Discussietopic 1.38

DeletedUser

Guest
tis best handig dat er een timer onder komt
maar wat bedoel je met:
''Op verscheidene locaties, zoals het interactiemenu, zijn contextmenu's toegevoegd.''
wat zijn context menu's?
 

DeletedUser

Guest
tis best handig dat er een timer onder komt
maar wat bedoel je met:
''Op verscheidene locaties, zoals het interactiemenu, zijn contextmenu's toegevoegd.''
wat zijn context menu's?

Als je op een spelersnaam klikt, dan verschijnt er soms een menu met daarin opties zoals "Negeren", "Uitnodigen als vriend", etc. Dat menu is wat we een contextmenu noemen. :)
 

midas89

Actief lid
Spelers die projectartillerie al hebben vrijgespeeld, kunnen die dan 4.050.000 munten terugkrijgen?
 

DeletedUser6185

Guest
Timer constant in beeld als je geen fp meer hebt? zoals nu is toch perfect :wacko:
 

DeletedUser2943

Guest
forge of empires zei:
De kosten om de technologie projectielartillerie vrij te spelen waren 4 500 000 munten in plaats van 450 000 munten.

Deze technologie heb ik al vrijgespeeld. Krijg ik nu 4.050.000 munten erbij?
 

OlifaNT

Actief lid
Dat is een goede vraag. We bespreken dit eens en laten jullie z.s.m. iets weten. :)

Dit is IMHO niet alleen een goede, maar ook terechte en bovenal niet meer dan logische, vraag waarop maar één antwoord mogelijk is me dunkt.

Ik hou me in ieder geval ook aanbevolen, want het is een van de dingen die ik op dag één van de HDT heb vrijgespeeld.... :)
 
Compensatie

Dit is IMHO niet alleen een goede, maar ook terechte en bovenal niet meer dan logische, vraag waarop maar één antwoord mogelijk is me dunkt.

Ik hou me in ieder geval ook aanbevolen, want het is een van de dingen die ik op dag één van de HDT heb vrijgespeeld.... :)

Het lijkt mij ook logisch dat het gecompenseerd gaat worden. :(
 

DeletedUser

Guest
gezien het feit dat het gaat om een tikfoutje en niet om een herwaardering lijkt mij ook de enige oplossing dat je gewoon het verschil terugkrijgt.

verder prima update. vraag me alleen af wanneer er eindelijk iets wordt gedaan aan het leger UI zoals het fatsoenlijk weergeven van eenheden. Stapelbaar of sorteerbaar, is allebei beter dan dit...
 

DeletedUser5072

Guest
zou idd wel fijn zijn als we die munten terug kregen

en hebben jullie al verder in de onderzoeken gekeken of die andere wel goed zijn
ik heb deze gezien en vond deze anders ook aan de hoge kant

financiele dienstverlening
munten 2.500.000

dat is de naam van de onderzoek en de munten voor het vrijkopen
als dat dan ook niet klopt kan die gelijk mee in de update
 

DeletedUser

Guest
Deze technologie heb ik al vrijgespeeld. Krijg ik nu 4.050.000 munten erbij?

Spelers die projectartillerie al hebben vrijgespeeld, kunnen die dan 4.050.000 munten terugkrijgen?

Gelieve hiervoor een supportaanvraag in te dienen. Onze spelmods zullen je verder helpen. :)

zou idd wel fijn zijn als we die munten terug kregen

en hebben jullie al verder in de onderzoeken gekeken of die andere wel goed zijn
ik heb deze gezien en vond deze anders ook aan de hoge kant

financiele dienstverlening
munten 2.500.000

dat is de naam van de onderzoek en de munten voor het vrijkopen
als dat dan ook niet klopt kan die gelijk mee in de update

Het is nu natuurlijk niet zo dat elke technologie die kosten heeft over 2 miljoen een fout bevat, maar ik zal het voor alle zekerheid eens navragen bij onze ontwikkelaars. :)
 

DeletedUser5428

Guest
Dus iedereen die zijn 4.050.000 munten terug wil moet een supportaanvraag indienen? Goed, dan zullen we dat doen.
 

DeletedUser

Guest
zou idd wel fijn zijn als we die munten terug kregen

en hebben jullie al verder in de onderzoeken gekeken of die andere wel goed zijn
ik heb deze gezien en vond deze anders ook aan de hoge kant

financiele dienstverlening
munten 2.500.000

dat is de naam van de onderzoek en de munten voor het vrijkopen
als dat dan ook niet klopt kan die gelijk mee in de update

Dit is geen fout. Het heeft inderdaad een hogere muntenkost, maar kost geen voorraden en vereist minder forgepunten. :)
 

DeletedUser5986

Guest
Welke timer... Ik zie er geen nml...nooit.... behalve als ik over de FP balk heen hover.
 
Bovenaan