Discussietopic: Zomerevenement 2023

Dit probleem is bekend en we werken aan een oplossing.
Je kan natuurlijk ook een mededeling maken en de spelers attenderen dat er weer wat fout is gegaan.
Doe gelijk de mededeling de deur uit van het probleem om de 5 dia-knop te melden. Ook dat werkt ineens niet meer, spel slaat vast en je kan opnieuw opstarten.
Je zou ook maar zo een back-up kunnen gebruiken om die fout ongedaan te maken.
 

FearlessSweety

Nieuw lid
bij het de missies onderin die je krijgt als je zoveel missies gedaan heb blijft het steeds hangen.
ziet de andere prijzen niet meer en als je een prijs wilt pakken dan krijg je het niet en als het opsrachten mapje opent zit de zelfde prijs er weer kan daar iets aan gedaan worden ik heb er een 2 bijlages bij gedaan 1 waar ik het verzamelt heb en 1 waar ik het niet verzamelt heb,
 

SonnyWeg

Actief lid
Nou nou, Inno wordt steeds vrijgeviger. Of hebben de mods een zonnesteek opgelopen? Zojuist een pop-up gehad dat de wereld herladen moest worden. Na het herladen kreeg ik er weer 30 frags bij :cool:
 

Atokirina

Actief lid
De dia-strategie is zonet toegevoegd! Het Kaartenmakershuis is verkrijgbaar via diamanten én zit je op een klein voorraadje, dan is het zeker aangeraden ze dit evenement te besteden!

Hieronder enkele schermafbeeldingen van de guide:
MJS2R3p.png
vEyUyhb.png

kLnpbfg.png

AVe3vmf.png

InnoGames heeft een stille nerf gedaan, de aanpassingen staan nu op Discord. Gemiddelde kost per Kaartenmakershuis ligt nu op 800 diamanten (max. 1264 dia ~ kan hoger liggen als je veel pech hebt).
 
Nog een leuke..... kalendersleutel staat als prijs weergegeven maar als je gaat omdraaien nergens te bekennen!
Ofwel de prijzen zijn anders dan wat ze je doen geloven.
En dat gooien met de munten?? Die voortgang klopte ook niet echt maar lijkt veranderd te zijn (krijg nu geen 0 munten en toch voortgang meer).
Is dus weer een geweldig goed geregeld event o_O
 

bonke35

Actief lid
als je een volle kaart het en je maakt hem helemaal leeg hoort er dan niet een dagprijs in te zitten ?
heb net een hele kaart leeggespeeld maar er zat geen dagprijs tussen
 

runlike

Nieuw lid
Ik ging ervan uit dat zich op ieder bord een kalendersleuteltje zou bevinden. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Dus als je al van plan was om voor de kalender te gaan, de kansen op een dagelijkse sleutel zijn dus nog kleiner dan gedacht. Wisten jullie

Ik vind het knap dat je het hele bord leeg speelt, ik had hem bijna leeg gespeeld, krijg je een hele leuke beloning, de hussel kan je weer opnieuw beginnen.
Dit heeft mij doen besluiten om het spel te verlaten.
Voor iedereen verder veel plezier.
 

Meneer Hepatica

Nieuw lid
Die kalender sleutel zit maar een enkele keer in het bord. Heb hem nu nog maar 4 x gehad alle andere keren werd hij niet in de preview getoond.
 
Ja, de kalender is echt onmogelijk dit jaar. Als we nu nog sleutels konden krijgen via de dagelijkse missies, maar nee, je krijgt een fragmentje :rolleyes:
 

Woozy

Lid
Het gebrek van de dagsleutel in de eerste ronde is al een zwaar gemis en wekt irritatie op want zo krijg je het bijbehorende kalender fillup nooit compleet
En ik vind de vorige versie bij piraten met een ronddraaiend wiel veel leuker.
 
voor mij is het wel weer 1 van de eerste evenement gebouwen die ik compleet ga krijgen ik mis er namelijk nog 1 waar ik 10 sterretjes voor nodig heb en als ik alle dialy opdrachten heb voltooid heb ik de hele set compleet
 

Atokirina

Actief lid
Ik heb nog geen enkele kalender gezien die het waard is. Ik vraag me af waarom er steeds spelers zijn die er toch proberen voor te gaan.

Ook al zou het haalbaar zijn (wat niet zo is dit event en bij de meeste events), het is gewoon niet profijtig.
 
Ik kan niet zeggen dat ik veel last heb gehad van de bugs. Nu wel het idee dat ik vaker een kalendersleutel krijg. Met mijn gilde houden we bij wat er bij welke dag te krijgen is. Met mijn hoofdaccount open ik dan de zinvolle dagen, in een andere wereld open ik alle dagen die ik nog niet weet. Ik vind de boekaniersschuilplaatskit wel leuk, daar heb ik al meerdere van verzameld. Ook praktisch als je uit de grenzen van je stad barst. Ik snap dat het wat kost, maar 3000 diamanten voor het opgraven van je 'schatten' is echt wel veel voor mij. Over 10 jaar heb ik dat misschien bij elkaar als ik verder niets inzet. Had daar liever een andere game in gehad, of maak het gewoon een shop. Daar komt het nu al bijna op neer.
 
Bovenaan