heeft aangegeven dat ze niet al teveel knopjes en frutsels willen, maar voor sommige toepassingen zal dit altijd noodzakelijk zijn.
Dus mijn verontschuldigen daar voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zodat die kan worden afgewezen zelfs met een meerderheid? Het is een voorstel voor een extra knop, dus volgens jouw eigen mededeling kansloos. Of zie jij nog een mogelijkheid om het te doen zonder knop?

Waar het daar steeds over ging zijn een overvloed van knopjes in de instellingen van het spel. Door een overvloed aan knopjes in de instellingen zorg je ervoor dat de gameplay en layout van het spel een heleboel kan verschillen van de ene speler tot de andere speler. Dat zorgt voor een enorme complexiteit bij het helpen met vragen, oplossen van problemen en het ontwikkelen van nieuwe functies.

Uiteraard zal er voor het implementeren van nieuwe functies en ideeën nood zijn om elders nieuwe knoppen toe te voegen - anders kan je bijna geen enkel idee verwezenlijken. Het is echter wel steeds belangrijk dat je daarbij in het achterhoofd houdt dat een idee moet passen binnen het spel. Je kunt misschien wel een leuk idee hebben maar als je dat zo opbouwt dat de layout absoluut niet past binnen FoE, dan zal het weinig kans op slagen hebben. In dit geval kan je het idee bekomen door het toevoegen van een "+" knopje met een functionaliteit gelijkaardig aan dat in het GG-scherm. Dat is een simpele toevoeging die consequent is met andere delen van het spel, en is bijgevolg een goede manier om dit idee voor te stellen aan de ontwikkelaars. :)
 

DeletedUser

Guest
Waar het daar steeds over ging zijn een overvloed van knopjes in de instellingen van het spel. Door een overvloed aan knopjes in de instellingen zorg je ervoor dat de gameplay en layout van het spel een heleboel kan verschillen van de ene speler tot de andere speler. Dat zorgt voor een enorme complexiteit bij het helpen met vragen, oplossen van problemen en het ontwikkelen van nieuwe functies.

Uiteraard zal er voor het implementeren van nieuwe functies en ideeën nood zijn om elders nieuwe knoppen toe te voegen - anders kan je bijna geen enkel idee verwezenlijken. Het is echter wel steeds belangrijk dat je daarbij in het achterhoofd houdt dat een idee moet passen binnen het spel. Je kunt misschien wel een leuk idee hebben maar als je dat zo opbouwt dat de layout absoluut niet past binnen FoE, dan zal het weinig kans op slagen hebben. In dit geval kan je het idee bekomen door het toevoegen van een "+" knopje met een functionaliteit gelijkaardig aan dat in het GG-scherm. Dat is een simpele toevoeging die consequent is met andere delen van het spel, en is bijgevolg een goede manier om dit idee voor te stellen aan de ontwikkelaars. :)

Ik herhaalde slechts wat de opgelegde richtlijn was en dat was absoluut geen knoppen. Nu dat iets meer genuanceerd is, is dit natuurlijk een prima idee waar denk ik niemand op tegen zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik herhaalde slechts wat de opgelegde richtlijn was en dat was absoluut geen knoppen. Nu dat iets meer genuanceerd is, is dit natuurlijk een prima idee waar denk ik niemand op tegen zal zijn.

Uhu, zoals FunkyEendje al aanhaalde hadden we daar een kleine miscommunicatie. Om zeker te zijn dat we allemaal op dezelfde lijn zitten, wou ik hier ook nog even de uitleg plaatsen. :)

Dat gezegd zijnde, zit dit idee inderdaad op de goede weg om goedgekeurd te worden.
 
Bovenaan