Discussietopic: Valentijnsaanbiedingen

nietje52

Actief lid
Komt het speciale geschenk ook om 9:00 of moet je vanaf middernacht al opletten waar je ingelogd bent?
 

Felair

Actief lid
Heeft vooral te maken met de liefde die Innogames heeft voor geld zoals elk bedrijf wat winst wil maken natuurlijk..

76000 medailles voor 295 diamanten. Als we dat nou eens om konden draaien maar helaas..
 

Tigertjheu

Actief lid
Snap dat een bedrijf geld nodig heeft. Maar ik kan meer respect opbrengen voor een dief die een lolly steelt van een kind dan zulke aanbiedingen.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik blijf hoop hebben.
2800dia voor een reuzenrad-selectiekit, zoveel zou ik van mijn grootste vijand niet eens vragen. 190 euro voor een reuzenrad op 10. Gewoon een beleidiging naar de spelers
 

DarthRonin

Actief lid
Ik blijf hoop hebben.
2800dia voor een reuzenrad-selectiekit, zoveel zou ik van mijn grootste vijand niet eens vragen. 190 euro voor een reuzenrad op 10. Gewoon een beleidiging naar de spelers

Paar maanden wachten, dan komt dat event geloof ik weer langs en kun je er voor datzelfde aantal diamanten wellicht 3 scoren en daarnaast nog een hoop zooi die je aan de antiquair kunt slijten en extra voortgang voor een mogelijk bruikbaar nieuw eventgebouw.
Maar er zijn blijkbaar ook spelers die helemaal happy worden van deze "aanbiedingen".
 

Woozy

Lid
Heeft vooral te maken met de liefde die Innogames heeft voor geld zoals elk bedrijf wat winst wil maken natuurlijk..

76000 medailles voor 295 diamanten. Als we dat nou eens om konden draaien maar helaas..

Als ze de prijzen naar 10% van huidige brengen verdienen ze 20x zoveel
 
Bovenaan