Discussietopic afbeelding uit geruchtenmolen

DeletedUser

Guest
Ze moeten wat verzinnen he ;)
Vind jammer want ze hadden ook de Vikingen tijd kunnen spelen
of tijd van napoleon of weet ik veel oorlogen van vroeger.

Tja snap het ook niet.. wat moet je dan verwachten vliegende auto''s?

Hoop maar dat ze van dat plan af zien want er is nog zoveel geschiedenis op de wereld.
 

DeletedUser5054

Guest
Straks zitten we in star wars tijd.
Maar ben met je eens ik speel dit spel vanwegens de geschiedenis

ja ik speel dit ook om de geschiedenis.
jammer dat je zo snel uit de ijzertijd vliegt wand die zou juist ontzettend groot moeten zijn met de grieken en romeinen en ook andere oorlogen. zoals toen nederland bijna HET land van de wereld was en een oorlog tegen engeland hadden om wie het belangrijkste land ter wereld is. (jammer genoeg verloor nederland en daarom is engels nu de wereldtaal en geen nederlands :( )
 

DeletedUser

Guest
ja ik speel dit ook om de geschiedenis.
jammer dat je zo snel uit de ijzertijd vliegt wand die zou juist ontzettend groot moeten zijn met de grieken en romeinen en ook andere oorlogen. zoals toen nederland bijna HET land van de wereld was en een oorlog tegen engeland hadden om wie het belangrijkste land ter wereld is. (jammer genoeg verloor nederland en daarom is engels nu de wereldtaal en geen nederlands :( )


Dat klopt!
Ijzertijd had de toetje moeten zijn van de geschiedenis.

Ik hoop dat FoE dingen gaat maken desnoods
een andere continent tegen andere geschiedenissen.
Dat je met het schip andere werelden kan ontdekken.

Vechten tegen de romeinen lijkt me wel wat en napoleon
de vikingen de battle van de film 300 tegen atheniars en de persians
 

DeletedUser5054

Guest
ja zou een stuk leuker zijn dan die saaie realiteit met mobieltjes, i-pads, computers en tv.
in de ijzertijd was het tenminste nog leuk met het oude Rome, de amfitheaters, circus Maximus en nog veel meer.
de middeleeuwen zijn ook best zaai omdat het toen slechter ging met veel dingen zoals de wegen en het leger alles werd slechter.
en na de middeleeuwen zou coloniaal ook niet direct komen daar zat een tijd tussen.
maar ja FoE kan ook niet alles echt maken dat zou veel te moeilijk zijn.
 
Bovenaan