Foutje gemaakt,

firecat

Nieuw lid
Ik bevond mij in het asteroïden tijdperk en heb te weinig marserts verzameld in allemaal mijn werelden. Bestaat er een mogenlijkheid om aan marserts te komen zonder deze te moeten aankope met diamanten. Als ik dat laatste moet doen kost mij dit een fortuin aan diamanten dan nog maar gezwegen van de aankoop, van diamanten. Ik speel het spel al jaren en heb nu een foutje gemaakt. Graag raad. THX firecat
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Inderdaad in de tech de marserts synthesizer vrijspelen, in je sta zetten en produceren maar! Bedenk dat die aan een 2-baansweg moet staan, dus ff wat ruimte scheppen in je stad
 
Gewoon dagelijks de marskaarten bezoeken en met gevechten of onderhandelen marserts verzamelen. Heb na een maand nars al 11500 verzameld. Zorg ook dat je rvs hoog level heeft krijg je ook marserts mee.
 
Gewoon dagelijks de marskaarten bezoeken en met gevechten of onderhandelen marserts verzamelen. Heb na een maand nars al 11500 verzameld. Zorg ook dat je rvs hoog level heeft krijg je ook marserts mee.
Hij zegt al dat hij over is naar saab..... Dan kan je dus geen marserts farmen op kaart.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan