``Eindeloos medeales produceren``

DeletedUser

Guest
``Eindeloos medales verdienen``

hoe doe je dat?:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik bedoel medales.die goud met blauwe dingetjes snap je? die je kan verdienen met aanvallen in pvp toernooi.
hoe kan je die eindeloos bemachtigen?
 

DeletedUser

Guest
Winnen bij PVP-toernooien, grote gebouwen mee helpen opbouwen bij anderen, en 2 grote gebouwen hebben medailles in de bonus, nl. het colloseum (max 15 per dag bij lvl 10) en Deal castle (max. 196 per dag bij lvl 10)
 

DeletedUser

Guest
Winnen bij PVP-toernooien, grote gebouwen mee helpen opbouwen bij anderen, en 2 grote gebouwen hebben medailles in de bonus, nl. het colloseum (max 15 per dag bij lvl 10) en Deal castle (max. 196 per dag bij lvl 10)

idd je uitleg is perfect,maar dit bedoel ik helaas niet.er wordt gezecht dat je het gebouw maar een keer kan bouwen.dat is niet waar!
dit is een hint van mijn bedoeling?
 

DeletedUser2056

Guest
Ok, maar ik snap je vraag dan niet over het eindeloos medailles verdienen.
 

DeletedUser

Guest
je kan maar 1 keer het zelfde GG plaatsen

nee hoor je kan hem weer slopen en weer opnieuw bouwen,
dus zo kunnen leden eindeloos medailles als bonussen en f,p verdienen.je begint dus van voor af aan.
grt esco.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat mensen meer profijt hebben van een groots gebouw op niveau 10 als dat ze hem telkens afbreken en opnieuw opbouwen..
Het kost de mensen die erin gaan investeren heletijd hun FP.

Niet echt logisch als je het mij vraagt..
 

DeletedUser3120

Guest
Het aantal FP dat je krijgt is minder dan erin gestoken moet worden voor een niveau, dus vanuit dat oogpunt is het zeker niet zinvol. En wat betreft de medailles, wat mij betreft is dat toch wat veel FP en goederen voor die paar medailles. Blijft over de blauwdrukken. Wat gebeurt er verder met de blauwdrukken als je het gebouw afbreekt, zijn die dan verloren of keren die weer terug. Als ze weer terugkeren is het wel een leuke manier voor je alliantie genoten om aan blauwdrukken te komen (daarvan lrijg je er in totaal wel meer van dan ze kosten. Het lijkt me echter nuttiger als je alliantiegenoten zelf die gebouwen gaan neerzetten. En anderen daar weer aan gaan bijdragen (het blijft tenslotten een soort pyramide spel, deze GG).
 

DeletedUser

Guest
Het aantal FP dat je krijgt is minder dan erin gestoken moet worden voor een niveau, dus vanuit dat oogpunt is het zeker niet zinvol. En wat betreft de medailles, wat mij betreft is dat toch wat veel FP en goederen voor die paar medailles. Blijft over de blauwdrukken. Wat gebeurt er verder met de blauwdrukken als je het gebouw afbreekt, zijn die dan verloren of keren die weer terug. Als ze weer terugkeren is het wel een leuke manier voor je alliantie genoten om aan blauwdrukken te komen (daarvan lrijg je er in totaal wel meer van dan ze kosten. Het lijkt me echter nuttiger als je alliantiegenoten zelf die gebouwen gaan neerzetten. En anderen daar weer aan gaan bijdragen (het blijft tenslotten een soort pyramide spel, deze GG).

en als je leden niet in staat zijn om zon GG te plaatsen dan kan je lang wachten,wat ik in mijn idee zie is dat ik mijn gildeleden daarbij help en daar het meeste aan hebben,en de beloningen zijn zeer zkr de moeiette waard,je krijg goeie bonussen terug,je besteedt f,p die je gratis krijgt,en daar voor in plaats krijg je weer nieuwe f.p plus nog eens medailles,dus je verliest er nix mee,dus de f.p die je in een gebouw stopt van een van je leden is dus zeker geen verlies.,de b.d gaan bij het af breken niet verloren,ik heb al gebouwen afgebroken en opnieuw weg gezet en dit gaat super.
je moet hierbij ook goed nadenken,als je dit nog zelf niet hebt gedaan,dan weet je ook niet wat ik bedoel.

grt esco.
 

DeletedUser

Guest
Ben het eerder met Shakidan eens, beetje duur. Over het algemeen moet de nr 1 investeerder meer forgepunten er in stoppen, dan dat er als beloning uit komen. Ook het aantal medailles kun je over twisten, want ik heb nu 1x met medailles een uitbreiding gekocht, en de 2e kost al 200 medailles. Ik weet niet wat de derde gaat kosten, maar waarschijnlijk dusdanig veel dat het erg omslachtig gaat worden als je die alleen moet verdienen met de grote gebouwen. Mag je anders van mening zijn: nodig me gerust als vriend uit in Brisgard en investeer je fp's in mijn grote gebouw ;)
 

DeletedUser1701

Guest
Ben het eerder met Shakidan eens, beetje duur. Over het algemeen moet de nr 1 investeerder meer forgepunten er in stoppen, dan dat er als beloning uit komen. Ook het aantal medailles kun je over twisten, want ik heb nu 1x met medailles een uitbreiding gekocht, en de 2e kost al 200 medailles. Ik weet niet wat de derde gaat kosten, maar waarschijnlijk dusdanig veel dat het erg omslachtig gaat worden als je die alleen moet verdienen met de grote gebouwen. Mag je anders van mening zijn: nodig me gerust als vriend uit in Brisgard en investeer je fp's in mijn grote gebouw ;)

De derde kost 500 medailles. ;)
 

DeletedUser275

Guest
De eerste kost 10 medailles en de 2de 50.
De 3de kost 200 medailles en de 4de 500.
 
Bovenaan