Discussie antiquariaat

Ben ik de enige of... was het antiquariaat in het begin een spannende aanvulling, je kon eindelijk je overbodige spullen kwijt, interessante items die je ineens kon kopen en spannende veilingen. Maar met iedere week en maand die voorbij gaat wordt t minder. Ik heb al 2 maanden überhaupt niet meer meegedaan met bieden omdat er niks interessants is. De Brug, Tholos, Heldenpilaar, enz komen eindeloos voorbij. Ik heb nu 1.4M handelsmunten en eindeloze stenen, anderen zullen er nog meer hebben. KOM INNO: dit had grote potentie en nu blijft t eindeloos t zelfde. Maak er weer iets spannende van.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd hoe ik het over een jaar vind. Ik heb 3 keer een selectiekit voor de Cidermolen voorbij moeten laten gaan omdat ik te weinig juwelen had. Nu heb ook een wens om een 2e bergreservaat te bouwen, maar als die er is wordt er eigenlijk standaard minimaal 150k op geboden en soms over de 250k. Eén keer zelfs iemand die iets van 270k had geboden overboden zien worden op het laatst met ruim 300k. Dat snap ik met zo veel munten nu wel, maar het zal toch nog wel even duren voordat ik zoveel munten heb. Voor mij komen er regelmatig leuke dingen voorbij: ik vind alle molens leuk, heb nog een Hanamibrug, etcetera. Maar ik denk dat ik na een jaar spelen en heel wat evenementen bijna alle uitbreidingen en gebouwen heb die ik wil. Daarna wordt het rustig aan zien dat ik alles volledig upgrade en dat het ten dienste van mijn doelen staat. Wat ik wat dit betreft wel slim vind is dat 28-dagenpakket, dat maakt het nog wat variabeler, alleen betaal ik tot nog toe niet zo snel voor zulk soort opties. Dus hou ik het bij de dagelijkse uitdaging van kijken of er iets leuks bij zit.
 

Fdm1407

Actief lid
Ben ik de enige of... was het antiquariaat in het begin een spannende aanvulling, je kon eindelijk je overbodige spullen kwijt, interessante items die je ineens kon kopen en spannende veilingen. Maar met iedere week en maand die voorbij gaat wordt t minder. Ik heb al 2 maanden überhaupt niet meer meegedaan met bieden omdat er niks interessants is. De Brug, Tholos, Heldenpilaar, enz komen eindeloos voorbij. Ik heb nu 1.4M handelsmunten en eindeloze stenen, anderen zullen er nog meer hebben. KOM INNO: dit had grote potentie en nu blijft t eindeloos t zelfde. Maak er weer iets spannende van.
Het is idd helaas iets geworden waar alleen de spelers die nog niet zo heel ver zijn wat aan hebben
 
Bovenaan