De kwelling van de dagelijkse inning.

PartyPoison

Actief lid
Als dat echt zo is dan is dat voor mij een prima reden om mijn account op delete te zetten. Ik ben wel een beetje klaar met dat geklik.
speelt een spel met muis en toetsenbord en heeft geen zin meer om te klikken whahah sommige mensen snappen t internet gewoon echt niet
 

FZ34

Nieuw lid

Love What We Do​

We love what we do to create unforgettable moments for our players and us.

Dat lees ik in "Our Values" op de website van Innogames.

Michael Zillmer
zorgt er in ieder geval voor dat we onvergetelijke momenten beleven als we onze inningen doen en door hem tientallen keren gefeliciteerd worden.

Leonis, we zijn nu zes maanden verder en er is nog steeds niets aan gedaan.

Als het de bedrijfsstrategie is om met die felicitaties geld te genereren, zeg het dan gewoon en weten de spelers dat ze ermee moeten leren leven, of het spel de rug toe keren.
 

PartyPoison

Actief lid
Dit is wel iets anders he, 25 keer klikken om een venster te sluiten als je even je dagelijkse productie wil incasseren is gewoon overdreven.
mensen kunnen ook overal over klagen, al je beloningen komen in 1 pop-up samen als je met dia int, en als je niet met dia int dan heeft deze hele discussie geen nut want dan geraak jij niet aan de 25 pop-ups
 

Fdm1407

Actief lid
Ik in mijn 15 beste gebouwen eerst met mijn BMW dan moet ik 3 of 4 keer tussendoor 100+ fp's kwijt, vind ik geen punt want het betekent immers dat ik goed verdien, ik krijg van die 15 gebouwen 4 of 5 pop-ups en dat is behoorlijk irritant maar daar blijft het ook bij als je daarna de 5 dia's knop gebruikt, dus als je aan 25 pop-ups komt doe je echt iets fout naar mijn idee
 
Het is bizar, een paar jaar terug hebben ze nog zaken aangepast zodat eht minder klikken is en nu krijgt ieder nieuw gebouw een popup met nutteloze info die je net zo goed als "floating" had kunnen laten passeren.
En ja 5dia voor volledige inning, maar je combo's zijn dan inderdaad weg, dat is dus niet een oplossing (zeker als het zo buggy is als je hier boven kunt lezen)

Dus mijn verzoek, kunnen we weer een "sanity check" krijgen door Innogames, zoals dat een paar jaar terug is gedaan.
Dan kunnen ze alle popups in 1x tegelijk met het laatste gebouw dat je verzamelt, of gewoon omzetten in floating zoals dat bij 90% van de gebouwen het geval is.
Floating zou in GE een enorme verbetering zijn, volgens mij zou je GE 80/80 kunnen bereiken met zeker 1/3 minder clicks, Nu moet je alles wegklikken, na 1 ontmoeting 2 clicks teveel. Als je 1 niveau kaar hebt, gewoon doorspringen volgend niveau, wat een onzin dat je eerst toestemming moet geven, weer 5 clicks minder. En wie wil je weten hoeveel punten voor de GE ranglijst die heeft gescoord? Die komt al floating, dus waarom ook nog als popup die je moet wegklikken???
 

Tex de olijke

Nieuw lid
Ik ontving pas een mooi bericht van FOE, met de ontwikkelplannen voor het verbeteren van FOE. En hoe men van plan is het spelplezier te verbeteren, en met name repeterende zaken te beperken. FOE kan mijn spelplezier aanzienlijk verbeteren door de pop ups tijdens het innen te verwijderen. Was het innen ooit het leukste moment van de dag, Na lang bouwen van een stad, lekker veel innen. Nu is het een moment van grote ergernis. Je moet je door die pop ups heen worstelen. Vreselijk. Elke dag weer. de grootste verbetering: Stoppen met deze zinloze pop ups.
 
Zoals Leones al tweemaal heeft gezegd, bij inno zijn ze er van op de hoogte, dus het is nu afwachten. Zal wellicht niet hoog op de planning staan. Ik begrijp ook het probleem, iedereen heeft er in zekere mate last van, echter wij zijn niet de ontwikkelaars en moeten het er helaas nog mee doen zo.
 
Bovenaan