Essy van esberg groet een ieder

DeletedUser

Guest
Gegroet een ieder vanuit esburg, de thuishaven van essy van esberg.
Via deze weg wilde ik een ieder van jullie op de hoogte brengen van mijn aanwezigheid in deze wereld.
Zoals het wellicht normaal is wilde ik mezelf even voorstellen alhoewel ik niet zeker weet of ik daarvoor in de goede forumsectie ben beland als dat niet zo is denk ik dat er vast wel een moderator is die me post kan verplaatsen;).

Sinds 2 weken ben ik actief binnen foe en speel meest op de telefoon enkel omdat ik erachter ben gekomen dat je meer opties op pc heb dan op de telefoon probeer ik toch minimaal eenmaal daags via pc in te loggen.
vooralsnog heb ik een leuk ontwikkeld dorpje in de ijzertijd en probeer zoveel mogelijk een onafhankelijke speler te zijn die geheel zelfvoorzienend is.
Helaas heb ik die hoop snel moeten laten varen gezien het feit dat je meer kan bouwen dan dat er ruimte voor is wat bij mij toch een hoop stof heeft doen opwaaien en waarvoor er toch flink wat uitzoekerij aan vast zit.

In het verleden heb ik andere soortgelijke games gespeeld en daarin altijd in de aanvallende steil gespeeld.
aangezien dit spel toch veel voorraden ed nodig heeft neig ik dan ook sterk ernaar om weer een zeer actief (en wellicht voor sommige agressief)spel te spelen.
mocht iemand er echter last van ondervinden schroom dan niet en stuur me een pb ingame of via forum en dan komen we er heus wel uit.

Zoals verteld speel ik "pas" 2 weken dus heb helaas nog niet alles onder de knie vanwaar ook eigenlijk een beetje een "brutale" vraag opbloeit voor een ieder die nog hints en tips achter de hand heeft om die met mij te delen.

Hopelijk ga ik een productieve, aanvallende maar vooral een gezellige tijd tegemoet met een ieder alhier.

Vanuit esburg groet ik een ieder en mocht er iemand trek hebben in een drankje of gewoon gezellig willen chillen of iets dergelijks schroom niet en klop aan de poort ik sta voor een ieder open.

Gegroet een ieder, essy van esberg
 

DeletedUser6951

Guest
fijn , maar denk niet dat je iedereen wilt tegenkomen in real life hoor . Niet iedereen is zo aardig als je denkt lol.
welkom verder ;)
 

DeletedUser9453

Guest
Welkom!!! Ik ben ook nieuw sinds twee weken ongeveer.
 

DeletedUser

Guest
Thx voor welkom heten en inmiddels alweer tijdje bezig enkel loop ik enigszins vast qua groei doordat mijn buurtgenoten niet snel genoeg (naar mijn zin) groeien waardoor ik een beetje in problemen kom qua handel.

Mochten er spelers zijn die nog vrienden nodig hebben hou ik me aanbevolen.
mochten er nog gildes zijn die militair ingesteld zijn en dagelijks actief zijn en op zoek zijn naar een speler ook daarvoor houd ik me aanbevolen momenteel bevind ik me in de vroege Middeleeuwen.
 
Bovenaan