een zware nederlaag ( cirgard )

hoi FOE leden,

ik zit met volgend probleem in de verhaalmissie quest: een zware nederlaad.

je moet er 7 dingen bouwen, woongebouw, produktiegebouw, goederen gebouw, cultureel gebouw, militair gebouw, een versiering en een weg.....

ik heb van elk van deze 1 en in sommige gevallen zelfs 2 gebouwd, TOCH blijft de missie zeggen dat ik er maar 6 van de 7 heb gebouwd......

deel 2 van die missie is 90000 munten verzamelen en die heb ik meer dan dubbel. hoe kan ik er nu mee verder? ik heb ondertussen al weer van elk eentje aan het bouwen geweest en nog blijft het staan op 6 gebouwen ipv 7

pls help
 
Ik ben nog niet zo ver, maar ik heb even bij je rondgekeken. Ik heb nu 2 vragen:
- Is er een tijdperk-eis in de quest?
- Welk gebouw / item is je versiering, want die kon ik zo gauw niet herkennen?

Succes.
 
Laatst bewerkt:
ik vermoed van niet dat er een tijdperk eis is, ik heb al enkele waslijnen en lantaarnpalen staan als versiering, verscholen achter een woongebouw, de andere gevraagde dingen in de missie heb ik ook al gebouwd en nog steeds blijft de teller op 6 staan, ik snap het gewoon niet meer
 
Misschien heeft hier nog iemand de fantastische tip waar dit aan ligt.
Maar ik zou ingame een support-ticket aanmaken, zodat zij kunnen kijken wat er niet goed gaat.
 
Vervolgens rechtsboven 'Contacteer ons'. Als categorie 'Fouten, bugs & problemen' kiezen en je probleem duidelijk omschrijven.
 

DeletedUser2073

Guest
Wat was de uitkomst?... veel mensen vergeten namelijk een straat te bouwen. Was ff benieuwd of dat hier ook het geval was.
 
Bovenaan