Dit moet een grap zijn... blauwdruk kansen

DeletedUser

Guest
als je alles zo slecht vind aan de blauwdrukken en het spel, waarom speel je dan??
 

DeletedUser1869

Guest
En je hoeft niet per se diamanten te kopen, je kan ze ook verdienen via enquetes. Op die manier heb ik de Pharos en San Marco compleet gemaakt. Ik ben echt niet van plan voor een browserspel echt geld uit te geven. Wel zou ik dan een extra spam-mailadres aanmaken, en vragenlijsten waarbij ze je om adresgegevens en/of telefoonnummers vragen vermijden, anders wordt je gek gebeld door privé-nummers (overkomt mij helaas, maar ik weiger steevast op te nemen).
 

DeletedUser1019

Guest
Is de kans dat je een blauwdruk krijgt na opknappen/motiveren ineens sterk verminderd? 2 weken geleden kreeg ik bij steeds dezelfde aantallen bezoeken wel 3-4 per week en nu al een paar dagen helemaal niks. Dit is geen gezeur gewoon een vraag.
 

DeletedUser1869

Guest
Het is gewoon een random kans dat je een blauwdruk krijgt. Random betekend dat er geen regelmaat in zit, dus soms heb je geluk en krijg je meerdere keren wat (soms zelfs 3 of 4 in een dag) als je 100 mensen langsgaat, en soms dagenlang niets. Ze hebben het in een van de laatste updates zelfs iets opgeschroeft.
 

DeletedUser1019

Guest
ok bedankt Thierry, dan had ik eerder gewoon veel geluk. En nu een beetje minder, maar dat is prima.
 

DeletedUser

Guest
En je hoeft niet per se diamanten te kopen, je kan ze ook verdienen via enquetes. Op die manier heb ik de Pharos en San Marco compleet gemaakt. Ik ben echt niet van plan voor een browserspel echt geld uit te geven. Wel zou ik dan een extra spam-mailadres aanmaken, en vragenlijsten waarbij ze je om adresgegevens en/of telefoonnummers vragen vermijden, anders wordt je gek gebeld door privé-nummers (overkomt mij helaas, maar ik weiger steevast op te nemen).

Vaak keren ze het niet uit of ben je niet geschikt voor de vragen. Is mij vaak genoeg overkomen.. weet niet of jij misschien wat anders doet? Of bepaalde vragen uitkiest?
 

DeletedUser1869

Guest
Ik kies de acties uit die om de minste persoongegevens vragen (alleen e-mailadres vind ik acceptable, als ze ook huisadres, postcode, telnr. etc willen weten kunnen ze de boom in wegens bovenstaande redenen). Soms keren ze niet uit, dan kan je soms via de support een bevestigingsmailtje sturen en krijg je het alsnog, soms vinden ze dat je niet het juiste bewijs heb meegeleverd, jammer dan, dan laat ik het zitten. Alleen soms zijn ze onduidelijk wanneer je aan je verplichtingen hebt voldaan, moet je slechts 1 vragenlijst, of maar door blijven gaan. Heb ook een keer mijn diamanten direct gekregen toen ik alleen een enquete had aangeklikt zonder hem ook echt in te vullen.
 

DeletedUser1869

Guest
Ik heb sinds gister mijn Colosseum compleet, zonder ook maar een blauwdruk te ruilen voor diamanten. Puur door motiveren/opknappen en dubbelen ruilen heb ik het gered. Dus heb gewoon geduld en raak niet gefrustreerd als het bij jou langer duurt terwijl je buurman al 3 GGs heeft staan. Je komt er wel.
 

DeletedUser

Guest
Dit moet een grap zijn... ik ben al heel lang op zoek naar de laatste blauwdruk, zie afbeelding...

Bekijk bijlage 583

nu heb ik dus alle 2x en de laatste moet ik nog hebben...

is de kansenverhouding zo scheef gemaakt zodat we ze gaan kopen?? wat vind ik dit misleidend! :mad:

Wees blij man!!!

Ik ben al 3 weken aan het klikken en krijg er maar 1, das pas balen, algoritme ?? ik zie het nie hoor.
 

DeletedUser2835

Guest
sluit dit topic svp,

heb ondertussen bijna alle GG's

hahaha
 
Bovenaan