Discussietopic: Verjaardagevenement 2024

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben opnieuw een guide klaarstaan om iedereen van de nodige informatie te voorzien:

YfKUqvB.png


De mini-game kan een beetje uitdagend zijn als je er nog niet bekend mee bent. Daarom raden we ten zeerste aan om onze handleiding te volgen, zodat je de hoofdbeloning niet misloopt en meer dagelijkse speciale beloningen kunt verzamelen.

Nieuwsgierig? Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/FxQTxWpwJm
 
Waarom kan ik soms, 1+1=2+2=3+3=4 doen en soms is het 1+1=2+2=3+3=4+4=4+4=4+4=4 en dan kan ik hem nog niet afronden.
Snap de ballen van dit "spel", er zit geen logica in en de uitleg is zo sumier dat ik niet snap wat er nu mis gaat
 
Laatst bewerkt:

Woozy

Lid
Waarom kan ik soms, 1+1=2+2=3+3=4 doen en soms is het 1+1=2+2=3+3=4+4=4+4=4+4=4 en dan kan ik hem nog niet afronden.
Snap de ballen van dit "spel", er zit geen logica in en de uitleg is zo sumier dat ik niet snap wat er nu mis gaat

Het is toch echt simpel , je moet opm welk moment dan ook een sleutel maken (=3X MAX) van streepjes en bolletjes
En uiteindelijk is het 1+1=2+2=3+3=4 en verder gaat het niet

Wat wel wijs kan zijn om de complete niet gelijk te cashen , maar eventueel te gebruiken om alle delen "los te maken" zodat je een gratis volgende kaart hebt
 
Bovenaan