De update

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraag betreffende de update.

Een inactieve speler is iemand die zich niet aanmeldt op FoE gedurende een bepaalde periode. (Steen- & bronstijd: 3 dagen / Alle andere era's: 7 dagen)

Wordt er dan wel een vakantie modus toegevoegd?
Als iemand op vakantie gaat is het niet zo fijn als zijn/haar account bij terugkomst verwijdert is!
 

DeletedUser58

Guest
Volgens mij wordt je account niet verwijderd hij wordt na 7 dagen alleen in een inactieve buurt gezet. Zodra je weer gaat spelen wordt je weer teruggeplaatst in een actieve buurt. (correct me if i'm wrong)
 

DeletedUser

Guest
Momenteel staat er niets op de planning om een vakantie-instelling toe te voegen. Merk alsjeblieft wel op dat datgene wat je aanhaalt niet zegt dat je account verwijderd wordt. Dat is net de definitie van een inactieve speler die zal worden gebruikt om te bepalen wanneer buurten moeten worden samengevoegd.
 

DeletedUser

Guest
Maar het is dus wel mogelijk dat bij terugkomst van 3 weken vakantie, dat de gilde leden die nu in mijn sector zitten verplaatst zijn naar een andere sector?
 

DeletedUser

Guest
Ehm, gerelateerd hieraan een vraag: De buurten worden ook samengevoegd naar puntenaantal. Stel, je hebt gildeleden in 1 sector van 7k punten en gildeleden van 2k punten, bestaat er de kans dat die uit elkaar gehaald worden, ook al zijn beide leden actief?
 

DeletedUser

Guest
Ehm, gerelateerd hieraan een vraag: De buurten worden ook samengevoegd naar puntenaantal. Stel, je hebt gildeleden in 1 sector van 7k punten en gildeleden van 2k punten, bestaat er de kans dat die uit elkaar gehaald worden, ook al zijn beide leden actief?

Als ik het onderstaande lees, neem ik aan dat spelers uit dezelfde sector bij elkaar geplaatst worden.
Indien buurt A 23 actieve spelers heeft, buurt B 20 actieve spelers en buurt C 33 actieve spelers, en allemaal hebben ze bij benadering dezelfde gemiddelde score, dan zullen deze buurten worden samengevoegd.
 

DeletedUser275

Guest
Actieve spelers van de dezelfde sector blijven bij elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Dat mag dan wel zo zijn. Maar als je inderdaad 3 weken op vakantie gaat, kom je dan ooit nog terug bij de sector waar mensen in zitten die je kent?

Indien een inactieve speler terugkomt, zal hij worden geplaatst in een samengevoegde buurt waar hij/zij enkele bekende gezichten zal terugzien, ook al heeft deze buurt reeds 80 spelers.

Ik heb ook dit stuk gelezen, maar dat zou ook kunnen betekenen dat je bij mensen komt die weliswaar bij je in de buurt hebben gezeten, maar waar je eigenlijk niet mee omging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik kan zelf ook nog niet met 100% zekerheid op alle vragen antwoorden, aangezien dat ook voor ons een heel nieuw systeem is. Als ik me niet vergis, is het zo dat actieve spelers in een buurt bij elkaar worden gehouden.
 
Bovenaan