EK 2012

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is het volkomen belachelijk dat we nog geen serieus EK topic hebben. Laat hier jouw mening horen over van alles van de opstelling tot de uitslag!

Alle soort posten mogen, wie dit EK gaat winnen, wie de topscoorder wordt, wie de pool fase doorkomt en wat Nederland gaat doen! Zolang het maar een beetje serieus blijft en niveau houd.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit klaar voor de topper.
Voorspel 3-1 voor nederland.

1-0: van Persie.
2-0: Robben.
2-1: Ozil.
3-1: Huntelaar.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.
Ik was stomverbaasd ben dit onderwerp te zien staan naast een onderwerp als voetbalrellen, de wietpas, en bombardementen soedan.

Maar laat je vooral niet storen door mijn gelach. Ik vind het ook leuk om te zien dat dit voor mensen die wel voetbalfan zijn, serieuze praat is. (Ook ik hoop dat Nederland wint vanavond).
 

DeletedUser58

Guest
nou ik ben weer online geen zin om nog tv te kijken. Wat een ... TEAM!!!
 

DeletedUser58

Guest
Zoals ik ook al bij nachtwakers zei volgens mij worden wij nu buiten de ranglijst gezet volgend jaar :( Er is nog geen 1 goal de gescoord in laatste wedstrijden) en dan spreek ik nog niet een over die kansloze oefenwedstrijden...
 

DeletedUser

Guest
Wat een bagger zooi zeg, die verdediging moet leren verdedigen en in de aanval mogen ze wat beter op elkaar ingespeeld raken... en tja het middenveld... wat moet je daar nog overzeggen.

Laat ze nou voor het komende WK wat eerder en vaker gaan trainen, zodat ze een beetje ingespeeld raken op elkaar. Dan maken we misschien over twee jaar wel een kans, want dit slaat nergens op. Er is een wonder nodig om dit nog goed te laten lopen...

Maar laat ze nu eens lekker gaan voetballen, mooie combinaties door die linies van de Duitsers heen en die verdediging gewoon op slot, net zo'n blok opstellen als de Duitsers doen (maar dan wel beter natuurlijk, we blijven Nederland natuurlijk).

En nu positief blijven en hopen op de winst of iig gelijkspel!


Deze tekst is trouwen heel up to date :p
[video=youtube;iM6_3yNjpd4]http://www.youtube.com/watch?v=iM6_3yNjpd4[/video]
 

DeletedUser58

Guest
Ze stappen gewoon opzij in de verdediging... Met open armen zeggen ze: draai maar open, wacht dan even tot stekelenburg de verkeerde kant op duikt en rol de bal dan maar in de goal... ;)

Van marwijk heeft sinds de oefenwedstrijden nog geen enkele wijziging in de basis gedaan. Die jongens hebben niets meer om voor te vechten. Het vuur is weg, er is niemand meer die de spelers een beetje oppept. Ik durf echt niet meer te kijken. (natuurlijk blijft de hoop op winst of gelijk) ik denk dat we aan 6 wissels nog niet eens genoeg hadden. De enige die vecht is Robben omdat hij zich aangevallen voelt... Voor de rest gebeurd er niets meer :mad:
 

DeletedUser

Guest
Tja, nu we het toch over verdediging en aanval hebben:
Ik vond het wel een beetje vreemd dat Robben op een gegeven moment aan het verdedigen was, terwijl van der Wiel bij de duitse goal stond....
 

DeletedUser58

Guest
inderdaad dat was erg verwarrend. En willems stond ook steeds op de plaats van affelay te voetballen :wacko:

hoevaak heeft schneider niet dezelfde corner genomen die over alle spelers heen vliegt en voor een ingooi van de duitsters zorgt.. nou laten we het positief houden: Er is tenminste 1 iemand die een goal kon scoren hahahah :D
 

DeletedUser

Guest
ja, en dat was dezelfde die daarvoor een bijna-open doelschot had gemist doordat ie over de bal struikelde...
 

DeletedUser

Guest
Net als in de vorige wedstrijd overigens, toen struikelde die ook al :s
 

DeletedUser

Guest
We gaan gewoon met 2-0 van Portugal winnen! En de Duitsers winnen gewoon van Denemarken.
 

DeletedUser58

Guest
oke en dan vliegen we in de kwartfinale eruit tegen griekenland ofzo :D
 

DeletedUser1000

Guest
ik hoop dat we doorgaan maar zie dit team niet winnen van Portugal
 

DeletedUser

Guest
Mwa, portugal speelde de laatste wedstrijden anders echt niet goed... daar kunnen we zeker wel van winnen. De vraag is alleen of we ook met minimaal 2 punten verschil gaan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Duitsland zal waarschijnlijk wel winnen van de Denen. Maar of Oranje Portugal met 2 punten verschil kan verslaan? Dat zie ik om eerlijk te zijn nog niet zo snel gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
een 1-0 of 2-1 zie ik nog wel gebeuren, maar 2-0, of zelfs 3-1 wordt idd lastig :p
 
Bovenaan