Een hele andere Toren van Babel

DeletedUser

Guest
Hallo Allemaal

Ik zit met een gevoelig probleem.
Niet zo zeer dat we gelimiteerd zijn tot 80 vriendschapverzoeken, zo is het spel nou eenmaal, maar vrienden verwijderen is nog eens andere koek.
Dus vandaag deed ik dat “gewoon” ik had ruimte nodig de gevolgen waren niet te overzien..
Soms heb je een bepaalde “vriendschap” gewoon even nodig voor zogenaamde deals.
Dan wordt het “ienemienemutte tien pond grutten...”
Hoe heet zo’n “zakelijke transactie” nou: “Chalinna-Charlotte heeft jullie vriendschap beïndigd”.

Nou ik kan je vertellen dat deze dramatische zin hele vervelende gevolgen kan hebben.

Misschien ben ik tè practisch en een ander weer tè gevoelig of wat daar allemaal tussen ligt maar ik zit hier niet op te wachten.

Mijn voorstel: kan die zin een tikje minder dramatisch alsjeblieft?
Dan blijft het allemaal wel lastig genoeg zo :(

Edit ik deelde de link naar dit topic met iemand maar dit wordt ook al als spam gezien? :confused:
Uiteraard hebben wij spelers daar wel wat op gevonden door tussen de http:// en de link een spatie te plaatsen maar serieus!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Heb je ook nog voorstellen voor een andere zin die daar in de plaats moet komen?
 

DeletedUser

Guest
Heb je ook nog voorstellen voor een andere zin die daar in de plaats moet komen?

Het liefst geen ik zie de toegevoegde waarde in die stadhuismelding niet of iets in de strekking van “Chalinna-Charlotte heeft het maximum aantal vriendschapsverzoeken die ze kan sturen bereikt en is momteel onderhoud aan haar lijst aan het uitvoeren.
Tip: je kunt haar altijd weer een vriendschapsverzoek sturen als jij daar wel ruimte voor hebt.”

Morele Steun: Chalinna-Charlotte vindt je heus nog wel aardig :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12347

Guest
Ik denk dat er helemaal geen mededeling naar de ander moet! Dus gewoon iemand verwijderen zonder bericht (net als bij whatsapp en andere social media) en anoniem moet mogelijk zijn.
Ik had een aantal "vrienden" die niets deden, niet speelden, niet hielpen, hun punten bleven eeuwig op zelfde niveau. Dan is het nergens voor nodig dat die persoon zo'n melding krijgt. Gewoon er uit gooien moet mogelijk zijn.
Als ik iemand zou moeten verwijderen voor andere redenen, dan kan ik die persoon ook eerst een berichtje sturen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Zo'n aanpassing is echt nergens voor nodig, die zin is prima. Je verwijderd gewoon iemand en die krijgt t te horen, logisch toch.
 
Bovenaan