Geen Reproductie Forgepoints worden niet altijd afgegeven.

dhaes

Lid
Ik kon niet meteen vinden of dit probleem al aangegeven was. Dus mijn excuses als het wel zo blijkt te zijn:

In mijn stad heb ik 2 altaars staan, een lv 10 hagia sophia en een stadhuis. Dit is indien opgewaardeerd goed voor 10 fp's. Het is me alleen voorgekomen dat ik al meerdere keren 8 fp krijg. Dit terwijl beide altaars opgewaardeerd zijn (heb dat nog even controleerd, een uur nadat ik ze gecashed had).

Het probleem lijkt dus dat ik soms minder fp krijg dan dat de bedoeling is. Dit gebeurt at random, en kan daarom niet goed testen of het mis gaat en waar het mis gaat.

Om even te denken: is er een buffer aan wat de spel maximaal aan kan aan items (ik cash meestal geld en fps tegelijk)?

1.50.31024 (05.05.2015 2:15), dhaes (108271), nl2, nl_NL, WIN 17,0,0,169, Windows 8.1, Firefox/37.0, 1440x785, DirectX9 (336 MB VRAM)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1072

Guest
Haal je wel alles meteen na elkaar op? Dus niet dat het spel update voordat alles bij elkaar opgesteld wordt. zodat bijvoorbeeld, er eerst 2 (van je kennis altaren) bij elkaar opgesteld wordt en daarna de 8 (van je stadhuis en sophia) er over heen komen. Ik zeg ook maar wat trouwens :p

edit: Je blijft toch wel altijd in de zelfde gilde he? Want je zegt dat je 2 fp (je hebt het over 10 - 6 (sophia) - 2 (kennisaltaren) = 2 (stadhuis) ) uit je stadhuis krijgt maar ze komen eigenlijk van je gilde lvl. dus dat is ook even een blijkrijke om mee te nemen omdat dat precies de 2 fp zijn die je kan missen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

dhaes

Lid
Haal je wel alles meteen na elkaar op? Dus niet dat het spel update voordat alles bij elkaar opgesteld wordt. zodat bijvoorbeeld, er eerst 2 (van je kennis altaren) bij elkaar opgesteld wordt en daarna de 8 (van je stadhuis en sophia) er over heen komen. Ik zeg ook maar wat trouwens :p

edit: Je blijft toch wel altijd in de zelfde gilde he? Want je zegt dat je 2 fp (je hebt het over 10 - 6 (sophia) - 2 (kennisaltaren) = 2 (stadhuis) ) uit je stadhuis krijgt maar ze komen eigenlijk van je gilde lvl. dus dat is ook even een blijkrijke om mee te nemen omdat dat precies de 2 fp zijn die je kan missen.

Dan.. zou ik bij elkaar 9 fp moeten hebben als in elk geval de stadshuis behaald wordt. dus de gilde zou geen rol moeten spelen. ik pak ze daarnaast alle tegelijk.
 

DeletedUser

Guest
Hallo Dhaes,

Heb je deze problemen de laatste tijd nog steeds? Mocht het blijven gebeuren wil ik graag proberen te achterhalen waar dit vandaan komt.

Groet,
Frank
 
Bovenaan