Discussietopic Napoleon Bonaparte missiereeks

generaal bishmark

Actief lid
PARIJS - Wetenschappers die de overblijfselen van Napoleon Bonaparte onderzoeken, zijn "diep verwonderd" door de ontdekking van een microchip van een halve inch lang ingebed in zijn schedel.

Ze zeggen dat het mysterieuze voorwerp een buitenaards implantaat kan zijn - wat suggereert dat de Franse keizer ooit door een UFO is ontvoerd!

"De mogelijke vertakkingen van deze ontdekking zijn bijna te groot om te bevatten," verklaarde Dr. Andre Dubois, die de verbijsterende onthulling deed in een Frans medisch tijdschrift.

"Tot nu toe was elke aanwijzing dat slachtoffers van buitenaardse ontvoering gewone mensen zijn die geen rol spelen in wereldgebeurtenissen.

"Nu hebben we overtuigend bewijs dat buitenaardse wezens in het verleden hebben gehandeld om de menselijke geschiedenis te beïnvloeden - en dat kunnen ze blijven doen!"
"Napoleon gebruikte militaire strategieën meer dan honderd jaar eerder dan zijn tijd", zei Dr. Dubois. "Misschien heeft het implantaat op de een of andere manier zijn capaciteiten verbeterd."

Het implantaat zou ook de beroemde gewoonte van Napoleon kunnen verklaren om zijn hand over zijn hart te houden, voegde hij eraan toe.

"Het is mogelijk dat het apparaat de elektrische signalen van zijn hersenen naar zijn hart heeft beïnvloed."

Tegen de tijd van zijn nederlaag door de Britten in Waterloo in 1815, had Napoleon het gezicht van Europa veranderd.
 

Markus

Actief lid
PARIJS - Wetenschappers die de overblijfselen van Napoleon Bonaparte onderzoeken, zijn "diep verwonderd" door de ontdekking van een microchip van een halve inch lang ingebed in zijn schedel.

Ze zeggen dat het mysterieuze voorwerp een buitenaards implantaat kan zijn - wat suggereert dat de Franse keizer ooit door een UFO is ontvoerd!

"De mogelijke vertakkingen van deze ontdekking zijn bijna te groot om te bevatten," verklaarde Dr. Andre Dubois, die de verbijsterende onthulling deed in een Frans medisch tijdschrift.

"Tot nu toe was elke aanwijzing dat slachtoffers van buitenaardse ontvoering gewone mensen zijn die geen rol spelen in wereldgebeurtenissen.

"Nu hebben we overtuigend bewijs dat buitenaardse wezens in het verleden hebben gehandeld om de menselijke geschiedenis te beïnvloeden - en dat kunnen ze blijven doen!"
"Napoleon gebruikte militaire strategieën meer dan honderd jaar eerder dan zijn tijd", zei Dr. Dubois. "Misschien heeft het implantaat op de een of andere manier zijn capaciteiten verbeterd."

Het implantaat zou ook de beroemde gewoonte van Napoleon kunnen verklaren om zijn hand over zijn hart te houden, voegde hij eraan toe.

"Het is mogelijk dat het apparaat de elektrische signalen van zijn hersenen naar zijn hart heeft beïnvloed."

Tegen de tijd van zijn nederlaag door de Britten in Waterloo in 1815, had Napoleon het gezicht van Europa veranderd.

is dat niet dat oude nepnieuws wat later inderdaad ook gewoon een hoax bleek te zijn?
 
Oh nee, Ik snap dat jullie het spel interessant willen maken, maar het evenement gehalte is nu veel te hoog. Net opgedroogd van het Venetiaans carnaval en nu weer evenement over Napoleon dat straks doorrolt in het paas evenement. Vergelijk het een beetje met gebak eten: Zo af en toe is een gebakje lekker, maar niet weken of maanden lang achterelkaar. Wat mij betreft is het teveel van het goede (sorry). Maar Napoleon is zonder meer een personage die een rol in een evenement zou mogen hebben.
 

generaal bishmark

Actief lid
en betreft de napoleon event , hou van de sfeer rond die tijd en kijk hier naar uit , carnaval is niet mijn ding , blij dat dat achter de rug is
 

DeletedUser3976

Guest
Hoewel velen Napoleon bewonderen voor zijn verwezenlijkingen en intelligentie, mogen we niet vergeten dat de man zijn talenten in eerste instantie inzette om te moorden, te veroveren en oorlog te voeren. In geen tijd had hij bijna heel Europa in zijn macht. Hij kroonde zichzelf keizer en creëerde een vergoddelijking van zichzelf door de juiste propaganda. Zo kreeg hij een soort heldenstatus, terwijl hij eigenlijk een imperialistische veroveraar en massamoordenaar was. Napoleon kende geen grenzen, ging steeds een stapje verder en het deed hem niks dat hij als tiran miljoenen mensen de dood in joeg.

Maar ach...dat maakt allemaal niet uit in FoE..we doen alsof onze neus bloed en volgen gewoon blind de publieke opinie.
Verder zeg ik maar niks..ik denk dat het duidelijk is wat ik bedOEL.

Mvg, De Basis
 

generaal bishmark

Actief lid
Hoewel velen Napoleon bewonderen voor zijn verwezenlijkingen en intelligentie, mogen we niet vergeten dat de man zijn talenten in eerste instantie inzette om te moorden, te veroveren en oorlog te voeren. In geen tijd had hij bijna heel Europa in zijn macht. Hij kroonde zichzelf keizer en creëerde een vergoddelijking van zichzelf door de juiste propaganda. Zo kreeg hij een soort heldenstatus, terwijl hij eigenlijk een imperialistische veroveraar en massamoordenaar was. Napoleon kende geen grenzen, ging steeds een stapje verder en het deed hem niks dat hij als tiran miljoenen mensen de dood in joeg.

Maar ach...dat maakt allemaal niet uit in FoE..we doen alsof onze neus bloed en volgen gewoon blind de publieke opinie.
Verder zeg ik maar niks..ik denk dat het duidelijk is wat ik bedOEL.

Mvg, De Basis
hij was een uitzonderlijke strateeg die bewondering verdient , en natuurlijk niet omdat hij moorde , da is nu eenmaal wat oorlog doet , kunnen maar moeilijk doen alsof en pang pang zeggen -) maar is een game hier he , en zo moet je denken , niet als in de gedachte van politiek
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6877

Guest
Alstjeblieft zet nu eens een stop op al die events, carnaval was leuk, maar we kunnen echt wel een paar weken zonder

Natuurlijk heeft napoleon zijn donkere kanten, maar hij was ook degene die de burgerlijke stand en de naamgeving invoerde. Elk nadeel heb zn voordeel enz.
 

DeletedUser8896

Guest
weer een event kan het niet gewoon een maandje forge blijven
 

DeletedUser6877

Guest
Ik heb hier een duidelijke mening over, maar ik ben benieuwd wat de rest ervan vindt.

Het idee is om een maximum te stellen op het aantal events, zoals het nu gaat is het eerder forge of events dan forge of empires. We zijn nauwelijks klaar met carnaval of er komt alweer een Napoleon event.

Mijn voorstel is om maximaal 10 events per jaar te houden op foe, met inbegrip van de grotere events die er nu zijn.

Voordelen:

Events worden weer bijzonder en leuk
Gebouwen uit events worden weer de moeite waard om te verdienen
Het scheelt tijd en het geeft rust aan spelers die nu horendol worden van alle events.

Nadelen:

Voor degenen die net als op andere spellen vermaakt moeten worden, zal het even wennen zijn
 

Joey-the-king

Actief lid
dit is geen idee maar gewoon een feedback op de huidige situatie..
zal niet gebeuren wand inno verdiend lekker geld aan al die events. als je het niet wilt doe je niet mee.
 

DeletedUser8896

Guest
ik hoor 8 op de 10 spelers klagen over het aantal evenementen
ik speel enkel nog die ik leuk vind maar irriteer me ondertussen aan dat ik weer een event zie
misschien kunnen ze een knopje toevoegen dat je wel het evenement getoond wil hebben of niet
 

DeletedUser3120

Guest
Alstjeblieft zet nu eens een stop op al die events, carnaval was leuk, maar we kunnen echt wel een paar weken zonder

Natuurlijk heeft napoleon zijn donkere kanten, maar hij was ook degene die de burgerlijke stand en de naamgeving invoerde. Elk nadeel heb zn voordeel enz.
En vergeet ook niet het metrisch systeem. Blij dat wij niet hoeven te rekenen in inches, feet, yards, miles en gallons etc (die ook nog eens anders zijn waar je bent).
 

Geluuk

Lid
Alstjeblieft zet nu eens een stop op al die events, carnaval was leuk, maar we kunnen echt wel een paar weken zonder

Natuurlijk heeft napoleon zijn donkere kanten, maar hij was ook degene die de burgerlijke stand en de naamgeving invoerde. Elk nadeel heb zn voordeel enz.

Niet helemaal correct, Napoleon trok het breed over heel Nederland. Daarvoor was werd er vooral van het patroniemsysteem gebruik gemaakt welke nergens officieel vastgelegd stonden.
Napoleon maakte het uiteindelijk wel zo dat iedereen verplicht werd deze namen te registreren ;)

Qua hoeveelheid events ben ik het wel met Charlie eens.
 

mcsp

Actief lid
Hier moet toch een oplossing voor mogelijk zijn ... zodat zowel Inno als de spelers aan hun trekken komen ...

Een mogelijk voorstel - maar er zijn tig alternatieven mogelijk, natuurlijk:

Na elk event wordt een "rustpauze" ingelast die minimaal zo lang duurt als het afgelopen event, met een minimum van 2 weken ...
Dus na een event van 3 weken, een rustpauze van 3 weken ... na een event van 1 week, een rustpauze van 2 weken ...
 
Bovenaan