Discussietopic afbeelding uit geruchtenmolen

DeletedUser

Guest
We waren vanochtend onze geruchtenmolen aan het schoonmaken en wat valt er plots uit? Deze afbeelding! :confused:

map.png

Discussiëren kan in het discussietopic.

Misschien moeten we onze geruchtenmolen vaker schoonmaken?
 

DeletedUser

Guest
Misschien moeten we onze geruchtenmolen vaker schoonmaken?

Ik begrijp het niet helemaal wat wil je ermee zeggen
dat progressieve tijdperk snel er aan komt?
Of wat bedoel je precies mee met deze land kaart?

1e eilandje is duidelijk de industriële tijdperk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
3D bedoelt om vaker dingen te laten zien die binnenkort worden toegevoegd worden lijkt me :) Gelieve hiervoor een zeer goed opgeleide poetsvrouw/man in dienst te nemen die snel kan poetsen, zou fijn zijn :)
 

DeletedUser

Guest
3D bedoelt om vaker dingen te laten zien die binnenkort worden toegevoegd worden lijkt me :) Gelieve hiervoor een zeer goed opgeleide poetsvrouw/man in dienst te nemen die snel kan poetsen, zou fijn zijn :)

1e eilandje is duidelijk industriële tijdperk.
Dan moet het 2e eilandje progressieve tijdperk zijn.
 

DeletedUser1072

Guest
ik zie in het 2e eiland maar het land van de bronstijd t/m het koloniale tijdperk (dus het stuk waarmee je begint)
 

DeletedUser4162

Guest
ik zie in het 2e eiland maar het land van de bronstijd t/m het koloniale tijdperk (dus het stuk waarmee je begint)

Nou dan zie jij iets wat ik niet zie,
De gebergtes zijn ten eerste al heel anders..

De rivier boven Ruug en Paruuch staat ook niet op de afbeelding..
En nog meer dingen waaraan je kunt zien dat het niet hetzelfde is.

Zoals de industriele tijd een deel van Amerika moet voorstellen kun je zeggen dat dit een deel van west europa moet voorstellen, (spanje/frankrijk)
En de delen waar wolken boven hangen Azie,Afrika,Australie enz.
 

DeletedUser

Guest
Ja Koketso, nu ik het zo zie lijkt het op een wereldkaart met alle continenten daarin.
 

DeletedUser

Guest
wel erg veel hoor, moeten er nog veel tijdperken komen! of meer continenten per tijdperk :)
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, is duidelijk een wereldkaart met W-Europa en Noord-Amerika. Ik hoop alleen dat ze niet met zulke enorme zevenmijlslaarzen door de rest van de wereld gaan als met N-Amerika.
 

DeletedUser

Guest
Wat houd dit in gesprekken over W europa - N-amerika

Is dit continent kaart nou industrie + progressieve tijdperk??
 

DeletedUser4162

Guest
Wat houd dit in gesprekken over W europa - N-amerika

Is dit continent kaart nou industrie + progressieve tijdperk??

Je kunt toch zien dat die nieuwe FoE continenten op bestaande wereld delen lijken?

En ik denk ook eventueel daarop volgende tijdperken.. (waar nog wolken hangen)
 

DeletedUser5054

Guest
n-amerika zoizo industriaal
w-europa is brons tot koloniaal
en dat landje onder w-europa waar geen wolken voor zitten (spanje-portugal) progresief.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt toch zien dat die nieuwe FoE continenten op bestaande wereld delen lijken?

En ik denk ook eventueel daarop volgende tijdperken.. (waar nog wolken hangen)

Dan had ik het goed ;)
Maar jullie praten zo ingewikkeld dat ik twijfelde.
Wij spelen op FoE met tijdperken Industrie, progressieve
jullie komen met Europa en Noord Amerika aan.
Zo verwoorden jullie het verwarrend.
Spreek gewoon in game talen dan in topgrafie/geschiedenis talen zodat iedereen het begrijpt.
Ps: bij mijn oude geschiedenis lessen kreeg ik deze informatie niet ;)

Maar wat ik al eerste poste klopt
het is industrie + progressieve
 

DeletedUser4162

Guest
Europa en Noord Amerika topografie en geschiedenis talen? wtf heb jij het over xD
Ze noemde ze enkel zo omdat ze zo eruit zien op de FoE kaart.. meer niet rofl..
 

DeletedUser

Guest
Dat landje onder w-europa?
Volgens mij is het enige wat op die kaart van w-europa zichtbaar is, spanje en portugal, wat dat friemeltje eronder is, geen idee, atlantis?

Maar gezien de namen uit bronstijd tot koloniaal van de gebieden die we al kennen, zal dat friemeltje wel portugal en spanje moeten voorstellen en dat grote stuk erboven frankrijk, beetje raar vertekend, maar ach.
Dus die delen kennen we dan al en n-amerika ook, langzaam wordt dus blijkbaar de wereldkaart vrijgespeeld, maar raar is het wel, want we zitten nu in het industriele tijdperk, waarin amerika is ontdekt (en ik maar denken dat dat het koloniale tijdperk inluidde, maar blijkbaar hebben ze me op school leugens verteld), maar de rest van europa (engeland, nederland, duitsland, scandinavie, italie, o-europa) nog niet eens bestaat ofzo, raaaaaaar
 

DeletedUser4162

Guest
Dat landje onder w-europa?
Volgens mij is het enige wat op die kaart van w-europa zichtbaar is, spanje en portugal, wat dat friemeltje eronder is, geen idee, atlantis?

Maar gezien de namen uit bronstijd tot koloniaal van de gebieden die we al kennen, zal dat friemeltje wel portugal en spanje moeten voorstellen en dat grote stuk erboven frankrijk, beetje raar vertekend, maar ach.
Dus die delen kennen we dan al en n-amerika ook, langzaam wordt dus blijkbaar de wereldkaart vrijgespeeld, maar raar is het wel, want we zitten nu in het industriele tijdperk, waarin amerika is ontdekt (en ik maar denken dat dat het koloniale tijdperk inluidde, maar blijkbaar hebben ze me op school leugens verteld), maar de rest van europa (engeland, nederland, duitsland, scandinavie, italie, o-europa) nog niet eens bestaat ofzo, raaaaaaar

Denk niet dat de solo map en de delen die je kunt vrijspelen verder veel te maken hebben met de verschillende tijdperken..
 

DeletedUser5428

Guest
Zolang er betalende spelers zijn zullen ze wel alles doen om nieuwe tijdperken en continenten te verzinnen. Zodat dit spelletje kan blijven duren.
 

DeletedUser

Guest
Zolang er betalende spelers zijn zullen ze wel alles doen om nieuwe tijdperken en continenten te verzinnen. Zodat dit spelletje kan blijven duren.

Komende 2 a 3 jaar zullen we ons handen vol hebben aan alle tijdperken.
1 tijdperk per 6 maanden ofzo
Hoeveel tijdperken komen er nog in totaal 5?
 

DeletedUser5054

Guest
Komende 2 a 3 jaar zullen we ons handen vol hebben aan alle tijdperken.
1 tijdperk per 6 maanden ofzo
Hoeveel tijdperken komen er nog in totaal 5?

ik denk dat het lang gaat duren per tijdperk van de FoE-staf wil geen toekomst tijdperk.
de tijden per tijdperk gaan ook steeds omhoog omdat er steeds minder word uitgevonden ik zou namelijk niks weten wat onze wereld nog gaat veranderen. tijdmachienes zijn onmogelijk raketten hebben we ufo's zijn raketten met andere vorm. als jullie iets weten wat na het huidige tijdperk komt???
het enigste wat ik kan bedenken is een 3e wereld oorlog maar ik hoop van niet want oorlog is slecht voor iedereen en alles.
 

DeletedUser4162

Guest
de tijden per tijdperk gaan ook steeds omhoog omdat er steeds minder word uitgevonden ik zou namelijk niks weten wat onze wereld nog gaat veranderen.

Dat zegt de mensheid al eeuwen, en telkens worden er nieuwe dingen uitgevonden...
 
Bovenaan