Discussietopic spelversie 1.01

DeletedUser

Guest

Je mening met ons delen wordt uiteraard ten zeerste geapprecieerd. Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!

----

Al bij al een vrij kleine spelversie met hoofdzakelijk verholpen fouten. :)

Ik wil wel graag even mijn excuses aanbieden voor de late aankondiging. Het was de bedoeling om het op zaterdag aan te kondigen, zodat de aankondiging voor de verjaardagswedstrijd niet onmiddellijk naar beneden werd geduwd. Helaas ben ik het zaterdag vergeten :)o).
 

DeletedUser3195

Guest
Ik vind het leuk dat de rookanimaties zijn verbeterd en het overbodige slaapicoontje van de militaire gebouwen zijn verwijderd :) Morgen zijn de nieuwe functies er al :p
 

DeletedUser1623

Guest
ik zit toch met een vraagje:

Bron der Welgekomen, Vitruvian man en Phoenix standbeeld zijn nu allemaal gebouwen uit de bronstijd.

Zijn dit de fontein, het monument en de overwinningspilaar?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee, dat zijn speciale gebouwen die je ontvangt wanneer je je op een bepaalde manier registreert.
 

DeletedUser1623

Guest
ah ok, dat wist ik niet.

Als dit iets nieuws is (wat ik denk dat het is sinds ik die gebouwen nog nooit heb gezien bij al mijn motivatie/aanval rondes) krijgen oude leden deze gebouwen dan ook afhankelijk van hun manier van registreren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ah ok, dat wist ik niet.

Als dit iets nieuws is (wat ik denk dat het is sinds ik die gebouwen nog nooit heb gezien bij al mijn motivatie/aanval rondes) krijgen oude leden deze gebouwen dan ook afhankelijk van hun manier van registreren?

Nee, zo'n gebouwen worden enkel gegeven bij nieuwe registraties van een specifieke marketingactie. :)

Het zou trouwens geen superkrachtige gebouwen, maar kleine extraatjes. Tenzij ik me vergis, leveren ze ook allemaal tevredenheid.
 

DeletedUser1623

Guest
Nee, zo'n gebouwen worden enkel gegeven bij nieuwe registraties van een specifieke marketingactie. :)

Het zou trouwens geen superkrachtige gebouwen, maar kleine extraatjes. Tenzij ik me vergis, leveren ze ook allemaal tevredenheid.

ok, dus we missen niet echt iets dan :) bedankt voor de (snelle) info
 

DeletedUser

Guest
Haha, jullie vergeten het grijze vakje linksonder te melden :p
Waar he'k dat toch eerder gezien?)


Dan hier een plaatje met contrastkleur:Bekijk bijlage 671

PS: deze ook al gezien? ben nog steeds kippig hehe (en dan schei ik erover uit lol)
Tx voor je reactie. Jouw plaatje ziet er ook voor mij duidelijk uit, maar laat mijn probleem niet zien.

Het gaat om het verschil tussen knopje aan en knopje uit, zoals hieronder. Het verschil tussen de linker twee knoppen is duidelijk, maar tussen de twee ernaast voor mij te weinig: dat is mijn probleem. Het logo een fractie kleiner maken, zie mijn vorige post, zou het probleem oplossen en het logo niet te klein maken.

Bekijk bijlage 683

{bron: Te-weinig-contrast-berichtenknop http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?6142-Te-weinig-contrast-berichtenknop }
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De nieuwe versie was deze keer wel heel snel na de aankondiging (minder dan 12 uur). Is dit wat we vanaf nu kunnen verwachten omdat we geen beta meer zijn? Of was dat toeval dit keer?

Daarnaast is het knopje hierboven niet aangekondigd, en ook de veranderingen in de berichtenbox niet. Die laatste gaat niet zonder problemen. Ik heb nu veel gesprekken met "onbekend".
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De nieuwe versie was deze keer wel heel snel na de aankondiging (minder dan 12 uur). Is dit wat we vanaf nu kunnen verwachten omdat we geen beta meer zijn? Of was dat toeval dit keer?

Toeval. Zoals in de eerste post hier ook staat aangegeven was het eigenlijk de bedoeling dit zaterdag aan te kondigen.
 

DeletedUser4527

Guest
hoe die mail nu geregeld is , dat is niet ok, 1, lijkt erop dat ik gildemails niet meer over 3 wereldn kan lezen en ontvangen, 2. de namen in de header van de mail staan steeds anders (per wereld) zeer verwarrend weet bijna niet meer welke mail van welk gilde is (dus welke wereld)
hoop dat jullie het weer zo kunen maken als het was ,zodat ik de gilde mails van alle werelden ook op de andere werelden kan zien en beantwoorden.
 

Seconddream

Actief lid
hoe die mail nu geregeld is , dat is niet ok, 1, lijkt erop dat ik gildemails niet meer over 3 wereldn kan lezen en ontvangen, 2. de namen in de header van de mail staan steeds anders (per wereld) zeer verwarrend weet bijna niet meer welke mail van welk gilde is (dus welke wereld)
hoop dat jullie het weer zo kunen maken als het was ,zodat ik de gilde mails van alle werelden ook op de andere werelden kan zien en beantwoorden.

Er is inderdaad wat mis gegaan, lees hier de verdere afhandeling.We hopen dat het snel opgelost is. :)
 
Bovenaan