Echt makkelijk verschillende BD verdienen? En meer...

DeletedUser

Guest
In mijn gilde -Knights of Honour- staan wij ver voor op vele anderen, wat betreft de Grootse Gebouwen.

Wij hebben meer dan 60 GG's (op 78 leden). Het is nu al zo dat leden die iets later hun gebouw plaatsen veel minder investeerders binnen de gilde hebben!

Waarom is dit een unieke kans voor andere spelers/gildes?

-omdat er zoveel concurrentie is moeten investeerders gemiddeld veel minder FP doneren in relatieve verhouding tot de beloningen die ze krijgen!
Voorbeeld: als er in jouw gilde 1 Zeus-beeld staat zal iedereen daar op springen. Het gevolg is dat er een heftige strijd ontstaat tussen de top-investeerders, waardoor je bijvoorbeeld al 75 FP moet investeerden om in aanmerking te komen voor een prijs. Prijzen gaan zo steeds naar enkelingen die belachelijk veel investeren, met je kleine donaties krijg je niks...
Als er 10 Zeus-beelden staan zal het gemiddeld niveau lager liggen, maar investeringen worden daardoor dragelijker en er is geen bikkelharde concurrentie.


-omdat er veel concurrentie is (wat betreft aanbod) steken mijn spelers zelf veel FP in hun GG, zodat jullie minder moeten investeren!

-enkele van mijn leden bieden ook extra's aan grote investeerders, zoals goedkope goederen en belofte om je niet meer aan te vallen.*

-vooral bij kleinere leden van ons zijn dikwijls gouden zaakjes te doen!

-investeringen kan je steeds opvolgen als je op je stadsnaam klikt, je kan ook m'n leden toevoegen als vriend...

Bij deze is iedereen welkom om zelf eens rond te kijken bij ons en mijn beweringen hierboven naar waarde te schatten!


(*) TIP: vraag zelf eens rond bij wie je het grootste voordeel kan doen (wie wil jou goedkopere goederen geven voor je investeringen, wie gaat je niet meer aanvallen, wie geeft je paaseitjes in ruil, ...)
____________________________________________________________________________________________________
Huidige GG's in onze gilde zijn o.a.:

-Het Standbeeld van Zeus (Bronstijd): meer dan 20 keer.
Tip: dit gebouw geeft je een belangrijke aanval- en verdedigingsbonus!

-De Toren van Babel (Bronstijd): meer dan 10 keer.
Tip: dit gebouw geeft je dagelijks goederen uit je huidige tijdperk + extra plaatsen voor inwoners!

-De Pharos van Alexandrië (Ijzertijd): meer dan 10 keer.
Tip: dit gebouw geeft je dagelijks goederen uit je huidige tijdperk + extra voorraadproductie!

-Het Colosseum (Ijzertijd): ongeveer 10 stuks.
Tip: dit gebouw produceert dagelijks medailles + extra tevredenheid!

-De Dom van Aken (Vroege Middeleeuwen): een aantal keer.
Tip: dit gebouw geeft je een aanvals- en verdedigingsbonus + extra goudproductie (munten)!

-De Hagia Sofia (Vroege Middeleeuwen): 1 keer
Tip: dit gebouw geeft dagelijks forge-punten + extra tevredenheid!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoewel hier niet wordt gereageerd merk ik toch een stijging van externe investeerders en toevoegingen als vriend :)

Jullie blijven steeds welkom (jagen/handel/investeren/eitjes)!

PS: wij hebben momenteel afspraken met Dark Knights, de Bataven & Ghyldebroeders.

PSS: grote spelers (15.000pntn of meer) kunnen zich eventueel nog bij onze gilde voegen. Plaatsen bij ons zijn vaak beperkt! Kleinere spelers kunnen bij onze zuster-gilde terecht (met dezelfde rechten & voordelen + vrije toegang tussen de 2 gildes)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Illustratie:

Leden hebben bij ons vaak persoonlijke afspraken met elkaar, buren, vrienden en vreemden (FP in GG).
Maar wij hebben sinds kort ook een topic op een gedeeld forum, waar bevriende gildes FP kunnen 'kopen' bij elkaar. De afgesloten "contracten" komen daarop, om eventueel misbruik te kunnen vervolgen...

tussen arnie pie en ********:

FP-DEAL
******* investeert 40 FP in Zeus(te betalen komende dagen).

arnie pie geeft daarvoor: 50 albast en 30 honing - te ruilen aan 25 stuks en 15 stuks van een goed naar keuze (reeds vooraf betaald)

Bijkomend krijgt arnie een extra eitje :)

PS: die investeerder zal bovenop mijn goederen wss nog GG-beloningen krijgen ook!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan