Discussietopic 1.100

ThaMartin

Actief lid
Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,

Zie hier de aankondiging van onze nieuwste spelversie. Graag horen we jullie mening in dit topic!

Hartelijke groeten,
Jullie Forge of Empires NL Team
 

DeletedUser10664

Guest
Sommige spelers konden hun Schurkenschuilplaats niet correct opslaan in hun inventaris met de Opslagkit. Dit moet nu niet meer voorkomen.

ik dacht al dat ik gek was.... ik heb met pijn in het hart een paar verwijderd in de afgelopen periode.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik mis weer de update voor het gildekaslogboek en de performance in het algemeen
 

DeletedUser10827

Guest
Ik snap dat de makers ook voor tablet gebruikers de credits wilden, maar mag deze button 'credits' weer op de oude plek terug? Bij switchen tussen werelden op een irritante plaats: op de plek waar je voorheen uitlogde...oftewel, continue uit het spel...
 

DeletedUser10619

Guest
Zijn er nog toekomstige gebruiken voor Taverne nadat je alles hebt uitgespeeld? Ik gebruik dat meestal voor te helpen bij Expeditie voor onderhandel of aanval bonus maar ik zit nu al aan 50k aan munten.

Misschien een kleine suggestie dat je met taverne munten een kist met beloningen kan kopen. Voor je ongebruikte munten te investeren. Mogelijke beloningen zijn FP Paketten, Goederen van je huidige tijdperk, cultuurgebouwen, Kennisaltaars, ...
 

DeletedUser10111

Guest
Wat wou je met je beloningen doen als je alles uitgespeeld hebt? Dan heb je toch helemaal niets meer nodig?

Tav toekomstige gebruiken, jij weet net zoveel als ieder ander, de toekomst zal het uitwijzen!
 

Markus

Actief lid
Zijn er nog toekomstige gebruiken voor Taverne nadat je alles hebt uitgespeeld? Ik gebruik dat meestal voor te helpen bij Expeditie voor onderhandel of aanval bonus maar ik zit nu al aan 50k aan munten.

Misschien een kleine suggestie dat je met taverne munten een kist met beloningen kan kopen. Voor je ongebruikte munten te investeren. Mogelijke beloningen zijn FP Paketten, Goederen van je huidige tijdperk, cultuurgebouwen, Kennisaltaars, ...

waarom niet gewoon bonuskratjes? en eventueel daar ook de mogelijkheid fp en (wat) goederen uit te kunnen plukken. bonuskratjes zijn tot nu toe alleen als (waardeloze) prijs uit events te krijgen, en om ze met taveerne muntjes te verkrijgen worden ze wat meer waard vind ik.
 

DeletedUser3895

Guest
Ik bied 100.000 Taverne muntjes voor 1 uitbreiding.
Aah alsjeblieft FOE..
 
Bovenaan