Discussieonderwerp Kerstmis evenement!

DeletedUser

Guest
De quests hebben atm enkele problemen. Deze zijn doorgegeven en worden spoedig opgelost. :)
 

DeletedUser

Guest
Nou vraag 1:
Ik heb de 1e 3 sneeuwmanmissies volbracht en 1 vd beloningen was een onderdeel van het 'deal castle' (arvahall) en een 'ornamental ...' (brisgard) nu wilde ik t nog even bekijken maar ik kan dat vervolgens nergens meer vinden... waar moet ik kijken ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Opmerkng 2: ik kan mijn fp op t moment nergens kwijt ivm uitonderzocht zijn en nu was missie 3 koop 1 fp... dat is een beetje lastig als je fp op 10 staat ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is dus helemaal niet de bedoeling. Je mag geen blauwdruk krijgen van grootse gebouwen, aangezien dat pas voor 0.22 is. Die beloning maakt deel uit van een oudere versie van de wintermissies. Wij hebben blijkbaar niet de laatste nieuwe. Best wacht je voorlopig even met de wintermissies.
 

DeletedUser2916

Guest
maar als je al een blauwdruk gehad heb krijg je die dan 4 december alsnog? zoniet dan baal ik als een stekker aangezien ik voor de eerste missie gelijk een blauwdruk kreeg. kon ik ook niet meer terug zien, maar was van moskou.
 

DeletedUser

Guest
inmiddels ben ik op arvahall mijn sneeuwmanmissie kwijt... dus net de4w missie volbracht alleen is dat vakje foetsie en staat er alleen de algemene om 10 missies te volbrengen... op brisgard staattie er nog wel :p


LOL EDIT: na rfreshen istie terug maar is een andere missie verdwenen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3035

Guest
Ik heb ook de eerste 3 misies al gehad en wacht op voltooiing van de 4e. Nog zo'n 50 min. en dan is die klaar. Gelden deze missies wel. De planning was 1 per dag, maar als ik de eerste 4 al in 4 uur akn doen loopt er iets scheef heb ik het gevoel.

FoE wat is jullie mening??
 

DeletedUser275

Guest
Op Arvahall mag ik het al vergeten om al die missies te voltooien, want de eerste missie is al veel te moeilijk om te doen.
Ik zal ze dus enkel doen op Brisgard. De eerste heb ik daar al gedaan en morgen doe ik de 2de.
 

Seconddream

Actief lid
Ik heb ook de eerste 3 misies al gehad en wacht op voltooiing van de 4e. Nog zo'n 50 min. en dan is die klaar. Gelden deze missies wel. De planning was 1 per dag, maar als ik de eerste 4 al in 4 uur akn doen loopt er iets scheef heb ik het gevoel.

FoE wat is jullie mening??

Zoals eerder al aangegeven, het is beter om even te wachten met de missie`s zodat de foutjes eruit gehaald kunnen worden. ;)
 

DeletedUser2056

Guest
En dat lees ik nu pas, kan t nog gereset worden of is het inmiddels definitief?
 

DeletedUser

Guest
Hoe het wordt opgelost, weet ik nog niet. Dat wordt allemaal bekeken, maar in de eerste plaats moeten we het probleem nu zien op te lossen. :)
 

DeletedUser1798

Guest
Bij mij lopen de missies nog gewoon door op Brisgard.
 

DeletedUser2831

Guest
Ik heb 4 missievensters open, eentje van princess Myciena, eentje van Ragu Silvertongue die ik allebei niet kan overslaan en dan die van Frosty die me verteld van de 10 winter quests en als laatste eentje van Greva Dan, die ik wel kan scippen. De vorige had ik al overgeslagen in de hoop, de kerstopdracht te krijgen maar deze kwam te voorschijn.
Hoe kan ik ook deelnemen aan dat kerstspecial?
MvG, Nick
 

DeletedUser

Guest
LEES wat de moderators schrijven: er is een fout in de wintermissies en er zal een bericht komen als er een oplossing is. Tot die tijd moet je de missies negeren.
 

DeletedUser

Guest
Of anders gewoon frosty opnieuw resetten..
Alle beloningen die verdeelt zijn intrekken en opnieuw beginnen.
en eerst kijken of alles echt werkt.
nederlands & zichtbaar frosty
 

DeletedUser

Guest
Missie frosty surprise is erg vaag!
Je moet 10 winter Queeste afronden..
3/10 heb ik al dat waren de vorige missies.
Maar hoe kan ik nou de andere missies voltooien zonder datr Frosty mij hints geeft
er staat alleen ok & geen accepteren.
dus weet natuurlijk niet wat de andere 7 winter queest zijn.
iemand suggestie ?
Alles is in het engels dat is jammer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2633

Guest
Ik weet niet of het hoort maar bij ons alles is het engels, en leden van mijn Gilde kunnen geen engels lezen. Dus dat geeft een hoop gedoe... Komt het nog in het nederlands of blijft het engels?
Gr.QueenFee
 

DeletedUser

Guest
lezen jullie het forum wel, of posten jullie alleen? als je nou ff de moeite neemt om de vorige 10 ofzo posts te lezen, dan weet je precies wat er aan de hand is en dan weet je ook dat je nog ff met je vingers van die quests af moet blijven.
 

DeletedUser2633

Guest
@Guinevere72 Nee, klopt... ik heb niet terug gelezen (Heb meer te doen dan de hele dag berichtjes van andere te lezen), maar slimme opmerking van je :) Jij heb ze wel gelezen zo te horen ;)
Maar heb wel direct antwoord op mijn vraag, thnx.. :D
Gr.QueenFee
 

DeletedUser3511

Guest
ik heb perongeluk al zoon 4 of 5 missies opgelost
heb ik dat nog als de problemen zijn opgelost?
 
Bovenaan