Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

Taxie

Lid
Zoals die titel zegt. Bij activeren van een drankje (behalve de aanval aangezien die niet op telt) een keuze hoeveel je er wilt gebruiken.
Waarom, voor het leuke ge5 ben ik wel even bezig geweest om 100 drankjes te activeren. Zou fijn zijn als dit iets anders kan.
 
Laatst bewerkt:
Ja, bij Snellere voorradenverzameling blijft het scherm wel open. Hier word je een beetje gek van. je blijft klikken.
Meerdere tegelijk kunnen selecteren zoals bij de boekanierskisten is ook wel een idee.
 

Taxie

Lid
Onder vind het nu ook met de muntenbonus drankjes.. daar heb ik er zojuist ook 170 van geactiveerd. is niet echt de gameplay die het spel lekker maakt, steeds inventaris openen, drankje uitvoeren, bevestigen dat je het wilt en dan weer inventaris openen. Krijg nu minimaal 14 per dag er bij dus het is ook niet alsof dit een eenmalig iets zal zijn
 

Markus

Actief lid
dit is al geimplementeerd voor bonus kratjes. kleine moeite idd om dit op andere items eveneens in te voeren :)
 
Zijn ook al ideeën over op beta forum geplaatst, hopelijk doen ze er eens even wat aan. Ik heb inmiddels ook alweer 500+ 100% munten bonus flesjes en nog wel iets meer defens bonus flesjes en ga echt geen 2000 keer klikken.
 

Markus

Actief lid
Zijn ook al ideeën over op beta forum geplaatst, hopelijk doen ze er eens even wat aan. Ik heb inmiddels ook alweer 500+ 100% munten bonus flesjes en nog wel iets meer defens bonus flesjes en ga echt geen 2000 keer klikken.
als je op pc speelt: als je op "i" drukt, dan krijg je meteen weer je inventaris te zien. maakt het doorklikken stukken sneller :p
 
Bovenaan