Diamanten

DeletedUser

Guest
Is er nog een andere manier om diamanten te verkrijgen dan ze te kopen?

gr. Ezio Altidore
 

DeletedUser1653

Guest
tijdens het spel krijg je diverse malen opdrachten die vrij zinloos lijken. er is een kans dat als je die uitvoerd je diamanten krijgt als beloning. tot nu toe heb ik zo 120 diamanten ontvangen.
niet echt de moeite waard naar mijn mening. :D
 

DeletedUser1701

Guest
Klopt, de opdrachten zijn vaak heel snel bedacht heb ik de indruk. Dat is heel jammer. Je krijgt er ook weinig diamanten voor terug, of iets anders, dus het is niet echt de moeite. (Bij mij iig toch niet, heb ook nog maar 6K punten)
 

DeletedUser

Guest
Met andere woorden; jen bent dus min of meer verplicht om diamanten te kopen. Jammer, want mij lijkt het veel sportiever om ze in het spel te winnen of te verdienen. Ik ben totaal nieuw met dit soort spellen dus ook nog geen lid van een gilde o.i.d. en moet alles nog zo'n beetje uitvinden hoe het werkt. In ieder geval bedankt voor de antwoorden en reacties.:)
 

DeletedUser

Guest
Behalve diamanten in het spel verdienen (25 stuks bij sommige opdrachten) is er ook de mogelijkheid om 'gratis' diamanten te verkrijgen. Ik zelf ben nogal huiverig om via commercie sponsors diamanten te verkrijgen maar ik weet 1 persoon die het zo doet en tevreden is.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan je idd doen. Gewoon zorgen dat je een apart emailadres hebt voor al die spam, en dan overal registeren en doen wat ze vragen.
Als je daar wat tijd in steekt, krijg je nog redelijk wat diamanten.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik 2x gedaan maar in beide gevallen heb ik geen diamanten gekregen. Weet niet wat ik fout heb gedaan.
Weten jullie trouwens nog een leuke gilde die een newbee zoals ik willen hebben en me een beetje wegwijs willen maken?
 

DeletedUser

Guest
Heb ik 2x gedaan maar in beide gevallen heb ik geen diamanten gekregen. Weet niet wat ik fout heb gedaan.
Weten jullie trouwens nog een leuke gilde die een newbee zoals ik willen hebben en me een beetje wegwijs willen maken?

Als je in Brisgard speelt ben je altijd welkom in Solaris. Als je actief bent. Zie dat je momenteel 888 punten hebt.
Ons minimum punten aantal staat op 1500. Zodat alle spelers ongeveer samen groeien en zo ook kunnen ruilen. Want jij gaat veel grondstoffen nodig hebben van de lagere categrorieën zoals marmer wijn en steen. Terwijl andere spelers bij ons naar Albast en honing en goud zoeken.

Maar even groeien en je springt maar eens binnen bij ons.
 

DeletedUser1653

Guest
Ben net op Brisgard gestart, leuk kan mn diamanten aanvullen met dezelfde nar opdrachten kom ik net achter. Wist niet dat ze van beide werelden bij elkaar opgeteld worden.
Kan ik toch mn totaal opkrikken naar 250 diamanten zonder te kopen. :D

btw bij ons gilde kan je meteen terecht. zonder puntenlimiet
 

DeletedUser

Guest
Met andere woorden; jen bent dus min of meer verplicht om diamanten te kopen. Jammer, want mij lijkt het veel sportiever om ze in het spel te winnen of te verdienen. Ik ben totaal nieuw met dit soort spellen dus ook nog geen lid van een gilde o.i.d. en moet alles nog zo'n beetje uitvinden hoe het werkt. In ieder geval bedankt voor de antwoorden en reacties.:)

Je bent niet verplicht om diamanten te kopen. Als je veel uurtjes besteedt heb je zelfs de diamanten helemaal niet nodig.
 

DeletedUser2260

Guest
Ik heb die dingen ook in zitten vullen voor diamanten. Heb volgens mij maar van 1 dingen diamanten gehad en de rest niet. Vind dit zeer slecht.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die dingen ook in zitten vullen voor diamanten. Heb volgens mij maar van 1 dingen diamanten gehad en de rest niet. Vind dit zeer slecht.

Ik heb met enquêtes invullen en wedstrijden enz. Tot 350 diamanten verdient. Wat ik zeer de moeite vind. Maar jammer genoeg heb ik nu alle gratis wedstrijden gedaan. Waardoor ik geen nieuwe diamanten kan verdienen. De lijst zou wat vaker ge-update mogen worden.
 
Bovenaan