E-Mail & Wachtwoord veranderen

DeletedUser

Guest
Hoe kun je je E-Mail en je Wachtwoord veranderen?

Ik namelijk op het verkeerde E-Mail een account gemaakt en wil dat graag veranderen en meteen ook mijn wachtwoord veranderen omdat ik vermoed dat ik een keylogger in mijn pc heb zitten.

Mvg. Scott|Mr. Anonymouz
 

DeletedUser

Guest
Hoe kun je je E-Mail en je Wachtwoord veranderen?

Ik namelijk op het verkeerde E-Mail een account gemaakt en wil dat graag veranderen en meteen ook mijn wachtwoord veranderen omdat ik vermoed dat ik een keylogger in mijn pc heb zitten.

Mvg. Scott|Mr. Anonymouz
Keyloggers zijn zeer gevaarlijk, ik hoop niet dat het er eens is die real-time info doorstuurd, want dan ben je al te laat. Ik zou in elk geval je hele computer controleren met het liefst meerdere virusscanners en evt. een professioneel iemand er naar laten kijken. Googlen naar goed software kan ook maar ik zou er snel mee zijn.

Op het spel? Of op het Forum?
Ik hoop niet dat er keyloggers op het spel zitten of op het forum, want zijn de servers schandalig slecht beveiligd... het zou me eigenlijk helemaal niet verbazen als InnoGames zijn servers niet goed beveiligd heeft...

Maar hij geeft zelf al aan dat er mogelijk een keylogger op z'n computer zit, hij heeft het niet over het spel of het forum. Waarom hij daarmee trouwens op dit forum mee aan komt zetten weet ik ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
DonFrank heeft het over het account volgens mij, of hij het in-game account of het forumaccount wil veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Op het spel? Of op het Forum?

Van het spel, Forum vind k niet zo erg.

@HowToPwn: Ik heb niks op de pc staan waar hij iets aan heeft, alles word meteen naar externe harde schijf overgezet en wachtwoorden worden automatisch gewist zodra ik ergens uitlog. Ik heb zelf een jaartje ICT gevolgd dus weet wel hoe zoiets in z'n werk gaat ;)

Ik moet alleen ff weten hoe ik mijn in-game wachtwoord kan veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Van het spel, Forum vind k niet zo erg.

@HowToPwn: Ik heb niks op de pc staan waar hij iets aan heeft, alles word meteen naar externe harde schijf overgezet en wachtwoorden worden automatisch gewist zodra ik ergens uitlog. Ik heb zelf een jaartje ICT gevolgd dus weet wel hoe zoiets in z'n werk gaat ;)

Ik moet alleen ff weten hoe ik mijn in-game wachtwoord kan veranderen.
Zolang een externe hardeschijf op je pc aangesloten is kunnen ze erbij (en dat moet wel want er moeten gegevens met je externe harde schijf uitgewisseld worden). En een keylogger onthoud elke toets die je intoets dus ook de toetsen die je intoets als je een wachtwoord invoerd, daarna wissen helpt niet zo veel meer. Maar goed, hier kan je je wachtwoord opnieuw aanvragen. Er wordt dan een mailtje gestuur naar het mail adres dat je hebt opgegeven en in dat mailtje staat een link waarmee je je wachtwoord kan veranderen ;)

(Oh en Leones zal ik Opera Spraakbesturing ook nog even promoten, kan je gewoon het key-logger probleem omzeilen :p)
 

DeletedUser

Guest
Zolang een externe hardeschijf op je pc aangesloten is kunnen ze erbij (en dat moet wel want er moeten gegevens met je externe harde schijf uitgewisseld worden). En een keylogger onthoud elke toets die je intoets dus ook de toetsen die je intoets als je een wachtwoord invoerd, daarna wissen helpt niet zo veel meer. Maar goed, hier kan je je wachtwoord opnieuw aanvragen. Er wordt dan een mailtje gestuur naar het mail adres dat je hebt opgegeven en in dat mailtje staat een link waarmee je je wachtwoord kan veranderen ;)

(Oh en Leones zal ik Opera Spraakbesturing ook nog even promoten, kan je gewoon het key-logger probleem omzeilen :p)

Die harde schijf is altijd afgekoppeld, tenzij iets word over gezet. Maar heb dit allemaal zo beveiligd dat ze daar niks van kunnen zien/afhalen.
En als je een beetje handig met bent google vind je genoeg programma's die Keyloggers tegen kunnen werken. Voor elke toets die ik indruk krijgt hij een andere toets te zien, dus hij kan hier niks mee. Daarnaast weet ik intussen welke keylogger er gebruikt word en vanuit wie het komt, oftewel amateur werk :D

Thnx voor de link :) moet alleen het e-mail nog kunnen veranderen als dat mogelijk is tenminste :p
 

DeletedUser

Guest
Die harde schijf is altijd afgekoppeld, tenzij iets word over gezet. Maar heb dit allemaal zo beveiligd dat ze daar niks van kunnen zien/afhalen.
En als je een beetje handig met bent google vind je genoeg programma's die Keyloggers tegen kunnen werken. Voor elke toets die ik indruk krijgt hij een andere toets te zien, dus hij kan hier niks mee. Daarnaast weet ik intussen welke keylogger er gebruikt word en vanuit wie het komt, oftewel amateur werk :D

Thnx voor de link :) moet alleen het e-mail nog kunnen veranderen als dat mogelijk is tenminste :p
Graag gedaan, net op orde die beveiliging ;) En een oud trucje met een moderne versie van de Caesarcijfer is idd ook slim :p

En volgens mij is het nu nog niet mogelijk je E-mail aan te passen (dat krijg je met die beta's, alles ontbreekt ^^), maar als het echt prioriteit heeft kan je natuurlijk altijd een nieuw acc. aanmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Graag gedaan, net op orde die beveiliging ;) En een oud trucje met een moderne versie van de Caesarcijfer is idd ook slim :p

Haha ik vind het gewoon leuk om ze te zien spelen op mijn pc, ze kunnen helemaal niks vinden waar ze iets aan hebben. En het mooiste is, ik weet binnen 5-10 minuten meestal al welke vorm van keylogger ze gebruiken en kan dus ook meteen meekijken want de meeste vormen heb ik zelf ook wel eens gebruikt om een vriend een beetje op te naaien :p
 
Bovenaan