Feedbacktopic: Winter Forumwedstrijd

Ik wil graag het antwoord van de eerste week opsturen, maar het programma geeft aan dat m'n afbeelding te groot is. Hoe groot mag die dan zijn?
(Het was wel even een zoekplaatje, zeg!)

Overigens verwijst de huidige "zoek de 7 verschillen"- wedstrijd naar dit oude verjaardagstopic voor vragen; ik weet niet of dat de bedoeling is? >>> O, ik was dit bericht kwijt; hij was daar verwijderd en nu vind ik hem hier.
Is er iemand die het antwoord weet op m'n vraag? Het lijkt me toch dat hier meer mensen tegenaan lopen.
 
Laatst bewerkt:

momu

Lid
Voor relatief nieuwe spelers is alleen de eerste uitdaging te doen, omdat de andere 2 bekendheid met voorgaande winterevenementsgebouwen veronderstellen. Ik vind het dus geen eerlijke wedstrijd.
 
Voor relatief nieuwe spelers is alleen de eerste uitdaging te doen, omdat de andere 2 bekendheid met voorgaande winterevenementsgebouwen veronderstellen. Ik vind het dus geen eerlijke wedstrijd.

Dat is onzin. Ik was ook lang niet met alles bekend wat gevraagd werd, maar ben zo slim geweest om bij de grote spelers in mijn gilde rond te neuzen en daar de gebouwen te bekijken. Hetzelfde met de derde opdracht, even verder kijken dan de neus lang is.
 

DarthRonin

Actief lid
Er is ook altijd nog de optie om op de wikia alle gebouwen te bekijken.
Heb me niet bezig gehouden met deze wedstrijd, maar ik begrijp dat er weer fragmenten te zien waren van de gebouwen en dat de vraag was welke gebouwen het waren?
Zo'n opdracht herinner ik me tenminste nog uit een voorgaande editie van die prijsvragenserie.
 
Bovenaan