ForgeDoku! - Discussietopic

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Hier kunnen jullie weer alle vragen en opmerkingen kwijt over de ForgeDoku 2024. Bedenk dat er geen antwoorden mogen worden gepost voordat de winnaars bekend zijn. Heel veel plezier!
Confus.gif


Naar de Opdracht en aankondiging: ForgeDoku 2024! - Aankondiging en Opdracht (klik)
 
Laatst bewerkt:

SonnyWeg

Actief lid
Op welke manier moeten we het insturen?
vb 1)
abcd
bcda
cdab
dabc

vb2)
Met knipprogramma een scr maken en op de lege vakken 1, 2, 3, 4 zetten en deze scr uploaden
foe sudoku vb.JPG


vb3)
met een tabel
abcd
bcda
cdab
dabc

of zijn al deze manieren goedgekeurd?
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Jullie mogen dus zelf beslissen hoe je de oplossingen inlevert. Je geeft ze getallen of symbolen, maakt er een foto van en vult het in of je schrijft hem uit in een tabel. Alles is mogelijk. Enkel niet hier plaatsen die oplossingen!
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Bedankt Biebs! Wij hebben geen oplossingen geplaatst hoor, hierboven staan alleen voorbeelden.
Dat zag ik anders had ik ze wel verwijderd hihi... dus alles mag als je maar via inzendingen instuurt :)
 
Raar om op safari te gaan en dan met een Sudoku boekje in de hand zitten? Zoveel moois te zien en dan zoiets doen, dat is meer voor een natte dag in Nederland
 
Laatst bewerkt:

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Raar om op safari te gaan en dan met een Sudoku boekje in de hand zitten? Zoveel moois te zien en dan zoiets doen, dat is meer voor een natte dag in Nederland
Ja het is ontspanning hahahhaha gewoon op safari en sudoku moet mee :p
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Graag vraag om maar 1 topic aan te maken in ons subforum voor inzendingen! Hier gewoon of elke dag je oplossing bijvoegen, of aan het einde op 22 januari allen tegelijkertijd posten.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Let op: Vandaag laatste dag om jullie inzending te posten in het inzendingen subforum
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Het kostte nogal wat tijd om alle deelnemers in te te voeren en alles te controleren. Ik hoop vanavond, of morgen de oplossing en uitslagen bekend te maken. Nog eventjes geduld dus ;)
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
@herosoft ik heb al je topics samengevoegd tot 1 topic :)
@Jansjie, je was alleen de laatste dag vergeten.

Verificatie en loting moet nog worden afgerond, ik hoop van het weekend te kunnen publiceren. We doen dit allemaal in onze vrije tijd, dus soms duurt het wat langer. Bedankt voor jullie geduld ;)
 
Bovenaan