Fp innen

interoceter

Nieuw lid
Het komt bij mij dagelijks voor dat, bij inning van gebouwen, de tekens van ophalen weg gaat maar er geen inning is geweest.
Als ik de app opnieuw opstart kan ik deze opnieuw innen.
 

Graecus 002

Actief lid
Had ik ook. Nu is m'n inning in 2 delen met een paar uur tussen omdat ik dacht dat alles weg was. Ook op de app.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit probleem is bekend en we werken aan een oplossing hiervoor :)
 
In mijn stadhuis geschiedenis staat dat ik een beloning krijg voor bijdragen aan een groots gebouw, maar dat heb ik niet gekregen.
 

Graecus 002

Actief lid
Je krijgt die beloning pas als het GG geleveld is. Als het GG levelt krijg je die fp niet op je balkje, maar in pakketjes in je inventaris. Zou het kunnen dat ze daar zitten?
 
Nee, er stond juist dat hij geleveld is en ik heb de beloning niet gekregen, ook niet in de inventaris daar heb ik juist al gekeken en ik zou ook medailles krijgen en als ik het aantal dat ik had goed heb onthouden heb ik die ook niet gekregen. Inmiddels is nog een keer een GG geleveld (weet niet meer of het dezelfde is) en heb ik wel een beloning gekregen.
 

Graecus 002

Actief lid
Zou het kunnen dat je naar plaats 6 gezakt was? Of dat je op een plaats stond die geen beloning geeft? Anders weet ik het ook niet meer.
 
Bovenaan