de stadsomgeving veranderen

bonke35

Actief lid
Je stadsomgeving blijft nagenoeg altijd hetzelfde, terwijl je stad zelf wel constant veranderd.
Nu lijkt het mij wel grappig om zelf je omgeving te kunnen veranderen door bv, water, andere rotspartijen , wegen naar havens en taveerne, bossen ,rotsformaties, stations ( treinen ) enz toe te voegen.
Wat je aan de omgeving veranderd levert niks op behalve dat je je eigen omgeving mooier kan maken.
Dit mag natuurlijk wat gaan kosten en ik stel voor om daarom taveerne zilver en de grootte van de uitbreidingen te gaan gebruiken.
Taveerne zilver zullen de meesten nu wel genoeg hebben en op deze manier raak je daar weer op een leuke manier vanaf.
Dit maakt het spel voor de oudere spelers die al op het eind zitten weer een tukje interessanter :)
 

DeletedUser

Guest
Je kan je omgeving veranderen. Je kan de animaties aan en uit zetten.

Verder is dit natuurlijk geen Sim City. Het laatste waar ik op zit te wachten is dat de ontweerpers iets aan de omgeving gaaan doen terwijl er nog zat belangrijke zaken op tafel liggen.
 

bonke35

Actief lid
Je kan je omgeving veranderen. Je kan de animaties aan en uit zetten.

Verder is dit natuurlijk geen Sim City. Het laatste waar ik op zit te wachten is dat de ontweerpers iets aan de omgeving gaaan doen terwijl er nog zat belangrijke zaken op tafel liggen.
zow :) je kan de animaties aan en uitzetten :) das een goeie, ga ik meteen doen
en mij interesseert het weinig waar JIJ op zit te wachten
 

DeletedUser

Guest
zow :) je kan de animaties aan en uitzetten :) das een goeie, ga ik meteen doen

Als je het dagelijks doet kan je jezelf iedere dag verrassen.

en mij interesseert het weinig waar JIJ op zit te wachten

Als dat zo is zou je geen ideeën moeten plaatsen. Dan wordt je ook niet geconfronteerd met de mening van anderen m.b.t. je idee.

Ik denk overigens dat er ook wel jonge spelers tegen het einde zitten, maar dat terzijde.
 

bonke35

Actief lid
sja, misschien zijn er anderen die het wel een leuk idee vinden
dus jij hebt je zegje gedaan, je vind het niks dus je bent klaar :)
 

bonke35

Actief lid
Niet erg logisch dar je gebied zou kunnen veranderen dat je niet vrijgespeeld hebt
het gaat er hier om dat je ipv je stad je omgeving kan gaan veranderen, dus niet alleen maar rotsen, water enz maar bv alleen bos, water, of iets anders
dit levert verder helemaal niets op behalve dat je je eigen omgeving kan maken
Geen interesse in liflafjes ik wil een betere GvG ed.
het gaat niet over de gvg ed
 

Mr.Quib

Actief lid
het gaat er hier om dat je ipv je stad je omgeving kan gaan veranderen, dus niet alleen maar rotsen, water enz maar bv alleen bos, water, of iets anders
dit levert verder helemaal niets op behalve dat je je eigen omgeving kan maken
Kun je beter Minecraft gaan spelen.

het gaat niet over de gvg ed
En dat is precies haar punt ;)
Ik zit hier echt niet op te wachten, er zijn belangrijkere dingen waar ze van mij hun tijd in mogen steken.
 
Bovenaan