Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben opnieuw een guide klaarstaan om het beste uit het evenement te halen.

i4bnIAA.png


Nieuwsgierig? Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/GJ7yJUg9tp
 
1 Berenpoot op 1 ticket? Echt?
Met 2000 muntjes of hoe je de zooi ook wil noemen nog niet eens aan de tweede stap geraken die dan uiteindelijk maar en ticket is. Echt?
Hoofdprijs 6 terug een niveau 1 panda reservaat? Wat een onzin prijs als het duidelijk is dat het spel tegenwoordig zo gemanipuleerd wordt dat je verplicht bent om telkens geld uit te geven en veel geld om nog maar een compleet gebouw bijeen te krijgen. en zonder het compleet onmogelijk gemaakt wordt.
Leg mij eens uit wat het nut is van een tweede niv 1 gebouw als je nog geen gebouw compleet hebt?
Denken jullie echt dat ik nog ooit diamanten ga kopen om jullie te ondersteunen terwijl jullie gewoon al dan niet betalende klanten proberen uit te persen door een vuil spelletje te spelen?
 
Je mag nog blij zijn met 1 berepoot op een ticket, ik heb er vandaag meerdere gehad die helemaal niets gaven. In een aantal gevallen kwam er pas een pootje tevoorschijn tot ik al 15+ zetten bezig was.
 

Felair

Actief lid
Vind het qua minigame wel een van de leukere events dit. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk :-D
 

Seconddream

Actief lid
Is niet mijn event, als ik wil stoppen moet ik spel herladen anders kom ik er niet vanaf maar goed.
Smaken verschillen inderdaad.
 
Slecht evenement. 100 punten is natuurlijk veel te weinig. Beloning 2 portretten is belachelijk zit niemand op te wachten. Je mag al blij zijn met 1 berepoot op een ticket. Veel tickets helemaal niets. Onmogelijk hoogste niveau te halen zonder besteden van veel geld.
Kreeg via Facebook veel meldingen van het wel verschijnen van veel berepoten bij gebruik diamanten.
Proef op de som genomen 100 punten gekocht en ja hoor ZES berepoten in 1 ticket.
Ik hou het voor gezien.
 

Hannes de Brave

Nieuw lid
Wat een achterlijk evenement!
Twee totaal zinloze portretten een volkomen overbodig en onbegrijpelijk tweede nivo 1 (?!?!).
Geen upgrades via opdrachten of divisie maar alleen via poten sparen maar écht een onhaalbare hoeveelheid. Ik moet nog 3 upgrades en heb daar 100 poten voor nodig. Dat is 10 poten per dag en dat heb ik nog geen enkele keer gehaald.
Bijna geen munten in de incidenten: FOE heeft blijkbaar geld nodig maar het resultaat is averechts.
Ik hou op met evenementen.
 
Het evenement is op zijn eigen wel leuk maar de beloningen ???
Alles is gewoon verminderd zelfs de GE is een grote fragmentenrotzooi geworden waar je soms iets "deftigs" wint.
Goed bezig FoE...jaag iedereen maar weg !
 

Xirri

Lid
Spelletje is wel leuk, maar zit echt een groot geluk element in.
Soms verschijnen er zelfs geen pootjes en als ze verschijnen moet je ze maar naar beneden zien te krijgen.
Ik ga het zo niet halen en dan vraag ik me toch af:
Wat moet ik met een extra level 1 gebouw?
Wat moet ik met 2 extra avatars?
Wat moet ik straks met 30 fragmenten als ik op geen enkele andere manier aan meer fragmenten kan komen?
 
Spelletje is wel leuk, maar zit echt een groot geluk element in.
Soms verschijnen er zelfs geen pootjes en als ze verschijnen moet je ze maar naar beneden zien te krijgen.
Ik ga het zo niet halen en dan vraag ik me toch af:
Wat moet ik met een extra level 1 gebouw?
Wat moet ik met 2 extra avatars?
Wat moet ik straks met 30 fragmenten als ik op geen enkele andere manier aan meer fragmenten kan komen?
De prijzen zijn niet goed nee. Avatars en tweede lvl 1 gebouw al zo vroeg is belachelijk.
maar na 260 pootjes kan je wel een Panda beeld winnen die dus 1 upgrade fragment geeft (max 150).
moet je wel zo ver komen….
 

SonnyWeg

Actief lid
Zoals anderen al zeiden komen de poten te weinig voor en is het belachelijk dat we als vroege prijs een tweede niv 1 gebouw en 2 nutteloze avatars krijgen. Ik ga het in ieder geval niet redden (voor het eerst sinds ik FOE speel).

<sarcasm on> Ga zo door inno, jullie doen het geweldig! <sarcasm off>
 

davidoontje

Nieuw lid
Wat een prut event... De droprate van pootjes is belachelijk laag, als er pootjes zijn zijn ze regelmatig gewoon niet omlaag te krijgen, de beloningen zijn prut en bagger en de prijzen zijn niet te halen. Af en toe heb je zelfs kaarten geheel zonder pootjes die je ook verplicht bent uit te spelen, je kunt het niet cancellen en een volgende starten. Ditzelfde event heb ik jaar na jaar met redelijk plezier gespeeld maar nu is de lol er wel af, net als eigenlijk met de andere events ook.
 

Biervent

Actief lid
Mijn voorstel is dan ook om alle events voortaan maar af te schaffen. Eens in de 2 maanden kan Inno dan een nieuw gebouw maken en verkopen voor pakweg 20 euro of zo'n 3000 dia's. Hebben de mensen die geld willen uitgeven hun zin, en mensen die dat niet willen ook niet meer de ergernis van het toch niet kunnen halen van het verzonnen event.
 
mensen mensen mensen.....denken jullie nu echt dat klagen nog zin heeft bij foe-inno?
als er van hogerhand wordt besloten om minder te luisteren naar de spelers.
en er wordt besloten dat geld verdienen prioriteit is boven een goede gameplay.
dan doe je daar niets aan.
inno is op veel mediaplatforms nieuwe spelers aan het recruteren.
nieuwe spelers weten niet beter.
en als die dan graag net als de bestaaande oude garde iets moois willen door geld ertegenaan te gooien.
dan is de missie van inno geslaagd.
tijd van luisteren naar spelers is allang voorbij.
zelfs tegen cheating en scripters wordt niets gedaan.
you tubers die foe-handleidings filmpjes maakte springen massaal over op andere games.
en weet je wat het vervelende is?
de oude garde blijft toch wel spelen aangezien het ook een soort social media is voor velen en omdat er een soort verslaving achter steekt en omdat zoals ik bv 7 jaar foe investering niet zomaar wordt opgegeven.
en dat weten ze maar al te goed.
dus denk ik maar dat we het moeten accepteren.
doen we immers ook met de politiek waar we massaal over klagen en niets aan doen.
zo zijn wij nederlanders
 
Bovenaan