Geen Bug fout bij aanval

DeletedUser804

Guest
Daarstraks heb ik een aanval ontvangen en in het aanvalsrapport stond dat ik de strijd verloren had maar er was geen enkele krijger van mij gesneuveld. Ik had een bericht gestuurd naar de aanvallende speler met de vraag welk aanvalsbericht hij ontvangen heeft maar hij heeft nog niet geantwoord. Volgens mij zit er ergens een fout in het programma
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Verdedigende eenheden sneuvelen niet, het is dus geen fout.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ze gaan wel dood tijdens het gevecht, maar ze blijven niet dood.
 

DeletedUser804

Guest
bedankt voor het antwoord maar ik heb besloten om niet meer te spelen. Ik hou me wel bij TW.
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor het antwoord maar ik heb besloten om niet meer te spelen. Ik hou me wel bij TW.

Dat zou jammer zijn... Ik begrijp dat dit spel compleet anders is dan tribalwars, waar het vooral draait om het aanvallen en je ook daadwerkelijk grote verliezen kan leiden door aanvallen en hierdoor datgene wat je in jaren hebt opgebouwd in een week kwijt zijn. Dit spel is niet zozeer gericht op het aanvallen en heeft al zeker geen simpele simulator om te bepalen of je wint of verliest.

De reden waarom je troepen niet doodgaan als je verdedigt, is omdat het niet jouw schuld zal zijn dat je troepen slechte zetten maakten, maar die van de computer. Daarom zal je ook niet afgestraft worden op zetten die de computer voor jou heeft gemaakt. Daarnaast weet ik niet zeker of je troepen in de verdediging gestoken hebt? Als je daar geen troepen in gestoken hebt, zullen er slechts 2 speervechters in de strijd meedoen, waardoor het dus gemakkelijk voor de aanvaller is om te winnen.

Een aanvaller zal wel degelijk zijn verloren troepen moeten herbouwen. Hij is zelf de aanval begonnen en heeft de mogelijkheid om zelf zijn zetten te bepalen.

Hopelijk is het hierdoor alsnog iets duidelijker waarom deze keuzes gemaakt zijn in Forge of Empires.
 
Bovenaan