Discussie spelversie 1.07

DeletedUser

Guest

Je mening met ons delen wordt uiteraard ten zeerste geapprecieerd. Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!

---

Een kleine spelversie met een aantal lastige foutjes die zijn opgelost. Ik ben blij dat de kleine probleempjes op de aanmeldpagina verholpen zijn. <:)
 

FantasyFan

Actief lid
Eindelijk geen verspringende aanbiedingen meer op de markt na aannemen van een aanbieding. Yay. Geldt dit dan gelijk voor de lijst van je eigen aanbiedingen die je geplaatst hebt?
 

DeletedUser5610

Guest
Mooi hoor, maar ik mis iets: Alcatraz. Ik vind dat dit 2e gg van het Progressieve Tijdperk ondertussen wel mag komen.
 

DeletedUser1701

Guest
Mooi hoor, maar ik mis iets: Alcatraz. Ik vind dat dit 2e gg van het Progressieve Tijdperk ondertussen wel mag komen.

Duurt waarschijnlijk even om dit goed na te tekenen en de gepaste bonussen te vinden. :)

Vooral veel verholpen fouten deze keer, maar na de vorige update had ik ook niks anders verwacht. Leuk. :)
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk geen verspringende aanbiedingen meer op de markt na aannemen van een aanbieding. Yay. Geldt dit dan gelijk voor de lijst van je eigen aanbiedingen die je geplaatst hebt?

Normaal wel. Laat het weten als dat toch niet zo is, en dan geven we dat door aan de devs. :)

Mooi hoor, maar ik mis iets: Alcatraz. Ik vind dat dit 2e gg van het Progressieve Tijdperk ondertussen wel mag komen.

Zoals Hannes al zei, er wordt inderdaad nog aan gewerkt. We zijn het niet vergeten. :)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer word er nou wat aan de stadhuis gedaan?
Alles gaat met zijn tijd mee behalve stadhuis terwijl het wel een onderdeel is in het spel.

En wat kunnen wij nou doen met blauwdrukken waar wij niks aan hebben?
Heb inmiddels bijna alle grote gebouwen compleet dubbel.
 
Bovenaan