Duidelijke links naar Forumregels en Spelregels!

NormaJeane

Actief lid
Ik kreeg ingame een nogal wazig bericht (vol spel/tikfouten en ook nog eens met een volslagen gebrek aan interpunctie) over het gebruik van het woord 'taveerne" danwel "taverne" waarover we volgens de afzender allen bij support moesten gaan reclameren...

Ik vermoed dat dit een verkapt bericht is/was tot het spammen van support. Mijn antwoord aan de zender kan ik hier niet weergeven aangezien ik dit niet kan kopiëren - zo merk ik net... wat me doet leiden tot een volgende suggestie.

Wat ik zojuist OOK merkte, toen ik wilde kijken of ik een ingame bericht mag citeren op dit forum is:

Er zijn GEEN (duidelijk zichtbare) links naar de forumregels/spelregels aanwezig.

Een omissie m.i. die zo snel mogelijk dient te worden hersteld, c.q. graag dus duidelijke links maken!!!

MvG
Jeane
 

DeletedUser

Guest
Laat ons vooreerst de opsplitsing maken tussen spel & forum:

FORUM
---------

De forumregels (of althans een link ernaar) staan als belangrijk onderwerp in het Aankondigingen-forum. Daarenboven vind je de forumregels ook steeds onderaan wanneer je klikt op 'Forumregels' in het kadertje 'Regels voor berichten' (niet in het forumoverzicht). Op deze manier kan je er dus ook steeds op klikken wanneer je een nieuwe reactie aan het typen bent. Ik weet dat Grepolis & Tribal Wars NL het steeds als een vBulletin mededeling hebben staan, maar daar ben ik geen fan van: ik vind dat in de weg staan, aangezien die aankondigingen steeds helemaal bovenaan staan. Persoonlijk lijkt me onze manier klaar & duidelijk te zijn en denk ik niet dat je hier kunt naast kijken. Wanneer je van Grepo of TW komt, is het de eerste keer dus misschien even zoeken, maar zeker zichtbaar. Daarnaast staan de forumregels uiteraard ook gewoon helemaal in het begin wanneer je je registreert in een apart boxje. :)


SPEL
---------

Simpel: er zijn nog geen spelregels. We zullen spoedig (het plan is deze week nog) de spelregels voor FOE NL aankondigen via forum & in-game aankondiging. Wegens het gebrek aan een wiki (of aparte regels-pagina) zullen we deze voorlopig dus ook als aankondiging op het forum moeten plaatsen. Mogelijk kiezen we dan tijdelijk om 2 vBulletin mededelingen te maken zodat ze duidelijk in het oog springen, mogelijk opteren we ook gewoon voor 1 belangrijk gemarkeerd forumonderwerp onder de sectie Aankondigingen. Dit valt nog te zien.

Bedankt voor je input!
 

NormaJeane

Actief lid
3Dimensional: bedankt voor het heldere antwoord! Helemaal onderin in het scherm had ik idd niet gekeken, ik zoek voor dit soort dingen niet zo snel helemaal onderaan, sorry :eek:

Blijft als suggestie staan dat copy/paste mogelijk wordt ;)

PLUS: dat ik het oproepen tot het spammen van support "not done" vind, me dunkt dat er hier op het forum genoeg ruimte is als iemand iets wil melden over ingame taalgebruik, DAT topic kon ik iig wel snel terugvinden :D

MvG
NormaJeane
 
Bovenaan