Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie commentaren etc. kwijt over de Forge Puzzel.
LET OP: Geen antwoorden etc. plaatsen over de oplossing, voordat de wedstrijdleiding oplossing en winnaars bekend heeft gemaakt.

Veel plezier :)
 

Tigertjheu

Actief lid
In het weefsel van ons bestaan, zijn fouten als knopen in het tapijt van het lot, onvermijdelijk en toch een deel van het geheel.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Jullie willen het gewoon nog makkelijker hebben, dan het al is :p
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Even ter opheldering, er staat nergens in de aankondiging, dat de stukjes exact liggen zoals ze moeten zijn. Gespiegeld, ingezoomd, geblurred, het kan allemaal. het gaat erom, dat je het juist stukje op de juiste plek legt.

succes ;)
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Dat is inderdaad zo dat als je een legpuzzzel legt dat je de stukjes ook moet schuiven, omdraaien etc om dus inderdaad het juiste plekje te vinden. Dat zijn geen foutjes van Biebs, maar om het nu geen inkopper te laten worden. En hij is nu niet zo heel erg lastig :p
 

Tigertjheu

Actief lid
Even ter opheldering, er staat nergens in de aankondiging, dat de stukjes exact liggen zoals ze moeten zijn. Gespiegeld, ingezoomd, geblurred, het kan allemaal. het gaat erom, dat je het juist stukje op de juiste plek legt.

succes ;)
Staat ook niet op de doos in de speelgoedwinkel hahahaha, maar het maakt de puzzel niet ondoenbaar en is niet erg.
Voor het gemak had je ook kunnen zeggen, Jullie hebben gelijk, bedankt voor de oplettendheid. Klinkt dan ook weer wat proffesioneler.:cool:
 
Dat is inderdaad zo dat als je een legpuzzzel legt dat je de stukjes ook moet schuiven, omdraaien etc om dus inderdaad het juiste plekje te vinden. Dat zijn geen foutjes van Biebs, maar om het nu geen inkopper te laten worden. En hij is nu niet zo heel erg lastig :p
Schuiven en draaien zijn inderdaad normaal, maar als je puzzel stukjes bevat die in spiegelbeeld gedrukt zijn, is dat toch echt een fout van de fabrikant, want die stukjes ga je nooit kunnen plaatsen.

Dat gezegd zijnde, we snappen natuurlijk wel wat we moeten antwoorden, en ik denk dat iedereen hier die wou meedoen dat intussen al gedaan heeft. Het is gewoon markant dat de 'gemakkelijke' puzzel van Biebs technisch onmogelijk is.
 

Atokirina

Actief lid
smiley_emoticons_internet-exploder.gif
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Er waren veel deelnemers en we hebben ze allen gecontroleerd en hier kunnen jullie de winnaars bekijken: Forge Puzzel - Winnaars & Oplossing

Van Harte Gefeliciteerd aan alle winnaars :)
 
Ik vond het wel grappig, maar heb ook gezegd in mijn post dat de stukjes nog pasten bij de 'gaten' en daarmee uniek waren. Dat maakte het voor mij een stuk makkelijker om zeker te weten dat ik goed zat. Als alle puzzelstukjes dezelfde vorm hadden gehad, had ik iets meer getwijfeld.
 
Bovenaan