Filter om bepaalde spelers niet weer te geven op de markt

DeletedUser9559

Guest
Het zou fijn zijn als er iets meer of andere filters opties zijn op de markt.
Heb al een geruime tijd een speler die enorm scheve handel op de markt heeft staan.
Als het 1 of 2 aanbiedingen zijn is het niet zo erg maar meer dan de helft van alle aanbiedingen op de markt is van deze speler.
Deze persoon al eens een persoonlijk bericht gestuurd zonder het gewenste resultaat helaas.

De filters voor alleen beschikbare of gilde aanbieding worden het meest gebruikt en zijn ook erg nuttig.
De filter voor alleen aanbiedingen weergeven van de buren lijkt me overbodig.
Misschien is het een idee om onder deze knop een filter te maken om aanbiedingen van bepaalde spelers juist niet weer te geven.
Dit zou dan bijvoorbeeld kunnen door een spelers naam toe te voegen aan een lijst waarvan je geen aanbiedingen wil zien.

Hieronder een voorbeeld van hoe het eruit zou kunnen zien.
pokQkI1Kp
 

DeletedUser

Guest
Scheve handel bestaat niet. De markt is vrij. Je mag aanbieden wat je wil.
 

DeletedUser9559

Guest
Klopt inderdaad, Alles wat je in kan geven is toegestaan.
Neemt echter niet weg dat je het op deze manier een stuk overzichtelijk kan maken.
Is maar een idee :)
 

DeletedUser

Guest
Op zich ook geen slecht idee. Ook ik heb er eentje in mijn buurt zitten die overal winst op probeert te maken. Ik filter dus altijd op wat ik nodig heb, of kwijt wil. Dat zorgt er altijd wel voor dat het overzichtelijk wordt.
 

DeletedUser10486

Guest
Als in mijn gilde iemand de markt verpest door de hele markt vol te spammen met enorm scheve handel, dan vliegt die er uit.
 

DeletedUser7153

Guest
op zich wel een idee maar wat ik echt mis is de optie vrienden je kan dus wel buren doen of gilde maar vrienden staan er nooit tussen als je dus gilde of buren aanzet.
 
Bovenaan