Egypte en leger(s) aanvallen.

Zit nu in Egypte (trouwens voor mij best moeilijke nederzetting). Ik moet in de Piramide zijn om één van de drie legers aan te vallen. Het 1ste leger lukt me wel, maar de 2e nooit. Hoe kan ik mijn leger zo formeren dat ik ook de 2e kan verslaan. Ik kom hopeloos te kort aan graan/potten/bloemen zodoende. Ik moet wachten tot de volgende dag.
Ik heb géén idee hoe ik die 2e hoofdman kan verslaan. Is er een handigheidje voor om te berekenen welke eenheden je in moet zetten?
 
er zijn geen beste eenheden, maar ik merk dat ik met de nubische boogschutters het meeste kan
daarnaast moet je bij iedere eenheden zijn voordelen en nadelen nazien en de eenheden meenemen naar een gevecht met het meeste voordelen van de grootste gemene deler.
vorder traag, blijf zo lang mogelijk buiten range (werkt best op de pc waar je over de vijand kan gaan met je muis voor hun range te zien)
laat hen nog eens vorderen en dan eerst toeslaan en focus fire.

vb gevecht

daarnaast gevecht 2 & daarna gevecht 3 pas doen indien je voldoende barakken hebt
 
Beetje late reactie mss maar ik plaats mijn boogschutters op de plaats markering die aangeeft dat ze immuun voor afstandsaanvallen zijn. Het 2de level is iets moeilijker maar via mijn manier (enkel boogschutters en infanterie) is het me toch gelukt om alle drie de levels te halen. Kat en muis spelletje spelen met je zwakste (laagste energie) pion die je bereidt bent om op te offeren. Vanaf level 2 gaan die andere boogschutters zich ook op een immuun markering positioneren. Deze moet je uitlokken.
 
Bovenaan