Eiland in het water

DeletedUser6877

Guest
Events en productie draaien.

Omdat je bijna met elk event, en dat zijn er nog wel wat productie moet draaien, is dit mijn voorstel.

Een plek in het scherm in het water dat een eiland vormt, bijvoorbeeld van 8 bij 5, zodat je daar met een event een 8 tal smederijen kan neerzetten. Zoals het nu is moet je als je aan een event wil meedoen, continu je stad ombouwen. Op deze manier heb je het voordeel dat dat niet hoeft.

Voordelen : het scheelt onnodig ombouwen bij events, waarvan er trouwens wel wat minder mogen komen.

Nadelen: ik zie ze niet

Kom maar op en schiet maar raak, voor een knaak

Charlie
 

DeletedUser10486

Guest
Die smederijen op dat eiland kunnen dan niets produceren omdat ze niet verbonden zijn met het stadhuis.

Ik heb nu 12 kleinere voorradengebouwen permanent in mijn stad voor de events: banketbakkers, foebergé winkels en cidermolens. Ombouwen is niet meer nodig zo.
 

DeletedUser

Guest
Die smederijen op dat eiland kunnen dan niets produceren omdat ze niet verbonden zijn met het stadhuis.

Ik denk dat hij dan met zijn drakendrones een luchtbrug wil gaan maken voor de verbinding. Of misschien die boot of duikboot heen en weer laten varen. Die liggen nu toch niks te doen. :D

Verder een totaal bezopen voorstel. Waarom stel je niet voor om die missies te veranderen van verzamel 8x naar veramel 2x. Dat heeft hetzelfde effect :rolleyes:
 

Mr.Quib

Actief lid
Een plek in het scherm in het water dat een eiland vormt, bijvoorbeeld van 8 bij 5, zodat je daar met een event een 8 tal smederijen kan neerzetten. Zoals het nu is moet je als je aan een event wil meedoen, continu je stad ombouwen. Op deze manier heb je het voordeel dat dat niet hoeft.
Verplaatsing van het probleem, ik zou dat eiland ook continu volzetten. Je kunt in je stad een stuk vrijhouden van 8x5, dan is het ook opgelost.
 

DeletedUser10111

Guest
Gewoon een productie- of goederen-gebouw slopen voor het evenement, en achteraf opnieuw bouwen.
 

bonke35

Actief lid
sommigen zijn al zover dat het extra bouwen van smidjes niet meer hoeft
ikzelf heb mijn duurdere productiegebouwengebruikt, gewoon omdat ik al productie zat heb en er gerust een aantal kan annuleren om bv een 5 minuten productie te gaan doen
voor de kleinere spelers is wat MR24rtc35gh zegt, gewoon een groter gebouw slopen, smidjes neerzetten en na een evenement weer opbouwen
 

DeletedUser6877

Guest
Daar gaat het dus om. Vroeger toen er nog een stuk of 4 events waren was het nog te doen. Nu is het met elk event bal. Ik wil niet gedwongen worden om een barak of goederengebouw of wat dan ook weg te halen. Als we worden plat gegooid met events, waarbij steeds productie gedraaid moet worden, bij de weg erg slaapverwekkend, dan denk ik dat het eiland een goed alternatief is. Je zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet aangesloten aan het stadhuis hoeven te zijn door de smid te verplaatsen naar de categorie versiering. Of een nieuw gebouw ontwerpen in de trant van het Orakel of de SW, tijdloos.
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het dus om. Vroeger toen er nog een stuk of 4 events waren was het nog te doen. Nu is het met elk event bal. Ik wil niet gedwongen worden om een barak of goederengebouw of wat dan ook weg te halen. Als we worden plat gegooid met events, waarbij steeds productie gedraaid moet worden, bij de weg erg slaapverwekkend, dan denk ik dat het eiland een goed alternatief is. Je zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet aangesloten aan het stadhuis hoeven te zijn door de smid te verplaatsen naar de categorie versiering. Of een nieuw gebouw ontwerpen in de trant van het Orakel of de SW, tijdloos.

Je kunt ook selectief aan evenementen meedoen: als het je ook de moeite is er even iets voor weg te halen.
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het dus om. Vroeger toen er nog een stuk of 4 events waren was het nog te doen. Nu is het met elk event bal. Ik wil niet gedwongen worden om een barak of goederengebouw of wat dan ook weg te halen.

Je wordt niet gedwongen. Het staat je vrij om aan die evenementen deel te nemen of niet.

Als we worden plat gegooid met events, waarbij steeds productie gedraaid moet worden, bij de weg erg slaapverwekkend

Als die productie niet aan de weg ligt draait hij natuurlijk niet. :rolleyes:

dan denk ik dat het eiland een goed alternatief is. Je zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet aangesloten aan het stadhuis hoeven te zijn door de smid te verplaatsen naar de categorie versiering. Of een nieuw gebouw ontwerpen in de trant van het Orakel of de SW, tijdloos.

Een versiering die goederen produceert? :rolleyes: Waarom dan niet gelijk ook een paar fp's er bij voor het gemak? :rolleyes:

Het wordt echt steeds gekker hier. Met smidjes kan je al voor de makkelijkste en goedkoopste oplossing kiezen, maar zelfs dat is nog niet genoeg. Het spel moet maar weer eens aangepast worden aan de spelwijze van meneer Charlemagne.
 

DeletedUser

Guest
Een versiering die goederen produceert? :rolleyes: Waarom dan niet gelijk ook een paar fp's er bij voor het gemak? :rolleyes:

Het wordt echt steeds gekker hier.

Dat valt me ook op.
Het realisme bij voorstellen is steeds verder te zoeken.
Dit lijkt toch eigenlijk ook net een grap?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Dit is geen grap, het is een serieus voorstel, dat veel spelers zullen weten te waarderen
 

Markus

Actief lid
je hebt toch al drones vanaf morgen tijdperk? waarom zijn die wegen om dingen als voorraad fabriekjes te verbinden met je stadhuis dan nog nodig? :p
 

DeletedUser6877

Guest
Van mij mag het ook zonder wegen, een soort eiland van magie, waar geen wegen hoeven te liggen die verbonden zijn met het stadhuis. In oceanisch zijn het trouwens waterwegen, zodat je de voorraden per schip kan ophalen.

dus doe me een lol, maak maar een poll
 

DeletedUser10486

Guest
Ik stem voor, ik wil graag een terrasboerderij op dat eiland zetten, of de orangerie als het kan.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil een counter voorstel doen een eiland voor alle GG’s dat ook automatisch groter wordt naarmate je meer GG’s krijgt en die dan worden aangedreven via zonnepanelen.
Misschien een klein windmolenparkje er omheen i.v.v. versieringen.
Ik vind dit ook wel educatief en hip in verband met onze op duurzaamheid gerichte samenleving.
Dit geeft dan alle ruimte om honderden smidjes te plaatsen waar dan voorheen al die GG’s in de weg stonden.
Ik ben benieuwd of de OP hier ook interesse in heeft en eventueel wil meenemen in het voorstel.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik stel voor dat we alle gebouwen laten zweven, zo kun je alle GG op elkaar stapelen en nemen ze veel minder ruimte in beslag. Ook kun je dan 80 smidjes op elkaar plaatsen en in 1x de productie opdracht doen. Want dit kost allemaal tijd en het is de bedoeling dat de events vanzelf gaan en niet dat je keuzes moet maken met betrekking tot je indeling of moet wachten tot je productie klaar is.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik begrijp je kritiek dommelsch voske, maar ik ben niet degene die er Forge of Events van heeft gemaakt. Ik vind dit een goede oplossing voor degene die het als uitdaging ziet om events te voltooien, maar daar niet zn hele stad elke keer voor wil omgooien.
 
Bovenaan