Discussietopic: Forge Bowl 2023

Atokirina

Actief lid
vele dagen op brons gestaan ...vandaag (laatste dag) eruit ....methode om dia te kopen?
Voortgangscoach was nodig om in Brons te kunnen zitten, of de ultieme coach (zilverdivisie mogelijk met ultieme). Veel spelers hebben nog 1-2K ballen die ze de (voor)laatste dag besteden. Zeker nu op de laatste dag de "Epische Forge Bowl selectiekit" (volledige kit, niet 10/15 fragmenten zoals op de beta) verschijnt , zullen heel wat spelers meer event currency dan gewoonlijk opgespaard hebben. En dat zorgt voor nog redelijk grote veranderingen in de ranking op het laatste moment.

De methode van inno om je dia's te laten kopen was voornamelijk de prijsstijging van de ultieme coach. Zonder ultieme coach of voortgangscoach is de kans standaard ontzettend klein dat je in de Bronsdivisie zou blijven.
 
Laatst bewerkt:
1 minuut voor half elf zat ik in Brons. Kom net thuis en heb de beloningen gekregen voor de sectie amateur. Eigenaardig.
 

nietje52

Actief lid
Op de eerste dag van dit event heb ik mijn Fiorendorp afgemaakt.
Ik denk dat ik zal moeten accepteren dat is als F2P speler alles een jaartje later afmaak.
Volgende keer het gebouw van dit jaar.
 

Felair

Actief lid
Had de dag voor dat de sentinel set als dagprijs kwam mijn prijs omgeruild naar die kit dus toen alles met de dia coach ingezet en uiteindelijk in Zilver geëindigd maar scheelde niet veel voor goud. Dagen daarna geprobeerd ballen zo goed mogelijk op te maken.

Verder geen diamanten aan ballen uitgegeven, alleen 1x die coach. kitje van zilver had ik al niet meer nodig die heb nu over. Wel bijna dagelijks alle incidenten opgeruimd, dat scheelt wel wat ballen.

Al met al wel een goed event, niet bijgehouden hoeveel sentinelsetjes ik heb gewonnen maar voorlopig weer genoeg in kas :)
Gebouw ook zeker niet verkeerd, uiteindelijk de Bistro gekozen.

1675797243511.png
 
Bovenaan