Discussieonderwerp spelversie 0.23!

DeletedUser

Guest

Je mening met ons delen wordt uiteraard ten zeerste geapprecieerd. Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!

---

De update bevat een aantal goede bugfixes die we nodig hebben. Voor de rest niet zoveel speciaal vind ikzelf. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat kunnen wij doen met onze dubbele blauwdrukken is daar al wat op gevonden ?
iedereen wilt juist daar een antwoord op
 

Seconddream

Actief lid
Nee er is niks over bekend en om nou te voorkomen dat we vroegtrijdig af dwalen is mijn verzoek om alle discussie die over de blauwdrukken gaan hier verder te voeren.
Zo houden we het overzichtelijk voor iedereen. :)
Wat vind je verder van versie 0.23?
 

DeletedUser3960

Guest
ik hoop dat het niet zo`n update is als op thewest dat spel is echt ver***** me nieuwe laptop is er nu al te traag voor
 

DeletedUser796

Guest
@3D, je link " aankondiging nieuwe spelversie" werkt niet in eerste post.
 

DeletedUser3123

Guest
Gaat er nog iets aan de dubbele blauwdrukken worden gedaan? Heb de laatste paar dagen alleen nog maar dubbele ontvangen vind dit ontzettend irritant. Hopelijk doen jullie er wat mee!
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat het niet zo`n update is als op thewest dat spel is echt ver***** me nieuwe laptop is er nu al te traag voor

dat had ik ook.
gewoon flasch player nieuwe versie downloaden.
moet dan verholpen zijn.
maar gebruik je wifi dan kan die ook wel eens traag zijn.
grt esco.
 

DeletedUser

Guest
lol toch ook maar even een reactie: nog geen verandering mbt dubbele blauwdrukken deze update, vervelend.
 

DeletedUser2653

Guest
Nee er is niks over bekend en om nou te voorkomen dat we vroegtrijdig af dwalen is mijn verzoek om alle discussie die over de blauwdrukken gaan hier verder te voeren.
Zo houden we het overzichtelijk voor iedereen. :)
Wat vind je verder van versie 0.23?

Gaat er nog iets aan de dubbele blauwdrukken worden gedaan? Heb de laatste paar dagen alleen nog maar dubbele ontvangen vind dit ontzettend irritant. Hopelijk doen jullie er wat mee!

lol toch ook maar even een reactie: nog geen verandering mbt dubbele blauwdrukken deze update, vervelend.

Lezen jullie geen andere reacties?
 

DeletedUser

Guest
Lezen jullie geen andere reacties?

Wel, eigenlijk beschouw ik dit meer als een service-update waar er weinig nieuws inzit :wacko: en iedereen is momenteel over andere dingen gefrustreerd en waar het hart van vol is loopt de mond van over ;)
 

DeletedUser

Guest
Lezen jullie geen andere reacties?

Jazeker. Mijn reactie was om ongenoegen te laten blijken mocht het nog niet duidelijk zijn aan de hand van anderen hun posts. Des te meer van dat soort reacties, des te sneller het wordt doorgegeven achter de schermen dacht ik zo. Voor de meesten teleurstellend dat het deze update nog niet is ingevoerd en daarom wat feedback.
 

DeletedUser

Guest
Jazeker. Mijn reactie was om ongenoegen te laten blijken mocht het nog niet duidelijk zijn aan de hand van anderen hun posts. Des te meer van dat soort reacties, des te sneller het wordt doorgegeven achter de schermen dacht ik zo. Voor de meesten teleurstellend dat het deze update nog niet is ingevoerd en daarom wat feedback.

Jij bent dus ook iemand die gelooft dat het stoplicht sneller op groen springt als je vaker op het knopje drukt? Ik wil je niet teleurstellen maar: Dat is niet hoe het werkt
 

DeletedUser2562

Guest
Weet iemand hoeveel vrienden je maximaal kan hebben?
Is dat ook 80?
 

DeletedUser

Guest
Wat kunnen wij doen met onze dubbele blauwdrukken is daar al wat op gevonden ?
iedereen wilt juist daar een antwoord op

Meer over de blauwdrukken dubbele dan wel , maar hoe kan het zijn dat je 5 dgasen achter elkaar motiveert/opknapet en aanvalt, bij elkaar ongeveer een 500 klikjes met de muis en nog niet één blauwdruk krijgt, beetje frusterend is dat. Wat en hoe is dat mogelijk ????

:wacko:
 

DeletedUser

Guest
Jij bent dus ook iemand die gelooft dat het stoplicht sneller op groen springt als je vaker op het knopje drukt? Ik wil je niet teleurstellen maar: Dat is niet hoe het werkt

Automatische systemen en mensen zijn in dit opzicht niet te vergelijken. Voor die stoplicht is een transponder met code overigens genoeg.
 

FantasyFan

Actief lid
Weet iemand hoeveel vrienden je maximaal kan hebben?
Is dat ook 80?

Weet even niet meer waar ik het vandaan had, maar ik heb elders gelezen dat het aantal vrienden dat je kunt hebben inderdaad ook een limit van 80 heeft.

Meer over de blauwdrukken dubbele dan wel , maar hoe kan het zijn dat je 5 dgasen achter elkaar motiveert/opknapet en aanvalt, bij elkaar ongeveer een 500 klikjes met de muis en nog niet één blauwdruk krijgt, beetje frusterend is dat. Wat en hoe is dat mogelijk ????

:wacko:

Dat heet enorm veel pech. Houdt er wel rekening mee dat de kans op het vinden van blauwdrukken bij het plunderen een stuk kleiner is dan bij opknappen en motiveren.
 

DeletedUser2653

Guest
Om dan toch eens ontopic te gaan, (Lees: eens niet zagen over blauwdrukken)
ik vind de aanpassing in de pvp gevechten wel leuk. Nu zie je mooi overzichtelijk waar je staat in de pvp toren na een aanval.
Je ziet wie er voor je staat en hoeveel punten nog. Leuk detail. Doe zo voort mensen.
 

DeletedUser

Guest
Ok. Ik vind de aanpassing "oplichtende naam van het subforum" in het gildeforum wel handig, veel gebruikersvriendelijker dat het nu te zien is in welk subforum je zit.
 

DeletedUser2339

Guest
Weet iemand hoeveel vrienden je maximaal kan hebben?
Is dat ook 80?
Ja, ik heb laatst ook daarnaar gevraagd: het maximale aantal vrienden is idd 80
MvG, Marion
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan