Discussietopic: Stopzetting van de Evenementenhub

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager

Er is helaas besloten om de Evenementenhub nier voort te zetten voor dit jaar, laat hier je feedback achter wat er verbeterd zou kunnen worden voor in de toekomst.
 

DarthRonin

Actief lid
Zou iemand het in deze hoedanigheid missen?

Verbeterpunten:
- Betere beloningen
Een paar dagen een productiebonus heeft wellicht zin voor beginnende spelers, maar denk dat de meeste spelers er geen seconde van wakker liggen als we die niet meer krijgen.
Ik zag een keer een defensieve bonus langs komen, nou er is een reden dat vrijwel niemand iets aan die bonus doet in hun dorpje.
Zelfs op de werelden waar ik nog iets van defensieve bonus heb heeft het geen enkele aanvaller afgeschrikt, wordt sowieso zelden aangevallen.
Nut, nihil.
Ik zag een aanvalsbonus en toen waren er al reacties hier op het forum dat het nogal zinloos is dat die bonus af liep voor (of net na) het begin van de GSP.
Bouwtijd versnellen........hoeveel procent van de spelers bouwt alleen speciale/evenement gebouwen met 5 seconden bouwtijd??
Wellicht dat nieuwe spelers er iets aan hebben.

Ik keek geeneens wat de bonus was, zag bij de laatste dat het muntenbonus was omdat het me op begon te vallen dat gebouwen wel erg veel munten gaven.

Heb een enkele keer op die pier gekeken, maar de info die je er kon vinden was ook beperkt.
De datum dat je de opdracht hebt volbracht die het gebouwtje gaf....wow....
Laat dan ruime informatie achter voor wat betreft het event, statistieken enzo, misschien dat ik dan nog weleens wil kijken na een paar jaar.

Als zo'n gebouw niet echt iets doet, wat is dan de meerwaarde.
Het kasteel geeft tenminste nog wat FP die het de moeite maken er een keer op te klikken, maar de pier doet buiten die 3 dagen na een evenement helemaal niks.
Geef per gebouw een x aantal keer een bonus, door de speler zelf te activeren, misschien dat het dan de moeite is een keer dat gebouw te bezoeken.


Als er niks betekenisvols komt mag ie van mij echter gewoon weg blijven.
 

Felair

Actief lid
Vroeg me al een beetje af wat ze er mee gingen doen want de pier is nu eigenlijk vol na slechts een half jaar evenementen spelen zie ik terug in de datums, slecht gepland? Vind het er leuk uit zien houd wel van gebouwen die me geen moeite en ruimte kosten alleen brengt de pier verder niets op helaas.

Zelf de boost kunnen starten op een gekozen moment zou leuk zijn inderdaad, en wat interessantere boosts ook, maar goed vind eigenlijk alleen aanval of verdediging op aanval boeiend de rest heb ik toch niet nodig als iemand die einde tijdlijn zit.

Zou eigenlijk niet weten wat voor functie je er aan zou moeten geven, iets als bijvoorbeeld voordelen als je een event voor een 2e of zoveelste keer speelt lijkt me te sterk en benadeeld nieuwe spelers.

Verder geeft dat ding alleen aan welke events waarbij de hub een nieuwbouw iets kreeg iemand half uitgespeeld heeft daar kunnen we ook wel zonder maar vind het ontwerp wel mooi wellicht kan iemand anders een goede nieuwe functie verzinnen :D Beetje net zoals de PVP toren vind ik, ziet er tof uit zo bij je stad maar echt zinvol is het niet verder lekker laten staan en verder niets mee doen.
 

DarthRonin

Actief lid
Vroeg me al een beetje af wat ze er mee gingen doen want de pier is nu eigenlijk vol na slechts een half jaar evenementen spelen

Ik ging er van uit dat ze hem gewoon elk jaar leeg gingen maken, je hebt in de pier ook dat dropdown menu met een jaartal.
Elk jaar leeg maken en elk jaar nieuwe gebouwtjes die na behalen geplaatst worden.
We zullen het misschien nooit te weten komen :D
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik vind het zelf jammer dat het stop is gezet, maar ben ook benieuwd/nieuwsgierig hoe ze het eventueel verder kan ontwikkelen :)
Mogelijke betere beloningen zou inderdaad een optie wezen.
 
Ik ging er van uit dat ze hem gewoon elk jaar leeg gingen maken, je hebt in de pier ook dat dropdown menu met een jaartal.
Elk jaar leeg maken en elk jaar nieuwe gebouwtjes die na behalen geplaatst worden.
We zullen het misschien nooit te weten komen :D
dat had ik ook gedacht en dan elke keer een pier die er anders uitziet ofzo
 

Markus

Actief lid
de bonussen waren eenmalig, laag, matig gepland (direct na einde event) en het voltooien van alle kiosken leidde niet tot een extra (meer permanente?) bonus, of activatie van al die bonussen tegelijk (was ook leuk geweest). wat wel goed zou zijn geweest is als de bonussen op elk moment konden worden geactiveerd, en na gebruik opnieuw "opladen" en dan later opnieuw konden worden ingezet, enz.

nee, dan was die verjaardagsbonus van afgelopen jaren (500% op alles, incl. aanval/verdediging) VEEL nuttiger, al duurde die maar een dag :p
 

Woozy

Lid
Misschien is A- de bonus na event te starten wanneer speler dat wil
B- en ook meerdere keren te gebruiken is , niet voor tavernegeld maar een andere currency
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan