ForgeDoku! - Discussietopic

Dat
@herosoft ik heb al je topics samengevoegd tot 1 topic :)
@Jansjie, je was alleen de laatste dag vergeten.

Verificatie en loting moet nog worden afgerond, ik hoop van het weekend te kunnen publiceren. We doen dit allemaal in onze vrije tijd, dus soms duurt het wat langer. Bedankt voor jullie geduld ;)
Dat valt dan weer mee Phaere! Laat gerust weten als ik kan helpen, dat doe ik graag. Bedankt voor alle moeite die jullie voor ons doen!
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
De winnaars zijn bekend.
Winnaars en oplossingen vinden jullie HIER

Bedankt voor het wachten en tot de volgende keer ;)
 

cg2700

Lid
Proficiat winnaars! Was weer een leuke opdracht!

Ik zie wel dat er een foutje in de oplossing van dag 6, optie 2 zit. 1e rij, 1 en 3 moeten omgedraaid worden anders klopt die niet
 

River17

Nieuw lid
Het is sudoku. Alle dagen moet je de puzzel oplossen en er moeten in alle rijen en kolommen en de 4 vierkanten de cijfers 1,2,3 en 4 bevatten en ze mogen niet dubbel voorkomen. Kijk hiervoor op: ForgeDoku 2024! - Aankondiging en Opdracht (klik)
Proficiat winnaars! Was weer een leuke opdracht!

Ik zie wel dat er een foutje in de oplossing van dag 6, optie 2 zit. 1e rij, 1 en 3 moeten omgedraaid worden anders klopt die niet
Er is toch maar 1 correct antwoord van dag 6. De cijfers in de vierkanten komen dubbel voor bij de 2° oplossing.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
heh bah, tikfoutje, sorry. zal straks even een goed rijtje posten. tnx voor de oplettendheid :)
 

cg2700

Lid
Je hebt gelijk. Was laat toen ik het bekeek. Die 2e oplossing kan helemaal niet, de vierkanten mogen ook geen dubbels hebben en dat hebben ze alle 4.
 
Bovenaan