Discussieonderwerp spelversie 0.23!

DeletedUser

Guest
ik vroeg mij af waarom bij de markt de geschiedenis wordt verwijdert daar waar dit toch erg handig was nu moet je weer elke keer je goederen selecteren plus de aantallen waar dit hiervoor 2 weken is blijven staan was werkelijk heeerlijk nu is het weer zoveel werk om iets op de markt te brengen zeker als het in grote hoeveelheid 5of10 stuks wil aanbieden.

waarom is deze functie nu weer verwijdert...? en nog ff aan te haken op die grootse gebouwen en de vertalings problemen ik vind dit ronduit slecht! ik heb nu 2 militaire gebouwen staan die in de aanval bonus geven en 1 in de verdediging waar in het begin toen de gebouwen uitkwamen duidelijk anders werd gesugereerd in de info van het betreffende gebouwtje... zoals het in de gebouwen stond kon je 350% extra verdediging waarde krijgen en 150% extra aanvals kracht waardoor verdedigen makkelijker zou worden... nu blijkt dat dit 200% procent verdedigen is en 150% aanvallen.. hadden ze dit niet voordat dit werd gelanceerd in nederland in the uk nog niet ontdekt?? zolang dit spel in beta is hoeven wij ook geen refund te verwachten of compensatie.. ik zie dit spel ook niet snel zijn beta functie verliezen.

enne nog 1 ding off topic hoe zit het met regels qua taalgebruik van andere mensen in het spel onlangs is mijn oude gilde uit elkaar gegaan en daar zijn de ergste verwijten enz naar iedereen gesmeten.. leones tevens mod bij jullie heeft ook deze berichten gekregen maar ik heb nog geen waarschuwingen of iets dergelijks gezien en ben ook benieuwd wat de overige mods hier van vinden. ik vind het totaal buitensporig gedrag van een aantal spelers en vind dat daar ook met gepaste maatregelen of een permanente ban moet komen aangezien het dagelijks nog doorgaat nu een dikke week later!

MvG,
Android
 

DeletedUser

Guest
ik vroeg mij af waarom bij de markt de geschiedenis wordt verwijdert daar waar dit toch erg handig was nu moet je weer elke keer je goederen selecteren plus de aantallen waar dit hiervoor 2 weken is blijven staan was werkelijk heeerlijk nu is het weer zoveel werk om iets op de markt te brengen zeker als het in grote hoeveelheid 5of10 stuks wil aanbieden.

Dit zou met 0.24 terug mogelijk moeten worden :)

waarom is deze functie nu weer verwijdert...? en nog ff aan te haken op die grootse gebouwen en de vertalings problemen ik vind dit ronduit slecht! ik heb nu 2 militaire gebouwen staan die in de aanval bonus geven en 1 in de verdediging waar in het begin toen de gebouwen uitkwamen duidelijk anders werd gesugereerd in de info van het betreffende gebouwtje... zoals het in de gebouwen stond kon je 350% extra verdediging waarde krijgen en 150% extra aanvals kracht waardoor verdedigen makkelijker zou worden... nu blijkt dat dit 200% procent verdedigen is en 150% aanvallen.. hadden ze dit niet voordat dit werd gelanceerd in nederland in the uk nog niet ontdekt?? zolang dit spel in beta is hoeven wij ook geen refund te verwachten of compensatie.. ik zie dit spel ook niet snel zijn beta functie verliezen.

Het is natuurlijk jammer dat er fouten insluipen. Alle updates proberen natuurlijk zo min mogelijk bugs bevatten, maar soms gebeurt het inderdaad dat er een bug in zit. Maar wees ook eerlijk, de eerstvolgende update na de grootse gebouwen werd dit ook hersteld. We proberen de fouten dan ook zo snel mogelijk door te geven zodat deze ook opgelost kunnen worden. Hoewel ik me niet kan herinneren dat een aanpassing is gebeurd aan de waardes, maar eerder een echte vertaalfout waardoor troepen een bepaalde bonus niet kregen hoewel het volgens de tekst leek dat het wel zo zou zijn.

enne nog 1 ding off topic hoe zit het met regels qua taalgebruik van andere mensen in het spel onlangs is mijn oude gilde uit elkaar gegaan en daar zijn de ergste verwijten enz naar iedereen gesmeten.. leones tevens mod bij jullie heeft ook deze berichten gekregen maar ik heb nog geen waarschuwingen of iets dergelijks gezien en ben ook benieuwd wat de overige mods hier van vinden. ik vind het totaal buitensporig gedrag van een aantal spelers en vind dat daar ook met gepaste maatregelen of een permanente ban moet komen aangezien het dagelijks nog doorgaat nu een dikke week later!

MvG,
Android

Hier ken ik de situatie niet van. Tevens verloopt de regelovertreding via de support, zij zullen dit nakijken en indien nodig bestraffen. Hier op het forum ga je daar niets meer over te weten komen. Mocht je opmerkingen hebben over het optreden van Leones, kan je altijd vragen om het te herbekijken en eventueel met specifieke vermelding van een andere moderator.
 

DeletedUser

Guest
dank je voor de uitleg.

mbt leones ik heb geen klachten eerder vraag ik mij af waarom hij/zij niet heeft gereageerd op het verhaal het is een groepsbericht waar alles instaat en leones zat ook in het betreffende gilde dus leones ziet ook wat iedereen naar elkaars hoofd smijt en er zit taalgebruik tussen wat niet geschikt is voor onder de 18.

maar ik zal dit mbt tot het taalgebruik melden bij support.
 

DeletedUser

Guest
Gaat er nog iets aan de dubbele blauwdrukken worden gedaan? Heb de laatste paar dagen alleen nog maar dubbele ontvangen vind dit ontzettend irritant. Hopelijk doen jullie er wat mee!
In januari 2013 lanceren we de functie die ervoor zorgt dat je daarmee toch nog iets kan doen. Als je eens slim rondneust, dan kan je al vinden wat de oplossing is. ;)

@3D, je link " aankondiging nieuwe spelversie" werkt niet in eerste post.
Bedankt! Dat is inmiddels al aangepast. :)

ik vroeg mij af waarom bij de markt de geschiedenis wordt verwijdert daar waar dit toch erg handig was nu moet je weer elke keer je goederen selecteren plus de aantallen waar dit hiervoor 2 weken is blijven staan was werkelijk heeerlijk nu is het weer zoveel werk om iets op de markt te brengen zeker als het in grote hoeveelheid 5of10 stuks wil aanbieden.
Je bent niet de enige die dat een aangename functie vond. Het was echter een functie die ervoor zorgde dat een interne fout kon optreden. Er is dan voor gekozen om de oude manier terug te gebruiken. Ik zal verder navragen of we deze functie terug kunnen krijgen op zo'n manier dat er geen interne fout optreedt. Verdere info daarover wordt verzameld in dit topic: http://forum.nl.forgeofempires.com/...n-Aanbieding-plaatsen-onthouden-laatste-actie

Voor alle duidelijkheid: het komt dus nog niet met 0.24. :)

waarom is deze functie nu weer verwijdert...? en nog ff aan te haken op die grootse gebouwen en de vertalings problemen ik vind dit ronduit slecht! ik heb nu 2 militaire gebouwen staan die in de aanval bonus geven en 1 in de verdediging waar in het begin toen de gebouwen uitkwamen duidelijk anders werd gesugereerd in de info van het betreffende gebouwtje... zoals het in de gebouwen stond kon je 350% extra verdediging waarde krijgen en 150% extra aanvals kracht waardoor verdedigen makkelijker zou worden... nu blijkt dat dit 200% procent verdedigen is en 150% aanvallen.. hadden ze dit niet voordat dit werd gelanceerd in nederland in the uk nog niet ontdekt?? zolang dit spel in beta is hoeven wij ook geen refund te verwachten of compensatie.. ik zie dit spel ook niet snel zijn beta functie verliezen.
De vertalingen, tooltips en info in de gebouwen zelf zijn eigenlijk altijd correct geweest. Ze waren echter niet volledig duidelijk, dus hebben we de bewoording bij sommige aangepast. Met de implementatie was er wel een fout voor de militaire bonus. Die is 1 à 2 dagen erna onmiddellijk gehotfixed. Momenteel hebben we nog een kleine grafische fout in het legerbeheer. Die wordt opgelost met spelversie 0.24, aangezien ze niet ernstig genoeg is om te hotfixen.

Ook al was het geen beta meer, dit is geen fout die zwaar genoeg is om in aanmerking te komen voor een compensatie. Sowieso is het wel de bedoeling om ervoor te zorgen dat zo'n fouten sneller worden opgemerkt én opgelost voor de spelversie wordt geïnstalleerd. Momenteel hanteren we een update-cyclus waarin de updates elkaar snel opvolgen. De reden daarvoor is om ervoor te zorgen dat fouten snel worden opgelost, zonder dat we riskante hotfixs moeten uitvoeren. :)


dank je voor de uitleg.

mbt leones ik heb geen klachten eerder vraag ik mij af waarom hij/zij niet heeft gereageerd op het verhaal het is een groepsbericht waar alles instaat en leones zat ook in het betreffende gilde dus leones ziet ook wat iedereen naar elkaars hoofd smijt en er zit taalgebruik tussen wat niet geschikt is voor onder de 18.

maar ik zal dit mbt tot het taalgebruik melden bij support.
Dan bekijken we dat verder via het supportsysteem. Leones is in zo'n geval eveneens een speler en handelt daar niet vanuit een positie als moderator. In zo'n gevallen zou er immers belangenvermenging optreden. :)
 
Bovenaan