Extra strijtroepen

DeletedUser1396

Guest
este Support,

Ik heb een vraagje, en dit gaat niet alleen over wereld A maar over het spel algemeen.

Het aantal strijdkrachten gaan wel elke keer omhoog wbt strijders van het spel (lees gilde kaart , GE, GvG , evenementen enzo) , maar zou het aub ook kunnen worden toe/aangepast dat wij als spelers ook meer strijdkrachten kunnen gaan inzetten, dus boven de 8 strijdkrachten, dat je die kan verdienen, winnen of kopen. Ik ben bv niet goed in mijn GG's , en ik werk eraan om ze omhoog te krijgen, maar ik bemerk dat ik meer gedemotiveerd raak omdat ik vaak niet verder kan ivm aanval en verdediging %.

Ik hoor het graag van u?
ps, het zou wel weer een leuke aanvulling in het spel zijn ;-)

Met vriendelijke groet,
Whiteops
 

DeletedUser10486

Guest
Goed idee, dan kunnen diamantspelers een verdediging wegblazen met 100 kanonnen.
De gratis spelers zijn echter niet gediend met zo'n voorstel.
 

DeletedUser

Guest
het zou wel weer een leuke aanvulling in het spel zijn ;-)

Waarom?

Wat jij nu wil is het spel vooor jou makkelijker maken. Waarom moet die aanpassing er voor iedereen komen? Bovendien heb je meer dan genoeg kansen om onafhankelijke eenheden te verdienen. Doe je daar dan ook je best al niet voor?
 

DeletedUser10111

Guest
maar zou het aub ook kunnen worden toe/aangepast dat wij als spelers ook meer strijdkrachten kunnen gaan inzetten, dus boven de 8 strijdkrachten
Ik begrijp niet geheel hoe dat helpt. Als jij meer strijdkrachten mag inzetten, dan mag de tegenstander dat ook. Dus ipv 8 tegen 8 krijg je dan 12 tegen 12 of zo. Hoe wordt dat eenvoudiger om te winnen als je dat met 8 niet lukt?
 

DeletedUser6877

Guest
Ik denk dat hij bedoelt dat je als je aanvalt meer legers mag inzetten. Maar zoals stefan zegt vind ik dat niet zon goed idee. Het heeft iedereen tijd en moeite gekost om zijn/haar aanvals GG's omhoog te krijgen. Ik zou daar mijn aandacht op focussen en voor zover je het nog niet wist, foe is een spel van geduld en lange adem. ;)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien dit geen kleine wijziging is, en het tegenwoordig op de lijst van niet voor te stellen ideeën staat, zal dit idee afgekeurd worden. Morgen wordt het verplaatst.
 
Bovenaan