Duplicaat Diamanten

DeletedUser

Guest
Het koopscherm laad niet bij iedereen. Kan dus zijn dat je geen diamanten in-game kunt kopen, maar ze via een omweg moet bestellen.
 

DeletedUser47

Guest
Alvast dank voor antwoord: ik heb inderdaad dat laadscherm niet (helemaal wit). weet jij die omweg?
 

DeletedUser

Guest
Volgens het engelse forum wordt er nog aan een omweg gewerkt. Ook komt er een verbetering in het koopsysteem.
 

DeletedUser

Guest
updaten die handel
smooch.gif


Al denk ik persoonlijk dat het niet aan firefox ligt.
 

DeletedUser

Guest
updaten die handel
smooch.gif


Al denk ik persoonlijk dat het niet aan firefox ligt.
Ik denk het wel ;)

Even een ding: IE faalt gewoon zwaar, en dat zal het de komende jaren blijven doen. Dat komt gewoon omdat Microsoft in een soort tunnelvisie zit en niet wil samenwerken met andere bedrijven om hun browser beter te maken.

Opera (waar ik groot fan van ben :p) is naar mijn mening veel beter bezig en daardoor ook veel beter. Alles wordt ondersteund, van Java tot Flash tot HTML5 (ook in hun geniale mobiele browser trouwens). De user interface is geweldig en voorkeuren zijn helemaal aan te passen naar wens, van de kleur van de browser tot het maximale aantal cache geheugen. Ik denk dat ze zo'n goede browser kunnen maken doordat ze samen werken met andere bedrijven (zoals Google als zoekmachine, in tegenstelling tot Microsofts eigen faalende Bing) en ze luisteren naar de gebruikers en tegelijkertijd een fantastische community van internetgebruikers smeden, met fora, chats, media platforms en noem maar op. Iedereen kan extensies en widgets maken voor Opera die iedereen vrij kan gebruiken. Ik heb nooit problemen met welk soort website dan ook, puur omdat de browser gewoon goed in elkaar zit (net als de mobiele browser waarnaar alles gesynchroniseerd (kan) word(en)).

Oftewel, ik kan je aanraden gewoon naar een andere browser over te stappen, ik zou Opera aan raden, maar Google Chrome of Mozilla Firefox doen ook goed hun werk.

Opera doet het gewoon (zoals altijd) :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zonet een opdracht van de nar gedaan, waardoor ik 25 diamanten heb gekregen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind zelf firefox hetzelfde maar ik heb even gekeken met IE, MF, GC en Safari en ik vind dat Safari het beste werkt met FoE, overigens heb ik Opera niet getest ;)
 

DeletedUser476

Guest
Firefox en Opera zijn en blijven de beste qua snelheid en privacy.
 

DeletedUser

Guest
Even verplaatst naar het goede topic, er word aan dit probleem gewerkt ;)

gelieve alle problemen die hier mee te maken hebben in het onderstaande topic neer te zetten

hier dus ;)
 
Bovenaan