fp kopen als je marktscherm open is

De FP koopscherm ook beschikbaar als je op de marktplaats scherm bent

  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4527

Guest
als je in het marktscherm zit en je wil een van de deals van je buren/vrienden aannemen, dan heb je fp nodig , als je die niet hebt staan moet je er 1 kopen, nu moet je dus eerst de markt sluiten dan kun je het fpkopen icoontje bovenin gebruiken , als de markt openstaat kan dit niet , in je tech kan het echter wel, zou handig zijn als het ook in je markt kan, nu moet je eerst sluiten fp kopen en dan weer terug in de markt en de bieding opzoeken (opnieuw)
hoop dat ik het duidelijk heb verwoord , ben een beetje grieperig dus hersens kraken wat :p
 

DeletedUser4527

Guest
40 views geen reactie ,, kan er een poll van gemaakt worden, zo wordt ik ook niet wijzer :D
 

DeletedUser6867

Guest
Overbodig iets, als je een speciaal handeltje hebt gezien die je wilt kan je dat 5 seconden onthouden FPje kopen of pakketje open maken en terug na de handel gaan en speciaal zoeken op die aanbieding.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook eerst er voor zorgen dat er fp's op je teller staan voor je naar de handel gaat.
 

DeletedUser4527

Guest
@funky, dus al die handelingen moet je maar voor lief nemen, daarbij als het een erg lucratief handeltje is ben je wellicht te laat , in de tech als je een tech openzet kan je wel fp kopen(dat kon voorheen niet en na klacht wel, wat is het verschil? )

@ slayer warom fp kopen als je niet zeker bent die nodig te hebben , bij mij kost een fp 166.500 munten
 

DeletedUser6867

Guest
@funky, dus al die handelingen moet je maar voor lief nemen, daarbij als het een erg lucratief handeltje is ben je wellicht te laat , in de tech als je een tech openzet kan je wel fp kopen(dat kon voorheen niet en na klacht wel, wat is het verschil? )

@ slayer warom fp kopen als je niet zeker bent die nodig te hebben , bij mij kost een fp 166.500 munten


In de tech tree kan het nog niet, loopt wel een idee voor maar het is er nog niet.
 

DeletedUser

Guest
@ slayer warom fp kopen als je niet zeker bent die nodig te hebben , bij mij kost een fp 166.500 munten

Je hoeft ze niet te kopen. Je krijgt ze gratis. Je laat er gewoon een paar op je teller staan als je weet dat je wil gaan handelen.
 

DeletedUser1072

Guest
In de tech tree kan het nog niet, loopt wel een idee voor maar het is er nog niet.

In de techtree kan je tenminste wel meteen via de fp balk boven fp kopen. Als je in de markt bent kan je niet bij de fp balk en kan je er dus ook geen kopen. En als je dan nou net een mooie aanbieding hebt gevonden en dat wilt doen moet je er uit en daarna weer de aanbieding, wat extra tijd kost (zeker als je 100 paginas weer door moet lopen), en die tijd kan je zo maar je aanbieding ontnemen.
 

DeletedUser6867

Guest
Dus kortom wil je dat het FP koop scherm ook beschikbaar is als de marktplaats openstaat ?
 

DeletedUser4527

Guest
@funkyeendje, weet niet wat je tegen mij hebt , maar dit is al 2de post van mij de je probeert neer te halen, dit terwijl je voor inno moderator speelt hier,.... je zou moeten weten dat inno ideeen altijd op prijs stelt, als ik nog eens door mensen van inno zo omlaag gehaald wordt stop ik met posten van ideeen hier , ben gekkke henkie niet ;)
 

DeletedUser6867

Guest
@funkyeendje, weet niet wat je tegen mij hebt , maar dit is al 2de post van mij de je probeert neer te halen, dit terwijl je voor inno moderator speelt hier,.... je zou moeten weten dat inno ideeen altijd op prijs stelt, als ik nog eens door mensen van inno zo omlaag gehaald wordt stop ik met posten van ideeen hier , ben gekkke henkie niet ;)

Ik heb niks tegen je ik vraag met deze zin.

Dus kortom wil je dat het FP koop scherm ook beschikbaar is als de marktplaats openstaat ?

Of dit je idee opsomt van wat je wilt zodat ik er een poll op kan zetten.

Ik heb nog altijd een persoonlijke mening buiten als Mod zijnde ik vind het idee onzinnig en mag daar mijn mening over geven als ik dat wil. Ik ben voornamelijk een speler zelf.
Ten 2de ben ik niet in dienst van inno ik doe het forum moderatoren zonder er een cent voor te krijgen.Ik doe dit omdat ik FoE leuk vind en probeer bij te dragen aan het spel.
 

DeletedUser4704

Guest
Overbodig iets, als je een speciaal handeltje hebt gezien die je wilt kan je dat 5 seconden onthouden FPje kopen of pakketje open maken en terug na de handel gaan en speciaal zoeken op die aanbieding.

Ik heb niks tegen je ik vraag met deze zin.



Of dit je idee opsomt van wat je wilt zodat ik er een poll op kan zetten.

Ik heb nog altijd een persoonlijke mening buiten als Mod zijnde ik vind het idee onzinnig en mag daar mijn mening over geven als ik dat wil. Ik ben voornamelijk een speler zelf.
Ten 2de ben ik niet in dienst van inno ik doe het forum moderatoren zonder er een cent voor te krijgen.Ik doe dit omdat ik FoE leuk vind en probeer bij te dragen aan het spel.

Dus de manier zoals nu wat wel in de tech kan dan ook maar weer terug laten draaien????? Dat is volgens jouw woorden dan ook niet nodig, omdat je het via de handel niet nodig vind.
 

DeletedUser6867

Guest
Dus de manier zoals nu wat wel in de tech kan dan ook maar weer terug laten draaien????? Dat is volgens jouw woorden dan ook niet nodig, omdat je het via de handel niet nodig vind.

http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?11889-FP-pakket-in-onderzoek-(FOE-22847)

Is juist een goed idee, wat ook is goed gekeurd.

Ik heb een opsomming voorstel gedaan voor shadow's idee zodat we er een poll op kunnen zetten. Ik vind het geen bijzonder geweldig idee, maar dat is mijn mening of is een eigen mening hebben verboden voor MOD's ofzo ?
Maar als jullie liever 4 pagina's willen discussieren over mijn mening mag dat ook hoor.
 

DeletedUser1623

Guest
http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?11889-FP-pakket-in-onderzoek-(FOE-22847)

Is juist een goed idee, wat ook is goed gekeurd.

Ik heb een opsomming voorstel gedaan voor shadow's idee zodat we er een poll op kunnen zetten. Ik vind het geen bijzonder geweldig idee, maar dat is mijn mening of is een eigen mening hebben verboden voor MOD's ofzo ?
Maar als jullie liever 4 pagina's willen discussieren over mijn mening mag dat ook hoor.

Gelukkig leven we in een vrij land, waar het hebben van een vrije mening een gekoesterd goed is, dus daar is niks mis mee Funky.

Maar is het niet logisch om in elk scherm waar je FP kan besteden (handel, techtree, GG's) om daar dan ook gelijk de mogelijkheid te bieden om extra FP te kopen? (met munten, niet perse diamanten)

Zoals andere mensen al aangaven, je kijkt op de markt of er leuke aanbiedingen staan die buiten je gilde om gaan, staan die er, dan koop je FP als je die niet hebt, wat dus betekend dat je eerst uit het handelsvenster moet gaan, FP kopen en weer terug moet gaan naar het handelsvenster en de aanbieding opzoeken.

Nu, de laatste tijd zijn er veel aanpassingen gedaan om het spel gebruiksvriendelijker te maken, dit is er denk ik een van, dus waarom zou je dit niet invoeren?
 

DeletedUser6867

Guest
Gelukkig leven we in een vrij land, waar het hebben van een vrije mening een gekoesterd goed is, dus daar is niks mis mee Funky.

Maar is het niet logisch om in elk scherm waar je FP kan besteden (handel, techtree, GG's) om daar dan ook gelijk de mogelijkheid te bieden om extra FP te kopen? (met munten, niet perse diamanten)

Zoals andere mensen al aangaven, je kijkt op de markt of er leuke aanbiedingen staan die buiten je gilde om gaan, staan die er, dan koop je FP als je die niet hebt, wat dus betekend dat je eerst uit het handelsvenster moet gaan, FP kopen en weer terug moet gaan naar het handelsvenster en de aanbieding opzoeken.

Nu, de laatste tijd zijn er veel aanpassingen gedaan om het spel gebruiksvriendelijker te maken, dit is er denk ik een van, dus waarom zou je dit niet invoeren?

Vandaar dat ik een opsomming van het idee gaf :) zodat ik er een poll op kan zetten als de idee starter zich kan in het voorstel kunnen vinden.
 

DeletedUser4527

Guest
idee staat er toch al ?
maak gewoon dat knopje bovenin beeld bruikbaar als je in marktscherm zit tsjees
 

DeletedUser3466

Guest
ik kan me er wel in vinden ja,denk dat xx ook wel overdacht zal hebben of dit een handig idee is om het allemaal wat gemakkelijker te maken en het scheelt inderdaad tijd als je forgepunt gelijk beschikbaar is.je kan van te voren wel dat forgepuntje halen ,maar soms is dat beetje teveel aan munten en heb je hem niet nodig omdat er geen aanbieding is op dat moment,dus ja goed idee om naar voren te brengen.mvgr.movieman55
 
Bovenaan