Forum schoonmaak!

DeletedUser

Guest
Beste,

Ik was zo een beetje aan het rondkijken op het forum en momenteel is het toch wat een warboel in men ogen.
Dit ook omdat het spel nog niet lang aan het lopen is en er velen vragen hebben.

Nu er zo meer duidelijkheid komt en er toch al enkele FAQ te raadplegen zijn zou het misschien nu toch al nuttig zijn om een soort van clean te houden.

Momenteel is het forum al vaak gebruikt maar het is ook nog "doenbaar" om nu een schoonmaak te houden.
Dit is enkel een idee, om het een mooi en proper forum er op na te houden. Dit maakt zoeken naar informatie ook makkelijker natuurlijk.

Gelieve te posten wat jullie en natuurlijk de huidige forummedewerkers hier van vinden

Mvg
 

DeletedUser174

Guest
Best een goed idee, maar het kost hun rangen in google. Hoemeer berichten, hoe hoger in google, onder allerlei trefwoorden. Dit is vaak de reden, waarom ze het Forum vol laten. Zelf ben ik ook ergens forum-moderator, en het is echt lastig modereren.

Ik vind het dus een goed idee, maar waarschijnlijk doen ze het niet.
 

DeletedUser

Guest
Best een goed idee, maar het kost hun rangen in google. Hoemeer berichten, hoe hoger in google, onder allerlei trefwoorden. Dit is vaak de reden, waarom ze het Forum vol laten. Zelf ben ik ook ergens forum-moderator, en het is echt lastig modereren.

Ik vind het dus een goed idee, maar waarschijnlijk doen ze het niet.

Ja inderdaard, en zeker het nog een relatief nieuwe spel is en ze hun rangen in google wel kunnen gebruiken dit kan eventueel dan wel nog later geburen imo.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Daar zijn archieven voor. Blijft zichtbaar voor google, maar houdt het opgeruimd :)
 

DeletedUser174

Guest
Ja inderdaard, en zeker het nog een relatief nieuwe spel is en ze hun rangen in google wel kunnen gebruiken dit kan eventueel dan wel nog later geburen imo.

Daarom;) Later willen ze het vaak nogsteeds niet, want dan gaan ze alsnog omlaag, en kost het hun alsnog bezoekers.

Wat misschien beter voor beide partijen is: Er komt een archief, waar alle topic's inkomen. Dan blijven ze alsnog staan, maar blijven de forum's beter schoon. Je kan dan ook nogeens terug kijken, als je iets niet weet natuurlijk...:)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jullie probleem niet. Oudere berichten schuiven vanzelf naar onder en de nieuwe berichten staan boven. Een forum schoonmaak is dan ook absoluut niet nodig. Als je het onoverzichtelijk vindt worden dan mankeer je alle fora als gelezen en dan zie je meteen elk nieuw geschreven bericht. Verder gewoon zo laten als het nu is.
 

DeletedUser

Guest
Was er niet al een ander topic waar dit uitgebreid werd besproken? Herinner me in ieder geval nog wel iets over een archiefgesprek tussen mij en HTP
 

DeletedUser

Guest
Was er niet al een ander topic waar dit uitgebreid werd besproken? Herinner me in ieder geval nog wel iets over een archiefgesprek tussen mij en HTP
Ja maar mensen zoeken niet of dit al eerder is besproken... helaas...
 

DeletedUser

Guest
Ja maar mensen zoeken niet of dit al eerder is besproken... helaas...

En daarvoor is dus een archief weer handig, om dit soort topic's te dumpen
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me onnodig, ik denk dat wanneer de forummoderatoren goed ingewerkt zijn er ook wat meer structuur kan komen op het forum. Het is denk ik gewoon een kwestie van tijd :)
 

DeletedUser

Guest
Denk ik ook. Wie had al zo snel zo'n grote oploop hier verwacht? Ik om eerlijk te zijn niet.
Maarja, aan de andere kant: Op veel andere Innogames-fora is er volop reclame voor dit spel gemaakt.

Kom ik weer even off-topic, maar nu je het zegt: helemaal vergeten opnieuw te solliciteren! Naja, doe ik morgen na school wel.
 
Bovenaan