Eigen profiel foto

DeletedUser

Guest
Zou het niet leuk zijn als je in je profiel je eigen foto zou kunnen uploaden.
Maakt je profiel weer wat persoonlijker.

Nee zoals sommige hier op het forum ook hebben, maar dan in het spel.
Dan zie je bij je buren/vrienden/gildeleden niet zo'n leuk tekeningetje van een sneeuwpop of kerstman maar een echt gezicht. Weet je wie aanvalt. :)
 

DeletedUser5428

Guest
Dat leidt tot racisme. Als je ziet dat het een "zwarte" is, dan ga je die toch zeker plunderen?
Echt, in sommige games op Myspace en Facebook lopen mensen die behoren tot minderheden te klagen dat ze gewoon worden weggepest in het spel.
 

Joey-the-king

Actief lid
Dat leidt tot racisme. Als je ziet dat het een "zwarte" is, dan ga je die toch zeker plunderen?
Echt, in sommige games op Myspace en Facebook lopen mensen die behoren tot minderheden te klagen dat ze gewoon worden weggepest in het spel.

Als je dan iemand om die reden plundert, ben je gwn triest.
 

DeletedUser

Guest
Als je dan al bang bent dat spelers je daarom plunderen, dan zet je een foto van je auto neer, of van je poes of parkiet....

Als je dan iemand om die reden plundert, ben je gwn triest.

Helemaal mee eens Joey
 

DeletedUser4100

Guest
Dan moet dat oplouden wel veel beter werken van pc naar game als op dit forum.:p
 

Joey-the-king

Actief lid
Uploaden ;).

---
Hij werkt hier wel goed hoor? :)
Alleen dat uploaden is waarschijnlijk dan wel een probleem.
Maar er zijn genoeg andere dingen die Inno eerst moet doen :D.
Dus dit komt waarschijnlijk ook niet..
 

DeletedUser4100

Guest
De avatars wel gewone plaatjes publiceren in
berichten van pc naar forum niet.;)

Haha ja is er geen forum technicus die de problemen kan oplossen rond het forum uploaden?
 

DeletedUser4100

Guest
Als ik via paint dat doe zegt het forum dat het van de pc moet en dat ik dat niet van de pc haal.:(
 

DeletedUser4100

Guest
Die op dit topic staan. Ik heb ze via een fake site kunnen publiceren. Zonder het internet te bevuilen met een fake site kan ik niks via paint publiceren op dit forum.:(
 

Joey-the-king

Actief lid
Wat is een fake site?
Als je een afbeelding heb die je wilt moet je hem opslaan, vervolgens openen in paint dan kan je hem wel bewerken ;).
 

DeletedUser4100

Guest
Een fake site is een site die totaal geen functie heeft. Nep dus al hoewel ik niet weet
of die term bestaat.:p Hoe moest ik het anders noemen?:p

Via screenshot---->paint--->bewerkt allemaal done. Paint--->FoE forum -error bestand moet van pc komen- paint is pc.:wacko:
Maar via een nep site lukt het ook wel aardig.:)
 

DeletedUser4100

Guest
Weer even via m'n fake site publiceren wat me overkomt. Dit krijg ik ervan
kan-niks-21.large.jpg
 

DeletedUser4100

Guest
Dat waren de stappen die ik gedaan heb maar krijg wat hierboven staat.:( Naja via een nep site lukt het ook wel.:)
 
Bovenaan