Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

Tjah, en ik ken er nog genoeg mensen die het wel goed vinden. Dus uw punt?

Ik vind dat het niet anders moet. Eindelijk niet zoveel rotzooi waar je niets mee bent.

Het is haalbaar, het is te doen. Mss niet nu maar je kunt ernaar werken zonder GS te verwaarlozen. Ideale zet van inno om eindelijk blauwe stuff nuttig te maken.


En voor de mensen die het niet willen spelen, die moeten het niet.

Wil je niet betalen, moet je niet. Je gaat enkel een beetje langzamer maar dat is ook prima.

Voor iedereen wat wilt.

Wil je niets meer, stop je met spelen en dan is dat ook prima.

Kortom, alles is prima.

Kan geloven dat je niet blij bent met minder prijzen. Snap ik ook. Maar we zijn ook veel te veel verwend geweest de laatste tijd. Het was totaal niet meer in evenwicht. Maar het is niet dat ze nu niets meer geven. Duurt gewoon een beetje langer. Wat je vroeger of 1 GE verzamelde krijg je nu op 2 GE's.
Je moet niet alles gratis en zonder moeite willen krijgen. Beetje voor werken kan geen kwaad.
Maak dan 1-4 iets moeilijker, met dezelfde beloningen. Die beloningen is idd het ergste. De beloningen van 5 zijn goed, maar je snapt hopelijk wel dat je dan wel evenveel wil krijgen als eerst. En mn stad is nu al stampvol, blauw def en att gaat er echt niet bijpassen.
 
Heb ik gezegd gulden middenweg tussen voor en tegen? Nee toch?

Je hebt nog altijd wat inno wou beta versie 1.0

Dan heb je de zaken van bèta gehad. En daar hebben ze sommige dingen gedaan, anderen gedaan maar niet volledig en zo een 2.0 gedaan.

Ze moeten nog altijd rekening houden met de Balance. En die was ver zoek.
Oh bedoelde je dat. Zo kan ik het ook. Maak een vreselijke toevoeging, pas hem iets aan en alle spelers zijn blij met de aanpassing. Dat kan iedereen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Oh bedoelde je dat. Zo kan ik het ook. Maak een vreselijke toevoeging, pas hem iets aan en alle spelers zijn blij met de aanpassing. Dat kan iedereen.
Ze konden ook niets aangepast hebben? Was ook hun volste recht.

Maar alles, voor iedereen, goed doen. Is onmogelijk.

Want met 100k spelers heb je 100k ideeën. En het hun job om voor balance te zorgen want zij hebben het plan van de komende jaar al gemaakt. En GE5 moet nog altijd ook in dat plan en uitbreiding passen.
 
Wie zegt er dat ik het NU al vechtend doet?
Eerst lezen voordat je conclusies denkt.

Maar het is perfect mogelijk om nog steeds in GS sterk genoeg te zijn en GE5 al vechtend uit te spelen na verloop van tijd.
je eigen woorden:
Idd. Ik ben nu ook al zonder veel problemen op 76 geraakt.
Zonder veel goederen te kosten

Iedereen zegt dat het 10K goederen kost om onderhandelend ut te spelen. Als jij het doet met weinig goederen, moet je wel vechtend erdoor komen. Of je roept hier maar iets
 
Tjah, en ik ken er nog genoeg mensen die het wel goed vinden. Dus uw punt?

Ik vind dat het niet anders moet. Eindelijk niet zoveel rotzooi waar je niets mee bent.

Het is haalbaar, het is te doen. Mss niet nu maar je kunt ernaar werken zonder GS te verwaarlozen. Ideale zet van inno om eindelijk blauwe stuff nuttig te maken.


En voor de mensen die het niet willen spelen, die moeten het niet.

Wil je niet betalen, moet je niet. Je gaat enkel een beetje langzamer maar dat is ook prima.

Voor iedereen wat wilt.

Wil je niets meer, stop je met spelen en dan is dat ook prima.

Kortom, alles is prima.

Kan geloven dat je niet blij bent met minder prijzen. Snap ik ook. Maar we zijn ook veel te veel verwend geweest de laatste tijd. Het was totaal niet meer in evenwicht. Maar het is niet dat ze nu niets meer geven. Duurt gewoon een beetje langer. Wat je vroeger of 1 GE verzamelde krijg je nu op 2 GE's.
Je moet niet alles gratis en zonder moeite willen krijgen. Beetje voor werken kan geen kwaad.
Eindelijk niet zoveel rotzooi


Werkelijk? Alleen maar fragmenten in mijn opslag en dat noem jij geen rotzooi? Ik twijfel steeds meer of jij GE wel speelt. Schrijven dat je eindelijk geen rotzooi meer krijgt, dat het niet veel goederen kost...
 

jovayana

Actief lid
Kijk die speler neemt er gewoon een genoegen aan om tegenstrijdig te zijn , heeft het over uitdaging die hij zelf niet aangaat want is naar eigen zeggen nog niet zo ver dus doet het met onderhandelen (benieuwd hoe lang hij dat volhoudt) je stad aanpassen zegt hij maar de eventgebouwen die nu gepresenteerd worden kun je die stadsdefensie en aanval niet opkrikken als je geen 15 euro ophoest, er zijn genoeg spelers die het wel goed vinden? Als een verhouding van 5 spelers op 100 genoeg is tjaaa ? innogames zal wel eerder naar die 5 spelers luisteren zeker dan proberen er iets leuks van te maken voor de 95 anderen.
 
Kleine spelers hebben helemaal geen kans in GE5 lijkt mij. Zij hebben de goederen al hard nodig om de technologieën vrij te spelen, om GG te kunnen plaatsen. Vechtend kunnen zij al helemaal niets bereiken in de GE. En waar het eerder nog erg lucratief was om als kleine speler de GE uit te spelen ivm de mooie beloningen krijgen ze nu enkel wat fragmenten van gebouwen. En de GS is momenteel ook vreselijk met bijna alleen maar sectoren waar 1 of 2 gebouwen op kunnen. ja, Inno is zeer goed bezig om spelers weg te jagen.
 

L Cypherus90

Actief lid
je eigen woorden:
Idd. Ik ben nu ook al zonder veel problemen op 76 geraakt.
Zonder veel goederen te kosten

Iedereen zegt dat het 10K goederen kost om onderhandelend ut te spelen. Als jij het doet met weinig goederen, moet je wel vechtend erdoor komen. Of je roept hier maar iets
10k goederen is 1k per goed. Dat is kleingeld Kost dus niets om GE5 uit te spelen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Kleine spelers hebben helemaal geen kans in GE5 lijkt mij. Zij hebben de goederen al hard nodig om de technologieën vrij te spelen, om GG te kunnen plaatsen. Vechtend kunnen zij al helemaal niets bereiken in de GE. En waar het eerder nog erg lucratief was om als kleine speler de GE uit te spelen ivm de mooie beloningen krijgen ze nu enkel wat fragmenten van gebouwen. En de GS is momenteel ook vreselijk met bijna alleen maar sectoren waar 1 of 2 gebouwen op kunnen. ja, Inno is zeer goed bezig om spelers weg te jagen.
99% van de prijzen van GE ervoor verkocht je en had je niets aan. Nu heb je tenminste iets aan alle GE prijzen... Ik heb al veel meer in mijn stad kunnen plaatsen sinds nieuwe GE dan met oude...
 

L Cypherus90

Actief lid
Eindelijk niet zoveel rotzooi


Werkelijk? Alleen maar fragmenten in mijn opslag en dat noem jij geen rotzooi? Ik twijfel steeds meer of jij GE wel speelt. Schrijven dat je eindelijk geen rotzooi meer krijgt, dat het niet veel goederen kost...
Als jij u tijd wilt verdoen met twijfelen doe je maar lol.

Ik ben en blijf een voorstander van huidige GE5. Wat iemand anders ook schrijft.

Niemand zegt dat elke nieuwe speler GE5 moet kunnen uitspelen. Nieuwe spelers konden GE4 ook al niet uitspelen. Dus die zullen we dan ook maar schrappen?

GS kunnen nieuwe spelers ook niet meer dan 10 gevechten doen dus die schrappen we ook.

GvG kan je niet spelen op mobiel dus die schrappen we ook.

Her duurt 2+ jaar om in Jupiter te geraken. Dus alle tp'n na ijzertijd gaan ook weg want dat kost teveel moeite...

Zie je zelf niet hoe stom je klinkt?

Wacht in godsnaam een half jaar minimum. En kijk dan naar de situatie... Maar nee, het is even moeilijk dus alles moet veranderd worden zodat jullie geen problemen hebben...
 

L Cypherus90

Actief lid
Kijk die speler neemt er gewoon een genoegen aan om tegenstrijdig te zijn , heeft het over uitdaging die hij zelf niet aangaat want is naar eigen zeggen nog niet zo ver dus doet het met onderhandelen (benieuwd hoe lang hij dat volhoudt) je stad aanpassen zegt hij maar de eventgebouwen die nu gepresenteerd worden kun je die stadsdefensie en aanval niet opkrikken als je geen 15 euro ophoest, er zijn genoeg spelers die het wel goed vinden? Als een verhouding van 5 spelers op 100 genoeg is tjaaa ? innogames zal wel eerder naar die 5 spelers luisteren zeker dan proberen er iets leuks van te maken voor de 95 anderen.
Je blijft maar klagen over die 15 euro. Maar besef je wel dat je een super uitgebreid spel krijgt, GRATIS en voor NIETS!

Je moet geen euro uitgeven om dit spel te spelen. Het gaat enkel maar trager. Maar het lukt...

Inno is nog altijd een bedrijf die mensen moet betalen zodat jij gratis kunt spelen.

Natuurlijk moeten ze ergens geld uit verdienen.

Koop eender welk spel tegenwoordig in de winkel en je betaald minimum 60 euro. + dan vaak nog in-game dingen om te kopen...

Djeezes man. Ga weg als het toch zo'n slecht spel is...
 
99% van de prijzen van GE ervoor verkocht je en had je niets aan. Nu heb je tenminste iets aan alle GE prijzen... Ik heb al veel meer in mijn stad kunnen plaatsen sinds nieuwe GE dan met oude...
Dus de oude prijzen waren niks en werden verkocht, maar de fragmenten van die gebouwen zijn goede prijzen?
En ik zie nergens hoe dom ik klink. Je hebt nog niet door dat jij dom praat met je superpositieve gedoe over GE5? Je spreekt jezelf vaak tegen in je betoog om maar superpositief te kunnen blijven. En GE uitspelen als kleine speler is niet onmogelijk Ik speelde al de GE uit toen er nog geen eventgebouwen waren die veel bonus geven. We moesten veel barakken plaatsen om die bonus te bereiken, maar het lukte wel. Maar denk niet dat jij toen al speelde, dus dat kun je niet weten.
 

L Cypherus90

Actief lid
Dus de oude prijzen waren niks en werden verkocht, maar de fragmenten van die gebouwen zijn goede prijzen?
En ik zie nergens hoe dom ik klink. Je hebt nog niet door dat jij dom praat met je superpositieve gedoe over GE5? Je spreekt jezelf vaak tegen in je betoog om maar superpositief te kunnen blijven. En GE uitspelen als kleine speler is niet onmogelijk Ik speelde al de GE uit toen er nog geen eventgebouwen waren die veel bonus geven. We moesten veel barakken plaatsen om die bonus te bereiken, maar het lukte wel. Maar denk niet dat jij toen al speelde, dus dat kun je niet weten.
Fragmenten zijn idd geen domme prijzen. Die geven minder maar betere gebouwen. Wat heb je aan 100 oeroud gezichten zonder upgrades naar niv 2. Dat was hoe het vroeger was. Nu is dat door de fragmenten beter in balans.

Je mag denken wat je wilt. Ik weet wat ik weet en wat ik vind.

Dat jij het er niet eens bij bent is uw probleem want jij vind het vervelend dat ik u geen gelijk geef. Jammer toch...
 
cypherus.apestaartje dinges 90.......ik geef je gelijk...weet je wat,,iedereen geeft je gelijk...klaar..hoplah..hebben we dat ook weer gehad.

in 2 dingen sws...
1...het spel moet een uitdaging zijn....true..100%
2.....inno moet verdienen als bedrijf....klopt ook.

maarrrrr.....en dat is waar ik over val...

waarom mijn kans op diamanten afpakken in de zeg maar oude 4 levels?

en dan....waar leidt dit naartoe?

gaan we de kansen op dias verlagen die de wensputten en fontijnen geven?
gaan we de bonus die cf geeft op de herhaal schrappen zodat je geen dias meer kunt scoren.?

dat is mijn issue..

maar ach..ik ben het maar..en ik ben 1 van de hoeveel?
ik denk zelf nog steeds dat 8 bladzijden klagen in week of 4 tijd van 2 handjes vol spelers hier te weinig is om indruk te maken.
sws zijn er 6 blaadjes welles niettus van cypherus dingus apestaartje nogwat..dus
 
Fragmenten zijn idd geen domme prijzen. Die geven minder maar betere gebouwen. Wat heb je aan 100 oeroud gezichten zonder upgrades naar niv 2. Dat was hoe het vroeger was. Nu is dat door de fragmenten beter in balans.

Je mag denken wat je wilt. Ik weet wat ik weet en wat ik vind.

Dat jij het er niet eens bij bent is uw probleem want jij vind het vervelend dat ik u geen gelijk geef. Jammer toch...
Wat heb je aan 100 oeroud gezichten zonder upgrades naar niv 2

Die upgrades zijn er al hele lang hoor, die kwamen niet met GE5 pas. En veel fragmenten zijn echt niet van betere gebouwen, maar van dezelfde gebouwen die je eerder geheel kon winnen ipv in delen.
 

Didi 666

Actief lid
Waar is de tijd gebleven dat je je punten scoorde met het innen van munten en gereedschappen ?

Is lvl 5 te doen ? Tuurlijk, voor mij zou het een eitje zijn op alle werelden, alleen deed ik buiten B F en G alles van nivo 4 met onderhandelen ivm geen ruimte door een dikke vloot Wensputten. dat zou opzich nog steeds geen probleem zijn, ware het niet dat ik er eigenlijk niks meer mee opschiet, dat wil zeggen, ik deed het voor de kans op de Dia. Die is er niet meer, dus speel ik geen GE meer.
Maakt het voor mij wat uit ? Nee, leef gewoon door, maar zie wel dat het voor nieuwe spelers een dingetje is. Wensputten en Krimpers zitten eigenlijk in geen enkel evenement meer, dus de mogelijkheid om Dia te scoren, is door deze verandering flink gedaald. Op de lange termijn zal dit ervoor zorgen dat het spel steeds meer mensen gaat verliezen, omdat niemand nee zegt tegen gratis Diamanten.

Zit inmiddels in mijn elfde jaar spelen ( niet dat dat wat zegt, ben nog steeds een n00b ) maar heb eigenlijk nog niet eerder meegemaakt dat een verandering van FOE het NLforum zo in vuur en vlam zet hahahaha Dat is dan wel weer mooi, al kan ik me niet voorstellen dat dat de achterliggende gedachte is
 
het kan waarschijnlijk ook komen omdat er minder kans is op dia's in de GE en daardoor is er ook veel ophef over
 

L Cypherus90

Actief lid
Wat heb je aan 100 oeroud gezichten zonder upgrades naar niv 2

Die upgrades zijn er al hele lang hoor, die kwamen niet met GE5 pas. En veel fragmenten zijn echt niet van betere gebouwen, maar van dezelfde gebouwen die je eerder geheel kon winnen ipv in delen.
Stop eens met dingen in mijn mond te leggen die ik niet zeg...
TOON MIJ waar ik zeg dat die nieuw zijn!

Ervoor kreeg je 10+ oeroud gezichten in 1 GE. en maar max 1 upgrade.
Nu heb je fragmenten dat je zelf kunt kiezen wat je wil. Heb je upgrade nodig KAN dit. Ik heb nu met 1 GE te doen al 3 oeroed gezichten lvl 2 kunnen plaatsen. Ervoor maar om de 2 weken 1.
 

jovayana

Actief lid
Je blijft maar klagen over die 15 euro. Maar besef je wel dat je een super uitgebreid spel krijgt, GRATIS en voor NIETS!

Je moet geen euro uitgeven om dit spel te spelen. Het gaat enkel maar trager. Maar het lukt...

Inno is nog altijd een bedrijf die mensen moet betalen zodat jij gratis kunt spelen.

Natuurlijk moeten ze ergens geld uit verdienen.

Koop eender welk spel tegenwoordig in de winkel en je betaald minimum 60 euro. + dan vaak nog in-game dingen om te kopen...

Djeezes man. Ga weg als het toch zo'n slecht spel is...
1) als ik 15 euro moet betalen om mee te kunnen is het spel niet meer gratis en voor niets
2) het gaat dan niet trager maar veel veel veel trager of ga je de stad vol bouwen met alleen rituele vlammen en tacticus torentjes
3) inno maakt 220 miljoen euro winst per jaar (nadat de mensen betaald zijn)

4) het was een wisselwerking , de spelers die gewoon gratis speelden zorgden er wel voor dat er voldoende spelers waren om het spel interessant te maken voor de betalende spelers en omgekeerd zorgden de betalers er voor dat anderen gratis konden spelen. zonder die twee zou je ipv een miljoen spelers er maar 10.000 hebben.

5) wij de spelers van 10 jaar anciënniteit hebben mee geholpen dit spel groot te maken toen werd er ook nog vaak naar ons geluisterd, ik herinner mij Anwar die gewoon op de beta in de globalchat met de spelers kwam praten en overleggen, nu worden we niet meer gehoord , eigenwijs pusht inno gewoon door tot ze weer moeten zwichten want ze sloegen de bal compleet mis , zie pvp die eerst verwijderd werd en daarna "verbeterd sic" terug kwam, zie de gildeperken die gelukkig nooit verder zijn gekomen dan de beta.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan