Discussie spelversie 0.30

DeletedUser

Guest

Ik denk persoonlijk dat het een kleine spelversie is, die door velen gesmaakt zal worden. Het uitstellen van de puntenverandering en de nieuwe instellingenpagina zijn 2 dingen waar ikzelf grote fan van ben. :)

Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!
 

DeletedUser

Guest
Werkt het in onze voordeel of nadeel zo punten herberekening van gebouwen die er al staan ?
 

DeletedUser

Guest
Werkt het in onze voordeel of nadeel zo punten herberekening van gebouwen die er al staan ?

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen maar de meerderheid zal een stijging in punten zien denk ik. Dat zou goed nieuws zijn!
Ook de instellingspagina, leuk en handig.
 

DeletedUser4851

Guest
Vooral het weer kunnen aanzetten van de animaties in andere spelers stad bevalt mij.
Kan ik teminste weer beter schatten of er goederen te halen zijn lol
 

DeletedUser

Guest
Goed om te horen dat de puntenherberekening wordt herzien, hulde!
 

DeletedUser

Guest
Mooi die instellingenpagina.

Ik had daar wel de negeerlijst van de chat op verwacht. Maar dat zal vast later komen.
 

DeletedUser

Guest
Werkt het in onze voordeel of nadeel zo punten herberekening van gebouwen die er al staan ?

Het zal eerder neutraal zijn. Iedereen wordt nu gelijk getroffen door een puntenstijging/-daling, en dus worden grotere spelers niet langer benadeeld. Bijkomend moet je al veel versieringen hebben staan om een significante daling in punten te krijgen.

Sowieso was de feedback die we kregen niet over de eigenlijke puntendaling zelf, maar over het niet herberekenen van de punten. Met de wijziging komen we daaraan tegemoet.

Ik had daar wel de negeerlijst van de chat op verwacht. Maar dat zal vast later komen.

Jup, dat komt later nog. Als je momenteel iemand van je negeerlijst wilt halen, dan kan je een supportaanvraag indienen. Onze spel moderatoren kunnen dat dan handmatig voor je doen. :)
 

DeletedUser

Guest
Goed om te zien dat er naar feedback van de spelers ook daadwerkelijk en snel geluisterd wordt, chapeau.
 

DeletedUser4600

Guest
Ik ben blij man, vooral met de beslissing de puntenverandering toch eerlijk te laten verlopen.
 

DeletedUser

Guest
het is mischien leuk als je je stadhuis ook kan upgraden.
 

DeletedUser

Guest
misschien is het ook leuk als je eenheden naar elkaar kan sturen :)
 

DeletedUser4162

Guest
Misschien heb ik er over heen gelezen, word de knipperende berichtencentrum knop gefixt of niet? Ik word hier helemaal gek van, kijk 673x per dag naar berichten centrum terwijl er geen nieuwe berichten zijn..
 

DeletedUser4471

Guest
is zo te zien wel gefixt want ik heb er geen last meer van
 

DeletedUser1701

Guest
misschien is het ook leuk als je eenheden naar elkaar kan sturen :)

Misschien is het ook leuk als je gewoon eens je best doet, zoals iedereen, om te groeien! ;)
Uiteindelijk heeft iedereen een tijdje moeten spelen voor pakweg het koloniale tijdperk bereikt te hebben. Maar dat komt bij jou ook vast nog wel, gewoon wat geduld hebben!

On-topic: Die instellingenpagina is niet slecht. Ook de herberekening van punten is goed, zo wordt het er enkel maar eerlijker op. De geluiden voor het industriële tijdperk zijn ook niet slecht! :) En niet te vergeten de vele verholpen fouten... Een van de belangrijkste zaken in een spel: weinig/geen fouten!
 

DeletedUser3195

Guest
Waar kan je die instellingenpagina dan vinden? In het stadhuis?
 

DeletedUser3195

Guest
Ok, bedankt. :) En wat gebeurt er als je de stadsanimaties van andere steden activeert of deactiveert? Want ik zie geen verschil. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok, bedankt. :) En wat gebeurt er als je de stadsanimaties van andere steden activeert of deactiveert? Want ik zie geen verschil. ;)

Als het geactiveerd is, zul je bij bijvoorbeeld een taverne mensen zien drinken of een beweging zien maken. Als het niet geactiveerd is, zul je deze mensen niet zien ;)
 
Bovenaan